יום שני, 28 בדצמבר 2009

חדשות איפור

אני אוהבת להתעדכן בתדירות תכופה יחסית בחדשות האיפור ובמוצרים החדשים שנוחתים בארץ בעיקר כי חברת האיפור האהובה עליי 'מאק', מוציאה קולקציות ומהדורות מוגבלות בערך בקצב שבו אני מפרסמת פוסטים ולכן חשוב לי להישאר בעניינים.
את העדכונים שלי אני מקבלת מהבלוג המעולה The beauty news של המאפרת לבנת סדן, שעושה עבודה מאוד מקיפה בסיקור של כל מה שחדש ומומלץ, ולכן אני ממליצה לכן לבקר בבלוג שלה גם.

אם כבר עסקנו במאק, אז הקולקציה האחרונה של החברה נקראת spring color forecast והיא כוללת שני ליינים המתחלקים לפי צבעים- הערכה הראשונה היא בצבע סגול עז והשניה היא כתמתמה ומתונה יותר. למרות שאני בדרך כלל נמשכת לגוונים העזים יותר, הפעם הצבעים העדינים כבשו אותי ואם תביטו בתמונות הבאות תוכלו גם להבין מדוע:

הסגול החמוד-



והכתום המהולל-



והסווצ'ים של שתי הסדרות-

(הסמקים האלה פשוט מדהימים, הם נראים מעוררי תיאבון אפילו).


ואם כבר איפור מעורר תיאבון, אז דיור הוציאה סדרת איפור בהשראת תחרה והאריזות של המוצרים כל כך יפות שמתחשק לי לרכוש אותן רק כדי שאוכל להחזיק אותן ולבהות בהן.


הידיעות כאמור נלקחו מהבלוג של לבנת סדן.

4 תגובות:

  1. זה כל כך מקסים, כמו קופסת ממתקים למבוגרות :)
    ולמרות זאת, איכשהו יוצא לי להשתמש בערך ברבע מכמות האיפור המאכלסת את מגירותי.. אז כל פעם שאני מתלהבת ממשהו, אני חוזרת ומזכירה לעצמי שזו סתם תאוות השופינג הבלתי-נדלית שלי.

    השבמחק
  2. עוד מידע על
    איפור מקצועי ושימוש במוצרי איפור - מייק אפ, סומק ועוד כולל איפור עיניים וכלות

    השבמחק
  3. כמה שאני אוהבת סגול, במיוחד כשהוא מגיע לידי ביטוי במוצרי האיפור, אז מדובר בהנאה שאין מילים לבטאה. תודה לך על העידכונים.

    השבמחק
  4. דווקא אני בהבדל ממורנינגסטאר ענייה מוחלטת בכל הנווגע למוצרי איפור- פרט למסקרה העמידה ושתי מברשות שלא מזמן רכשתי כל האיפור שנמצא ברשותי הוא מתנות מחברות בתיכון!!! וזה היה לפני בערך 7 שנים :) בקיצור- בושה וחרפה, ועוד למעצבת!! הפוסט פשוט מעורר השראה לשופינג טוב- מתה על קליניק!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top