יום רביעי, 16 בדצמבר 2009

מחווה יפה מטעם H&O

ראשית כל, רציתי לפתוח את הפוסט עם בשורה משמעותית- יש לי עבודה.
למען גילוי הנאות, אני עובדת מזה חודש וחצי.
לא רציתי לשמור את זה כסוד חלילה: אלא בגלל שהכל היה לא ברור, לא סופי ולא מוחלט עד לרגע האחרון- לא רציתי לבשר בשורות עד שאני עצמי אהיה בטוחה שאני אכן עובדת.
אז היום קיבלתי את המשכורת, ואין דרך מוחשית יותר להרגיש שאת עובדת מאשר להיות מתוגמלת בכסף, נכון? סימנתי לעצמי שהיום שבו אקבל משכורת הוא היום שבו "אצא מהארון" עם הבשורה בנוגע לעבודה החדשה ואז נאלצתי להתאפק ולהתאפק עד שזה קרה.

אז אני כותבת מאמרים ותכנים, בכל נושא שיעלה על דעתכם לצרכים שיווקיים וקידום אתרים ואני גם מנהלת שני אתרים קטנים. אני שמחה שיוצא לי להתעסק עם כתיבה גם לצורך פרנסה, מה גם שהעבודה שלי מתנהלת מהבית כך שזה יתרון עצום נוסף מבחינתי.
גם מעצם כתיבת שורות אלו אני חוששת, כי היה לי נסיון רע עם העבודות הקודמות ואני מפחדת לקלקל לעצמי משהו שטרם התחיל.
אני מקווה שהעבודה הזו לא תהיה כמו הקודמות, כי אני בהחלט כבר לא נאיבית ואופטימית כפי שהייתי כשהועסקתי בעבר.
בתקופה שבה הייתי מובטלת, הרגשתי שהרבה מאוד אנשים נרתמים ומנסים לסייע לי במציאת העבודה וזה היה מאוד מנחם מבחינתי.
בסופו של דבר לא עזרו לי גם כל האולג'ובס והקשרים בעולם, ולעבודה הזו הגעתי ע"י גיגול רנדומלי של צמד המילים "כתיבת תכנים".

רציתי להתייחס למחווה מטעם H&O כפי שמרמזת הכותרת. מדובר בפרוייקט 'דמי ידידות' שרץ כבר שלוש שנים ובמסגרתו H&O והקרן לידידות מחלקות מאות ואלפי שקלים לחיילים בודדים וחיילים זכאים.
כל שנה בחנוכה, נבחרים 10,000 חיילים בודדים וזכאים ומקבלים דמי חנוכה למימוש ברשת האופנה.
במסגרת הפעילות הזו מוענקים כרטיסי "ידידות" על סך 1,000 ש"ח לחיילים לוחמים ותומכי לחימה ו-400 ש"ח לחיילים בודדים ברחבי הארץ.

למה הנושא הזה קרוב ללבי? כי גם כשאני הייתי חיילת, בחנוכה לפני כשנתיים, קיבלתי כרטיס "ידידות" על סך 400 ש"ח מטעם הפרויקט הזה, ניגשתי שמחה ומאושרת לסניף H&O והתחדשתי בנעלי עור ועוד כמה אקססוריז איכותיים.
אני זוכרת איך הרגשתי בזמנו ועד כמה זה עשה לי את היום לקבל כרטיס למימוש בגדים, במיוחד בהיותי חיילת ענייה.

אני חושבת שזו מחווה נפלאה ויפה מצד H&O לתרום את חלקה עבור החיילים הבודדים והזכאיים, הלוואי ונראה עוד מחוות כאלה שמחזקות את ידיי החיילים מצד חברות מסחריות נוספות- זו הקרבה מינימלית מצדם (ויחסי ציבור נפלאים) אך תרומה נפלאה לצה"ל.

10 תגובות:

  1. מזל טוב! תתחדשי על העבודה :)

    השבמחק
  2. בובה, מזל טוב!!! יישר כח!!! אין מתאימה ממך לכתיבת תכנים...כתבתי בעבר ואחזור על כך - את כותבת מקסים ומשעשע!!! תהני מעבודתך החדשה! נשיקות

    השבמחק
  3. יפה לך כותבת תכנים :P
    מזל טוב!!

    השבמחק
  4. בהצלחה בעבודה החדשה!! שמחה בשבילך :-)

    השבמחק
  5. אז בסוף נחטפת בחזרה לשוק העבודה די מהר. שמחה לשמוע ושיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  6. מזל טוב על העבודה!
    באמת הגיע הזמן שתתחילי לעשות מהכשרון שלך כסף...
    וכל הכבוד ל H&O על היוזמה המבורכת, גם בעלי היה חייל בודד ( אי שם בעבר..) ואני זוכרת כמה זה קשה וכמה הם לא מתוגמלים מהצבא.

    השבמחק
  7. תודה רבה לכולכן שאתן שמחות בשמחתי :)

    השבמחק
  8. לובה, מזלללללללל טוביייייייים צהלולים.

    השבמחק
  9. תמיד ישעתי שחיפוש עבודה בגוגל יביא תועלת
    המון המון הצלחה!

    השבמחק
  10. We love you google :)
    המון תודה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top