יום שישי, 8 בינואר 2010

חרדל וכלב דלמטי

העברתי אתמול את החלק היותר טוב של היממה בתרגום מערכת מאנגלית לעברית. מעבר לעשן שיצא לי מהאוזניים, המחשבה על לשמוע משהו באנגלית-אפילו 'אוקיי'- עוררה בי חלחלה.
אני מקווה שהיום אני כבר פוסט טראומה ואוכל להתגבר על הצלקת שהותירה בי האנגלית כי בכל זאת, יש פרק של 'ילדי האנרכיה' להשלים.

התבלבלו לנו הימים כנראה כי את הטיול הרגיל שלנו עשינו היום במקום ביום שבת, ואולי זה בעצם מסביר את המיגרנה שתקפה אותי (שישי? שבת? שבת? שישי? לא!!).
בכל אופן, כפי שבוודאי רמזו לכם אי אלו סטטוסים בפייסבוק וכמה תחזיות- היה ממש חם היום, נאה- אבל חם.
משום מה מזג האוויר ניפה את אוכלוסיית הפארק הבעייתית בד"כ והותיר אותנו עם משפחה שמתהדרת בזוג הכלבים היפה ביותר בעולם (הדלמטי ועוד אחד שנראה כמו דובון פרוותי לבן) וכמה ילדים ששיחקו בייסבול.
מצחיק שבכל טיול שלנו בפארק אנחנו נתקלים בקבוצות אנשים שמסרבים להיכנע לתכתיבי הכדורגל ומחפשים דרכים מקוריות יותר להעברת הזמן- זו בהחלט יוזמה מבורכת (אמרה המעריצה הנלהבת של מונדיאל 2006).

המעיל שאני לובשת, חתם באופן רשמי את הצורך שלי במעילים בגוון אחיד, שכן כעת יש לי במלתחה מעילים וג'קטים בכל צבע, גוון ותת גוון אפשרי.
אמרתי כבר כמה אני אוהבת צבעים?
בלית ברירה אני נאלצת לחפש מעילים משובצים כדי להרוות קצת את צמא הקניות שלי מאחר ומעילים אחידים כבר לא מצליחים לדגדג לי את בלוטות הטעם.






האאוטפיט- ג'קט: איביי (60 שקלים), שמלה: מתנה מבוטיק 'ליליגרייס', גרביונים- ניו פארם, נעליים- 24/7 (80 ש"ח), תיק- יד שניה מיוד, קשת לשיער- מעשה ידיה של יוד, חגורת פפיון- נלקחה משמלה אחרת.

ולסיום, אתם חייבים לצפות בסרטון הזה..הוא כ"כ מצחיק!



גם מתוק וגם אומן ברייקדאנס- איזה כלב יש לי..

7 תגובות:

  1. איזה ג'קט הורס!!!!
    אפשר את הלינק????

    שיהיה לך סופ"ש נעים ונטול מיגרנות

    השבמחק
  2. בשמחה-http://clothing.shop.ebay.com/Womens-Clothing-/15724/i.html?_catref=1&_fln=1&_ipg=&_ssn=trc_store&_trksid=p3911.c0.m282
    סופ"ש נהדר!

    השבמחק
  3. הז'קט באמת מהמם,אני ממש אוהבת ז'קטים קצרים עם סגירת כפתורים בצוואר(קניתי אחד עם סגירה כפולה משובץ,אבל מגיע עד למותניים)

    פרדי כזה חתיך! בטח גאה בבן שלך :)

    השבמחק
  4. איזה חמוד אנרגטי הקטנצ'יק שלך!

    השבמחק
  5. התיק מדהים!

    סופשבוע מהממם שיהיה לך

    נשיקות.

    השבמחק
  6. ג'קט נהדר, אהבתי את הצבע שלו..

    יש לך את הכלב הכי מצחיק והכי מתוק ביקום נראה לי חחח

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top