יום שישי, 25 בדצמבר 2009

old Hollywood glamour

דיטה וון טיז היא אחת הסלברטיאיות האהובות עליי. למה? כי היא היחידה שנראה שבאמת יש לה אמירה אישית בכל הנוגע לסגנון ולאופן שבו היא מתלבשת.
וון טיז, אמריקאית-ארמנית, מגלה עניין רב בסרטים משנות ה-40 וסגנון רטרו הוליוודי של פעם והם אלו שמהווים השראה לסגנון הלבוש שלה (וגם על הקריירה שלה).
דיטה התאמנה כל הילדות בריקודי בלט (מה שיכול להסביר את הפיגורה הנפלאה שלה) ועם הזמן למדה גם סטיילינג מתוך השאיפה להיות מלבישה בסרטים תקופתיים.
שאיפות לחוד ומציאות לחוד- וון טיז הפכה בסופו של דבר לאומנית ברלסק, ולדוגמנית פין אפ בהפקות פטיש והפקות זוהרות בסגנון רטרו.
מה שאני אוהבת בדיטה, הוא את היכולת שלה להוריד את הדגמים הכי חדשים ומורכבים מהמסלול ולגרום להם להראות כאילו מדובר לכל הפחות בפריטים בני עשרות שנים, במובן החיובי ביותר של המילה.
בניגוד ליתר הכוכבות ההוליוודיות שעוקבות אחרי הטרנדים המשתנים, וון טיז נשארת נאמנה לעצמה ויודעת בדיוק מה מחמיא לה- כך למשל היא לרוב לובשת בדים בצבעים עמוקים כמו ירוק-יער, שחור ואדום עז ונמנעת מצבעים ש"שוטפים" את העור החלבי שלה. כמו כן, דיטה נמנעת מלבישת חצאיות קצרות (יש לה רגליים בעייתיות, אני לא בטוחה אם המראה שלהן נובע מכך שהן רזות מדי או פשוט עקומות) ונהנית להדגיש את החזה הגדול שלה.
המעצבים האהובים עליה הם כריסטיאן לקרואה, דולצ'ה וגבאנה, דיור, ז'אן פול גוטייה ומרקיזה וזה לא במקרה- מדובר במעצבים שנמשכים לזוהר ההוליוודי של פעם בדיוק כמו וון טיז.
וון טיז מוזמנת לאירועים הוליוודים בתדירות שבועית וכמעט תמיד מספקת את אפקט ה"וואו" למתבוננים בה. גם כשלא- השיער שלה תמיד מדוגם, העור שלה תמיד דמוי פורצלן, השפתיים והציפורניים תמיד משוחות בהתאמה בצבע אדום עז ולכן היא תמיד נראית מדוייקת וחסרת פגם.
אני אוהבת במיוחד את המקוריות שלה בכל הנוגע לאביזרי שיער- פעמים רבות תוכלו למצוא על ראשה בארטים וקישוטי שיער שיתאימו לשאר ההופעה שלה בצורה מושלמת.


מושלמת, כבר אמרתי?
כל התמונות נלקחו מ-red carpet style

13 תגובות:

  1. מדהימה! היא נראית כמו ליידי דרומית מתקופה אחרת. רוב התלבושות גם נראות עליה יותר טוב מאשר על הדוגמניות. זה קשור אולי כבר למה שהיא משדרת יותר מאשר לאיך שהיא נראית.

    השבמחק
  2. WOW לא הכרתי אותה. מהממת. מסכימה עם ושתי; זה ניראה יותר טוב עליה מאשר על הדוגמניות. וכשאוזמן לאירועי RED CARPET אני לוקחת אותה איתי לקניות

    השבמחק
  3. היא מהממת כל השמלות יושבת עלייה בצורה שזה ניראה שנתפר בשבילה.

    סופשבוע מדהים שיהיה לך

    נשיקות

    MyMoonDay

    השבמחק
  4. אני מסכימה בהחלט עם ושתי, הבגדים עליה נראים כל כך הרבה יותר טוב מאשר על הדוגמניות רוב הזמן. היא באמת מודל חיקוי אמיתי בכל כך הרבה אספטקים של סטייל. במיוחד אם היא למדה סטיילינג.
    חוץ מבזו עם הדבר הכחול המוזר שמתעטש טול שחור. על הדוגמנית זה נראה נחמד, על דיטה איכשהו ממש לא.

    השבמחק
  5. שוב אני אחזור ואומר: אם הייתי לי הסבלנות לצאת לבושה ככה ומאופרת ככה כל יום מהבית סביר להניח שלא היה ניתן לנתק אותי מן המראה(-:

    ומממ...למה היא מודל לחיקוי *במיוחד" אם היא למדה סטיילינג?
    כי היא החכימה להפנים וליישם? מסוקרנת...

    השבמחק
  6. מסכימה עם כולן, היא לחלוטין ה-girl crush שלי.
    חן- אין לי מושג באיזו מסגרת היא למדה ואם זה בכלל שווה משהו אבל אני חושבת שהיא מהווה מודל השראה בלי קשר לידע שיש לה או אין לה בנושא. לא חסרים אנשים שלא מצטיינים במקצוע שאותו הם למדו, גם בתחום הסטיילינג אני בטוחה שלא חסרות דוגמאות. אני לא חושבת שזה מובן מאליו שהיא נראית כך, גם אם היא למדה את הנושא קודם לכן :)

    השבמחק
  7. השאלה הופנתה ליוד...סתפ הסתקרנתי מהניסוח.
    ברור לי שלימודים זו לא ערובה לטיב המוצר המוגמר (-:

    בכלל לא מבון מאליו שהיא נראית ככה. זה דורש השקעה נאה, הן מבחינת לבוש והן מבחינת הזמן, המימון והאג'נדה שהיא פיתחה סביבה.
    היא מטופחת ומקסימה. אני שנים מסתכלת עליה ביו טיוב. ממליצה לך לבדוק את ההופעה שלה עם הכוס מרטיני! זה קצת "סופט פורן" אבל זה משעשע, כיוון שזה בורלסק אני מרגישה שזה יותר אומנותי מחשפנית "רגילה"(-:

    השבמחק
  8. סופט פורן? נתן, בוא לצפות בזה איתי :)

    השבמחק
  9. איזו מדהימה ויפה היא. יש לה גוף מושלם בעיני, והכל נראה עליה מדהים.
    לא ידעתי שהיא למדה, אבל רואים!
    את חייבות לראות אותה בכוס מרטיני, היא סקסית שם בטירוף :)

    השבמחק
  10. איזה קטע!
    אני בדיוק מחפשת תמונות של דיטה בגוגל בכדי לקבל השראה, ובמקביל חשבתי, "נראה מה חדש בבלוג של לובה"
    ענקית!!!
    :-)

    השבמחק
  11. ואני בדיוק צפיתי בסרטון שלה ביו-טיוב בתוך כוס המרטיני כפי שהמליצו לי, לוהט!

    השבמחק
  12. Wow thank you for all those amazing pictures of Dita . Isn't she fantastic! I love how she always ends up looking better in the outfits than the models themselves!

    השבמחק
  13. Wow thank you for all those amazing pictures of Dita . Isn't she fantastic! I love how she always ends up looking better in the outfits than the models themselves!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top