יום רביעי, 6 בינואר 2010

נפלאות השוק

קמתי השכם בבוקר עם הכוונה לבקר בירידים כרגיל, אלא שהפעם התכוונתי גם להגיע לשוק עצמו , אחרי שאדווה ולימור סיפרו לי שאפשר למצוא שם מציאות.
לא ביקרתי בשוק עצמו מאז גיל 5, כך שזה היה ממש נוסטלגי בשבילי.
התחלתי את הבוקר בירידים הרגילים כאמור, אלא שבסיבוב הראשון לא הצלחתי לאתר מציאות (כנראה כי היה עדיין קר מדי). החלטתי לצלם את המקום כדי שתוכלו להתרשם ממנו ונדמה לי שהצלחתי להעביר את הלך הרוח באמצעות התמונות.




הלכתי אל השוק כבר ב-07:00 ולמרות שבעלי הירידים כבר התמקמו (כנראה כדי לתפוס מיקומים טובים), למטה העניינים זזו הרבה יותר לאט ואנשים רק התחילו להעמיס סחורה.
כדי להעביר קצת זמן בין לבין, עשיתי סיבוב על שפת הים וכשחזרתי לשוק, מרבית הבאסטות כבר היו מסודרות.



בשוק עצמו לא הצלחתי לקנות כלום, גם כי עדיין היו משאיות בכל מקום שפורקות סחורה והיה קשה יותר להתרכז וגם כי כנראה אני לא מיומנת לצוד שם מציאות.
הסתפקתי בקניית תותים שנראו נהדר, צעיף צהוב בעשרה שקלים ועצם לפרדי ועליתי חזרה למעלה בירידים.


(תותים יפים..וזולים! אין יור פייס מגה בעיר)

מה שמצחיק הוא, שבחנויות אני לא מצליחה להסתובב יותר משעה רצופה כי אז מתחיל לכאוב לי הגב ואני מתחילה לגלות סימנים של חוסר סבלנות. בשוק הצלחתי להסתובב כמעט שעתיים שלמות, לבדי וממש נהניתי. לקנות בשוק זו חוויה אחרת ורק עכשיו אני מבינה מה הפסדתי כל השנים כשסירבתי להיכנס לשם.
למרות שנהניתי מהטיול עצמו, החלטתי שהגיע הזמן להתרכז ולקנות משהו, כביכול כדי להצדיק את השעות שהעברתי שם. מה שהצליח לתפוס בסופו של דבר את מבטי היה מעיל ארוך בגוון ורוד עתיק (רורי גילמור סטייל) של זארה, ב-30 ש"ח.



לגבי שני הפריטים הבאים שקניתי, היססתי בהתחלה אבל החלטתי בכל זאת לקנות אותם כי המחיר המשותף שלהם היה 30 ש"ח אז היה חבל לפספס.
אני אומרת שעם מעט דמיון, אפשר למצוא שימוש לכל בגד- גם עבור אלה שנראים מוזר על הקולב. קניתי שמלת פסים עם חצאית מלאה, עם המון בד ומעיל משובץ בצבעים שממש אהבתי.
השמלה כבר בסל הכביסה (ממילא לא היה טעם לצלם אותה, היא מסוג הפריטים שצריך לראות אותם מונחים על הגוף) והנה המעיל המשובץ שלי:



אז חזרתי מרוצה, ועושה רושם שגם פרדי די מבסוט מהצעצוע החדש שלו:


7 תגובות:

  1. אשכרה! (מגה בעיר פה יקרנים ויש להם קופאיות קקריות וסתומות)
    גם אני הייתי בשוק השכם בבוקר וקניתי מבחר מלהיב של פירות כדי להכין סלט פירות טעים טעים. לצערי, לא היה לי יותר מדי זמן להסתובב בין הרוסים החביבים ומרכולתם מפאת עבודה. תתחדשי על המציאות. נראה שווה להפליא.

    ו... סוג של נון בית.
    יש לי אירוע משפחתי בקרוב ואני מחפשת לרכוש באיביי שמלת ערב (את הנעליים אקנה באלדו).
    משהו מרשים ומדליק ולבעלת מידה עסיסית של 42 (במידות של זארה, נגיד). אני קצת סתומה בחיפושיי ולא מוצאת דברים מדליקים במיוחד. יש לך לינק לאיזו חנות עם סחורה שווה וספק אמין?

    השבמחק
  2. בהחלט עושה חשק לקפוץ לשוק של אשדוד :)!!

    השבמחק
  3. המציאות-שוק שלך הרבה יותר שוות משלי..
    בחיים לא נתקלתי בשוק הכרמל במעילי זארה :(

    השבמחק
  4. נמל אשדוד ניראה מאוד רומנטי. בכלל כל העניין של להסתובב בשוק זה הכי שווה. שמחה שבסוף מצאת משהו.

    השבמחק
  5. המעיל הורוד=שלמות
    לא יכולת לקנות לי גם אחד?!?!?!

    השבמחק
  6. המעיל נהדר!
    השוק פועל כל השבוע?

    השבמחק
  7. למ"ד- שווה לעשות שם סיבוב שופינג בהזדמנות, למרות שגם הפירות והירקות נראים שם טוב. אני שונאת את הקופאיות במגה בעיר!!
    בנוגע לשמלה- יש לך כיוון? אורך? צבע? בד? אם תחליטי מראש מה את מחפשת זה יקל על החיפוש כי כל החנויות האסייאתיות הכלליות מציעות בדרך כלל שמלות במידות מאוד מאוד קטנות והן יחסית יומיומיות בדרך כלל, אז צריך להריץ חיפוש נרחב יותר בהתבסס על מילות המפתח שיתאימו לך.
    ניצן- תבואי!
    מרג'ורי ודנה- הסיכוי להיתקל במעיל של זארה בין כל ערימות האייטיז הוא קלוש כל כך..אבל הצלחתי :)
    ספי- בטח תשמחי לדעת שהטוניקה הפרחונית שלך מהשוק עולה בשוק אשדוד 50 ש"ח!!
    הולי- השוק פועל רק בימי רביעי ורק אם אין גשם!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top