יום שבת, 9 בינואר 2010

שמלת הפינקניק שלי

יכול להיות שיש לי מוניטין בתור מארחת נחמדה ובכל זאת, אני לא חושבת שיש הצדקה לכך שהמיגרנה החליטה להתארח אצלי למשך סופ"ש שלם.
מיגרנות היו חלק מסדר היום שלי בעבודה הקודמת, כשהייתי שרויה בלחץ פחות או יותר כל הזמן. מאז שהורדתי הילוך והתחלתי לנהל אורח חיים רגוע יחסית, הפסקתי כבר לשכוח מהם כאבי ראש והנה הגיע ההתקף האחרון כדי להזכיר לי שהחיים הם לא דבש.
היתרון היחידי במיגרנה על פני כל מחלה אחרת, שלא משנה עד כמה הכאב בלתי נסבל- רואים אור בקצה המנהרה ויודעים שתוך שניים-שלושה ימים הסיוט יגמר.
אמנם המיגרנה שלי מנצלת את התהילה שלה באופן המקסימלי ולכן היא כבר נגררת שלוש יממות, אבל אני מתארת לעצמי (ומקווה בכל אופן) שמחר אקום לשבוע חדש ונטול כאבים.

לבשתי היום את השמלה שקניתי השבוע בשוק: במבט ראשוני, השמלה הזו התערבבה יחד עם שאר השמעטא בשוק, אבל משהו בה בכל זאת תפס לי את העין וגרם לי לרצות בה.
היו לי חששות מסוימים שלא אדע מה לעשות איתה אבל היא עלתה בסך הכל עשרה שקלים כך אמרתי לעצמי שגם אם בסופו של דבר היא לא תשמש אותי- אין דבר (למרות שבתיאוריה היא גם יכולה לשמש כמפת שולחן מצויינת).
אהבתי את עודף הבד שלה, חיפשתי חצאית מלאה במשך הרבה זמן והחצאית הזו היא מהסוג שכבר לא מייצרים בימינו.
כשחזרתי הביתה ומדדתי את השמלה, נראיתי פחות או יותר כמו נזירה מהמאה הקודמת ולרגע פקפקתי בשיקול דעת של עצמי אבל ברגע שחיברתי את השמלה למעיל דמוי עור-פתאום העולם שב לסדרו והשילוב היה נראה מאוד הגיוני בעיניי.
אני חושבת שהמגע של הרטרו יחד עם המודרני הפיק תוצאה שגרמה לי להיות מאוד מרוצה ולמעשה מדובר באחת התלבושות האהובות עליי מהתקופה האחרונה.
זה קורה לי בדרך כלל עם בגדים צבעוניים, שאני כל כך אוהבת עד לרמה שפשוט משמח אותי ללבוש אותם- והנה זה קרה לי גם עם שמלת השוק הזו, בעשרה שקלים.
לבשתי אותה לארוחה שהתקיימה בדירה בלוד לכבוד יום הולדתו של אבי גיסתו של נתן ולמרות שהיה מדובר בסך הכל בארוחה משפחתית- מבחינתי זה היה סוג של שבירת שגרה (אפילו קוקו האירועים המיוחדים שלי נשלף לכבוד המאורע).


הסופ"ש מתקרב לסיומו ועוד שבוע עומד בפתח. אני מקווה לבשורות טובות השבוע והפעם הן לא קשורות לעבודה, לבלוג או לשום דבר אחר שהוא חומרי.
אני מקווה שלקראת הסופשבוע הבא אוכל כבר לגלות לכם במה מדובר, בתקווה שהכל ילך כמתוכנן.
עד אז- שיהיה לנו שבוע טוב, נטול כאבים ומלא בבגדים שבאמת ובתמים עושים לנו טוב על הלב.


האאוטפיט- שמלה: שוק אשדוד (10 ש"ח), מעיל דמוי עור- איביי (120 ש"ח), נעליים- 24/7 (80 ש"ח), צעיף- נקנה בחנות ליד הבית (15 ש"ח), תיק- יד שניה, מתנה מיוד, עגילים- דיווה (20 ש"ח).

18 תגובות:

  1. האאוטפיט - אחד המקסימים! שאפו יקירתי

    השבמחק
  2. רפואה שלמה!
    על פי הפרומו מהשמלה היא מקסימה.

    השבמחק
  3. את נראית מקסים :-) ומאוד מאוד יפה לך התסרוקת האסופה.
    נורא כיף לקרוא ולראות את החגיגות המשפחתיות הביתיות שלכם - יש בהן הרבה חמימות וקסם.

    השבמחק
  4. שמלה מהממת!!! לא יאמן שעלתה לך רק 10 ש"ח. אהבתי את כל הלוק, והוא מחמיא לך מאוד. שבוע מקסים!

    השבמחק
  5. כל כך יפה לך קוקו...אל תפזרי את השיער יותר בחיים.
    וכמו שאמרתי-
    נראית וינטג' גם כשאת לא לובשת וינטג' (למרות שניתן להתווכח לגבי השמלה)

    השבמחק
  6. הפוני חזר!
    אמנם לא ראיתי איך השמלה כולה נראית, אבל וואו! וואו! ושוב. זה הסגנון האהוב עלי ביותר ואת נראית פשוט נפלא.

    אני מחזיקה אצבעות לבשורות הטובות שלך, מגיע לך :)

    השבמחק
  7. גילי- תודה רבה יקירתי!
    more4me- כמו שאמרתי- שבוע חדש ואני מרגישה כמו חדשה, תודה בובה!
    רחלי- תודה רבה, ארוחות משפחתיות מבחינתי זה חלק מהכיף :)
    לירז- הרגשתי כל כך טוב בשמלה הזו שהתקשיתי בעצמי להאמין שהיא עולה כל כך מעט, שמחה שאהבת ושיהיה לך שבוע טוב!
    דנה- היית מאמינה שקוקו היה השנאה הכי גדולה שלי בתקופת השירות הצבאי?
    יוד- יוחזרו התכתבויות הג'ימייל שלנו לאלתר, I miss you :(

    השבמחק
  8. וואו!!!
    שילוב בהחלט לא צפוי
    אבל כרגיל מהמם
    חייבת לציין שאני ממש סקרנית לראות איך החלק העליון של השמלה נראה..
    בכל מקרה אחד השילובים המיוחדים והמוצלחים!
    ודוקא בגלל זה..
    אני עדין מתבאסת שלא הזדמן לי להגיע לאותו שוק מפורסם כי אני חייבת להודות שאהבתי כל מציאה שלך משם..
    טוב נו .. עוד חודש ככה כשיגמרו המבחנים אוכל לקוות לנסות שוב..

    השבמחק
  9. טוקסיקרוז- החלק העליון של השמלה די נוראי, באמת. כתפיים מודגשות מדי וכפתורי זהב מאיימים- לא האופן שבו הייתי רוצה להיראות בציבור. החצאית לעומת זאת, ממש מקסימה.
    כשתתפני אני בטוחה שיצא לנו להיפגש, למעט בלת"מים פה בשם אני נמצאת בבית, כך שלא צפויה בעיה.

    השבמחק
  10. אם ככה אני עוד יותר מורידה בפניך את הכובע שידעת לעשות פנינה מגרגיר חול :)
    מקווה שאכן יצא.. כרגע פשוט קשה לי לראות את זה ששוב יהיו לי חיים אחרי תקופת המבחנים..

    השבמחק
  11. את דומה, עם השמלה הזו והתיק הזה, לדמות מהסדרה "מד מן". או בקיצור, הסטייל הזה מזכיר את שנות ה-50.

    השבמחק
  12. שמלה חמודה!
    את נראית כל כך יפה.

    השבמחק
  13. טוקסיקרוז- יהיה לזה סוף, תחזיקי מעמד ואז נוכל לחגוג בשוק האשדודי :)
    ושתי- אחלה סדרה ואחלה סטייל יש להם ב'מד מן', התחלתי להיכנס לסדרה ממש לאחרונה.
    מירב- תודה רבה!

    השבמחק
  14. מהממת!
    והעוגת שוקולד נראית פשוט מושחתת :P

    השבמחק
  15. תודה יקירתי.
    העוגה באמת היתה נפלאה, נדרשה לי חצי חתיכה שלמה עד שקיבלתי את בחילת הקינוחים הרגילה שלי, שזה סוג של הישג.

    השבמחק
  16. הלואי עלי לקבל בחילה מקינוחים :S

    השבמחק
  17. איזה לוק מדליק!והזקטון....יאממיי
    120 שח?לא ייאמן

    השבמחק
  18. בלונדי- הבחילות שאני חוטפת מקינוחים בוודאי מקצץ בחצי את כמות השטויות שהייתי אוכלת אחרת :)
    ליאן- עוד מציאה מוצלחת מאיביי :) כל ז'קט דמוי עור שתחפשי בחנויות יעלה לכל הפחות 200 ש"ח.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top