יום שלישי, 12 בינואר 2010

And the winners are...

זו הפעם הראשונה שאני עורכת הגרלה אי פעם בחיי, קיוויתי שנתן יהיה פה כדי לבחור את הפתקים אבל הבחור צריך להגיש פרויקט סיכום כדי לסגור את התואר ולכן הוא מתעכב אז נאלצתי לסמוך על פרדי כדי שיפקח על כשרות ההגרלה.
החלטתי ללכת על פרימיטיביות שיק ולערוך הגרלה אולד סקול, עם פתקים וכובע שטרם נמצא לו כל שימוש אחר בינתיים- והאמת היא שאפילו התרגשתי קצת.



אז בלי עכבות נוספות, הנה רשימת הזוכים:


חמשת הזוכים בשוברים על סמך 200 ש"ח למימוש ביריד מעצבי העיר-

מרים יוסקוביץ'
שיר נוב
אודליה
דקלה הנשיא
The eye

עשרים הזוכים בכרטיס כניסה חינם ליריד מעצבי העיר-

שרון גולץ
טל סוויסה
צחית הרשקוביץ
לובה קוליק
תכלת טנאגקי
אור איבשיץ
גילי גולנדר
טלי mankochka@yahoo.com
Talilas
אילנה ilana_ri@walla.com
אליזבת וולפסון
תמר ניר
מירב אוחנה
בת אל
לילך יחזקאל
רונצ'ו
יעל רוזנבלד
רחלי זוסימן
אניה אלקיס
עדן לוי

הזוכים בהגרלה יוכלו לממש בקופת הוי.איי.פי של האירוע שם ימתין להם הכרטיס/השובר. שימו לב כמובן שהכרטיסים/שוברים הם שמיים ולכן הם לא ניתנים להעברה.
אלו שהשאיר לי כתובת דוא"ל ללא שם מלא, יקבלו ממני מייל בדקות הקרובות ובו הם יתבקשו למסור לי את שמם ע"מ שאוכל להעביר אותו למארגני האירוע.

ברכותיי למי שזכה ולכל מי שלא ניצח הפעם: better luck next time



פרדי מוסר חיבוק לכל מי שלא זכה, נתראה ביריד!

7 תגובות:

  1. וואו, לא מאמינה שזכיתי בכניסה חינם! הייתי בטוחה שלא אזכה בכלום... עכשיו אני חייבת להגיע :-) כנראה בשישי בבוקר.

    השבמחק
  2. תודה על הכרטיס חינם!
    ומתי את הולכת לובה?

    השבמחק
  3. יש הזמנת וי.איי.פי בפייסבוק שמאפשרת כניסה לאירוע שעה מוקדם יותר אז אני מגיעה בשישי בבוקר, כנראה שכבר ב-09:00
    אשמח לראות אתכן שם!

    השבמחק
  4. אודליה, אני??
    אני בשוק שזכיתי :-)

    השבמחק
  5. תודה לובה! עכשיו אני באמת צריכה ללכת...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top