יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

יש חיים בפינלנד?

בטוח שיש, כל הבלוגריות השוות באמת חיות שם.
נתקלתי בהפקת האופנה הזו של הצלם לאס באק שהתפרסמה במגזין פינלנדי בשם 'סאגה'.
הפקת האופנה מבוססת על משחקים עם תצלומי פולארויד (שמסרבים לנטוש את עולמנו) בזוויות מיוחדות שספק מסתירות, ספק מגלות את הדוגמנית שמחזיקה בתצלום.
תראו בעצמכם:

הדוגמנית היא ג'וליה וואלמאקי והתמונות נלקחו מכאן. כדאי לכם לעיין בבלוג הזה, הוא מעלה תמונות סרוקות של הפקות אופנה מדהימות ממגזינים ברחבי העולם וגם ממקומות שכוחי אל כאמור (כלומר כל מה שלא Elle או ווג וכו').
ואם כבר אני בעניין של המלצות, אז אחד הבלוגים החביבים עליי-Red carpet style עורך סיכומי שנה של כל הבגדים שראינו על השטיח האדום בחלוקה לכל מיני קטגוריות. בין הקטגוריות הסטנדרטיות הכוללות את המתלבשות הכי טובות של השנה (מישל אובאמה זכתה שם למקום של כבוד, כמה פטריוטי מצד הקוראות) ומעצב השנה (מרקיזה, בדיוק כמו שחזיתי) יש גם כמה קטגרויות משעשעות יותר, כמו למשל השחקנית שזקוקה להתערבות או השמלה החרושה ביותר של השנה. שווה להציץ ולהעיף מבט, לכל היותר תיתקלו בקובץ שמלות קוטור עוצרות נשימה.

ולסיום, פינת ילדת השיק-
וזו שוב אחותי טלי, שגורמת לי להבין שהכותרת של הפינה לחלוטין כבר לא אקטואלית כי מדובר בנערה מתבגרת לכל דבר. כשהיא העלתה בתמונה הזו החסרתי פעימה וגאווה מוזרה תקפה אותי. בגיל שלה התלבשתי מחריד לחלוטין והיא? מתלבשת כמו ליידי קטנה. אני חושבת שהחשיפה של הנוער לאינטרנט היום עוזר להם לפתח יצירתיות ולקבל השראה, וזה משהו שלא היה לנו כהתבגרנו.
בכל אופן, אחותי מוסיפה שהג'קט שלה נקנה בחנות שממש קרובה לבית שלי (שוס!), הטוניקה והטייץ הם מזברה, הברט הוא משופרסל, הכפפות מ-24/7 והשרשרת והתיק אנונימיים.
הרסה לי את הבריאות, בחיי.

6 תגובות:

  1. הפקה מוצלחת מאוד ואחותך אכן הולכת בהצלחה בעקבותיך.

    השבמחק
  2. אחותך היא מיני לובה בהתהוות. בקשר לבלוגריות - זה לא רק פינלנד, אלא כל איזור סקנדינביה שמשופע בבלוגריות שוות.

    השבמחק
  3. אני מאד אוהבת איך שהסקנדינביות מתלבשות. היה לי חבר מדנמרק אז הייתי שם תקופה ודי הרבה, וממש אהבתי את מה שראיתי :)
    ויש לי גם חברה טובה שגרה בשבדיה, וגם אותה ביקרתי לא מעט, ואהבתי מאד.
    עכשיו קצת לא בא לי לטוס לשבדיה בגלל סיבות אחרות (וידועות נראה לי).

    השבמחק
  4. וואו איזה הפקה מדהימה! אני מסרבת להאמין (וספציפית אני חושבת כך) שתצלומי הפולארויד יעלמו..

    השבמחק
  5. אני מתה על המעיל של אחותך!
    זה מרגיש לי קצת קורבני מצדי, אבל באמת שנורא מתחשק לי מעיל עור (עדיף דמוי, בשביל המצפון והכיס.)

    אני מניחה שאם זו חנות ליד הבית לא מדובר ברשת בה אוכל לקטוף אותו מהמדף בסניף הקרוב לביתי :(
    כנראה שאצטרך לאזור אומץ, לחרוש את רחובות תל-אביב יחד עם מאות קורבנות אופנה כמותי בחיפוש אחר הז'קט הנחשק והקשוח. כמה חבל.

    השבמחק
  6. אוליביה- גם אני ממש התלהבתי מהרעיון של ההפקה..
    מרג'ורי- זה מצחיק, שמתי עין על המעיל עוד לפני שהיא קנתה אותו לא קניתי אותו כי הצלחתי לשכנע את עצמי באופן תקדימי שממילא יש לי המון בגדים שאני לא מספיקה ללבוש.
    כשראיתי אותה במעיל התחשק לי שוב ומאז אני במאבקים פנימיים עם עצמי.
    אחות חמדנית יש לה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top