יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

לקים חדשים

חברות הלקים המובילות הציגו קולקציות חדשות כדי שנשטוף בהן את העיניים:
אורלי-
צ'יינה גלייז-
אסי-
ומאק, שנשארו מאחורה הפעם עם שני גוונים לא מרטיטים-
בנוסף לגוון הזה יש גוון נוסף שדומה לו עם נגיעות סגול.
הקולקציה האהובה עליי היא קולקציית הפסטלים של צ'יינה גלייז, הם נראים מאוד נעימים ורכים.
(התמונות נלקחו מכאן).

אם כבר לקים, שתי המלצות לחנויות לקים מקוונים באיביי:
Nail polish elegance- אמנם עלות דמי המשלוח לא מפורטת בחנות אך מנסיון אישי אני יכולה לדווח לכם שעלות משלוח לפריט אחד היא כשישה דולרים (למחירים מדויקים צרו קשר עם המוכרת הסימפטית של החנות) ויש הנחות על רכישות של יותר מפריט אחד.
Funky nail and beauty- בחנות הזו יש מבחר גדול של לקים של חברת 'נובאר', הלקים לא זולים אבל מצד שני- כמה פעמים יזדמן לכן להיתקל בלק בצבעים דו כרומטיים? שווה להשקיע בבקבוקון לדעתי.

לסיום, קצת חומר קריאה: אם אתם רוצים לקרוא על החוויות המשותפות שלנו אתמול מנקודת מבטה של שרון מ'נעלולה', הקליקו כאן
הראיון שלי עם סטפאני מ'ביג ביוטי' התפרסם היום ב'במודה', מאוד שמחתי כשסטפאני הסכימה לשתף איתי פעולה ולענות על השאלות, את הראיון תוכלו לקרוא כאן


אני עומלת בהכנות לפוסט מאוד מושקע שאני מקווה לפרסם עוד הערב, אני משוכנעת למדי שתאהבו אותו, אז צפו להפתעות בהמשך.

תגובה 1:

  1. הראיון היה מאוד מעניין.
    אני לאחרונה קונה פחות לקים ומפרגנת לעצמי מניקור. אבל תמיד נעים לראות פלטת "סוכריות"

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top