יום שני, 21 בדצמבר 2009

תיקים, תיקים

כי כשטוקסיקרוז מבקשת- אני מצייתת :)

Let's party: תיקים בהשראת הסדרה 'גוסיפ גירל' ובהשראת מעצבים כמו אלכסנדר וונג בגודל בינוני- גדול ובמחירים הנעים בין 160-250 ש"ח כולל עלות המשלוח.


Lovelypurse4u: הרבה זבל יש בחנות הזו, אבל אם מחפשים היטב אפשר גם למצוא כמה תיקים חמודים, העלויות דומות לחנות הקודמת רק שכאן אתם תקבלו בד"כ תיק עם ארנק תואם.


my-girl: חנות עם מבחר של תיקים סימפטים ליום יום בגדלים בינוני-גדול. התיקים מועמדים למכירה פומבית ועל פניו נדמה שאין ביקוש כך שבתיאוריה אתם יכולים לזכות בתיקים שמחירם מתחיל בכ-80 ש"ח.


bfashionista6: חנות בארה"ב שמציעה מבחר גדול של תיקי יד שניה בעלות משלוח ממוצעת של כ-20$. מחיר ממוצע של תיק בחנות עומד על כ-150 ש"ח.


Hellohellomouse: חנות עם מבחר תיקים מתוקים להפליא בעלות ממוצעת שנעה בין 100-130 ש"ח, שווה ביותר.


נשאלתי לא פעם האם אני עצמי קונה בחנויות שהמלצתי. תראו, כמובן שההמלצות שלי לא מבוססות על אוויר והזמנתי בחלק מהחנויות שהמלצתי עליהן. אני אומרת- ניסית אחת, ניסית את כולן ואני חושבת שזו קביעה די מדויקת כשמדובר בחנויות מהמזרח הרחוק.
כמובן שלאור הכמות הנכבדת של הקישורים שחלקתי עמכם עד עכשיו, צריך להיות שופינג מנייאק כדי להצליח לדגום את כולם.
בנוגע לקניות תיקים באינטרנט אני פחות מנוסה, לפחות בכל הנוגע לקניית תיקים חדשים. התיקים שהזמנתי בעבר מהאינטרנט היו תיקי וינטג', ותיקים כאלה לאו דווקא נמכרים בחנויות תיקים אלא על ידי מוכרים פרטיים ככל הידוע לי.
אתם לא חייבים להסתמך על הדוגמאות שקיבלתם, אתם מוזמנים לחפש תיק לפי הצרכים שלכם.
אני הקשתי את מילות החיפוש studded purse כדי לנסות לאתר עבורכם כמה חנויות, אם גם אתם מעוניינים בתיק יד שניה לדוגמא, אתם יכולים להקיש את מילות החיפוש המתאימות, לדוגמא- vintage briefcase.
אני חושבת שקניית תיקים ואקססוריז מושלמת עבור מי שחושש לרכוש בגדים בלי מדידה אבל מעוניין להתנסות בחווית הקניה אינטרנט. הייתי ממליצה לבחור בתור התחלה תיק זול יחסית (כמו בחנות האחרונה שהמלצתי עליה) או לנסות למצוא תיק וינטג' במחיר אטרקטיבי.

רק לפני כמה ימים חיברתי את הפוסט הזה על רשתות מסחריות שמעתיקות את עצמן לדעת והנה בלנסיאגה תובעים את סטיב מאדן על "פרשנות" מחמיאה מדי.
עשיתי להם מזל רע? נו ניחא, ממילא אני לא מחבבת את סטיב מאדן.
אגב, שניהם כעורים לדעתי.


התמונה נלקחה מכאן

7 תגובות:

  1. תודה רבה על השיתוף...
    אחת הבעיות העיקריות שנתקלתי בהן באיביי היא מילות החיפוש (שמחתי שהתייחסת לזה בפוסט)- בד"כ קשה לתת תיאור קולע וצריך "לנבור בערמות זבל"- אולי תשתפי בכמה מילות חיפוש שתמיד קלעו לך?
    תודה

    השבמחק
  2. זה קצת בעייתי להגדיר משהו שיתאים לכולם כי מילות חיפוש הן נורא אישיות.
    מה שכן, יש דרכים לסנן- את יכולה לבחור price+shipment- lowest first וככה למעשה תסנני את אלו שלא שולחים לישראל ותקבלי את את טווח המחירים הנמוך ביותר בתור התחלה.
    כמובן שרצוי תמיד לסנן לפי מידות אבל מעבר לכך- יש גם הרבה עבודה סיזיפית שכרוכה בחיפושים..מי שרוצה מציאות צריך לנבור :)

    השבמחק
  3. תיקים מעלפים, למה אין לנו כריסמס?, מבחינתי אפשר גם פשוט להכריז על חנוכה כחג מתנות, עם מי אפשר לסדר את זה?! למי צריך לפנות?!

    השבמחק
  4. וואו. אפילו אני, שלא משתגעת מתיקים, התרשמתי. ובקשר לנעליים - כן, הן לגמרי מכוערות. למה בכלל להעתיק כזה דבר?

    השבמחק
  5. נועה- הדבר היחידי שאני קיבלתי לחנוכה היו כמה סופגניות שנאלצתי להתחנן בשבילן.
    ל"שנה החדשה" לעומת זאת, אמא קנתה לי ווסט דמוי פרווה, אבל קחי בחשבון ש"שנה חדשה" זה בעיקר שם קוד לסייל בזארה..
    ושתי- עדיף היו משאירים את המקור הכעור כמו שהוא, עוד לשעתק אותו? פיכסה.

    השבמחק
  6. בתור מכורת אי ביי מושבעת , אני חושבת שדווקא בתחום התיקים עדיף לוותר, המחירים מופקעים לגמרי יחסית למה שהם מציעים, חיקויים באיכות לא מזהירה, עדיף לגשת לחנות בעיר ולקנות פה בארץ ב20 שקל פחות על המקום.

    אבל המון
    המון
    המון תודה
    כרגיל

    השבמחק
  7. בכיף יקירתי,
    האמת היא שאני נוטה להסכים איתך, אלא אם כן מדובר במציאות וינטג' או בחנות האחרונה שהיא זולה יחסית.
    התפלאתי שהמחירים נעים בסדר גודל של 200 ש"ח, זה מחיר סטנדרטי לחנויות רגילות.
    אבל כמו שאני תמיד אומרת- זו עוד אופציה, וטוב שיהיה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top