יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

סייל באסוס

זה נכון שאסוס כבר לא משתלמים כפי שהיו בעבר מאז שהוחלט להעלות את מחירי המשלוחים לישראל. מצד שני, יתכן שהעלייה לטובה כי כשעלות המשלוח היתה נמוכה יותר, נתקלתי בהרבה יותר תקלות בשילוח מאשר במצב הנוכחי.
זה ידוע שלאסוס יש שירות לקוחות זוכה פרסים ולכן גם אם נמצא שהחבילה שלך אבדה בדואר, הם מיד דואגים לפצות אותך במלוא הסכום ובמלוא האדיבות, אך הסכימו איתי שכאשר אתם רוכשים מוצר חדש בציפיה לקבל אותו- גם לקבל עליו החזר כספי זה מעט מאכזב.
כעת משתלם לקנות באסוס בעיקר בקבוצות או לחילופין שני מוצרים ומעלה שמחירם האינדווידואלי משתלם.
יש כעת סייל באסוס וליקטתי עבורכם פריטים שמחירם עולה 30$ (שימו לב למטבע ההמרה) ומטה ולכן עשויים עדיין להשתלם עבורכם:






מי שמעוניינת באחד הפריטים שהעלתי או בפריטים אחרים מתוך הסייל רצוי שתזדרז כי כמו בכל סייל טוב- המידות אוזלות במהירות.
קניה מהנה!

9 תגובות:

  1. לובה היקרה! השאלה אם אסוס עובדם עם חברת שילוח כמו UPS ןאז נאלץ לשלם כמה מאןת שקלים על מכס או שהם שולחים בדואר כמו באי.ביי?

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את החתאית הצהובה והנעלי בג' עם הקשירה- יאמי!

    השבמחק
  3. זו רק אני שלא מצליחה למצוא קישור לאתר הזה:-)
    לובה אני אשמח אם תקלי עליי במציאת הלינק...
    תודה:-)

    השבמחק
  4. הקלאצ' מהפרווה נראה מאוד אמיתי,ולכן מעורר סלידה מעטה ממנו,אך כל הפריטים מהממים

    תוכלי אולי לשלוח לי לאימייל את הקישורים לשמלות? זה פשוט לא עולה לי כשאני מעתיקה את הכתובת

    blossom_button@walla.com

    תודה רבה גם על המאמץ! :)

    השבמחק
  5. תמר- ככל הידוע לי הזמנה מאסוס לא כרוכה בתשלום מכס, קרה שהזמנתי משם פעמיים הזמנות שעלו על סך ה-50$ (אם כי במעט), ולא התבקשתי לשלם כלום. אם מישהו יודע אחרת- אשמח לקבל עדכון.
    נינה- החצאית הצהובה כבשה גם אותי.
    אנונימי- בוודאי, כתובת האתר היא-http://www.asos.com/
    ניצן- התיק עשוי מפרווה לא אמיתית אם כי זה אכן נראה דומה, מיד אשלח לך מייל עם הקישורים.

    השבמחק
  6. לובה שלום, פעם ראשונה שאני מגיבה לפוסט שלך, למרות שאני קוראת אותו בקביעות. יש לי גם כן שאלה בעניין המכס מאחר ונראה לי שאת מנוסה למדי בנוגע לרכישות מחו"ל.
    אני מבינה שישנו פטור בקנייה ששוויה כולל דמי המשלוח הוא עד50$, מעל זה מה שיעור המכס?- אני שואלת באופן כללי ולא בנוגע לאי ביי או אסוס שאני מבינה שכלל זה לא חל עליהם.
    המכס הוא כנראה עוד אחד מהשיקולים שמונעים ממני לקנות דרך האינטרנט למרות שפעמים רבות פגשתי פריטים מקסימים.

    השבמחק
  7. מאחר והפאונד ירד עכשיו עדיף להשתמש בו כמטבע המרה, זה יכול לחסוך בערך כמה עשרות שח (שזה גם משהו).

    השבמחק
  8. היי נופר, ברוכה הבאה!
    אני אומר לך את האמת? אני בעצמי לא יודעת. אני חושבת שכל החוקים האלה אפורים ולא ברורים. קרה שהזמנתי נעליים מאתר קוריאני בסכום של 45 דולר כולל משלוח וחטפתי מכס של 35 ש"ח ובאסוס לעומת זאת כשהזמנתי ב-60 דולר, לא התבקשתי לשלם אפילו אגורה נוספת.
    אני אספר לך אף יותר מזה- קרה שהזמנתי חולצת פולו של לקוסט מאתר קניות בריטי ב-250 ש"ח לפני כשנה וחצי. כשהיא הגיעה לארץ, ביקשו ממני לשלם 50 שקלים מכס. בגלל בלבול גדול שקרה לא יכולתי להגיע לקבל את החולצה והחזירו אותה לחנות בחו"ל. כששלחו לי את החולצה פעם נוספת והיא הגיעה- לא דרשו ממני אפילו שקל.
    מאז למדתי לקח ואני מזמינה רק מאיביי או מאסוס שהם "בטוחים" ממכס יחסית ולא מסתבכת עם אתרים אחרים כי מכס זו אחת ההפתעות הפחות נעימות שאפשר להתמודד איתן ואני מציעה לך לעשות את אותו הדבר..

    השבמחק
  9. הולי- את צודקת, וזו נקודה טובה. הדולר לעומת זאת עולה בזמן האחרון והספיק לטפס כבר מ-3.77 ל-3.8, שזה חדשות די רעות בשביל כל מי שקונה אונליין.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top