יום שישי, 25 בדצמבר 2009

ארוחת שישי


IMG_5906

IMG_5931

IMG_5904

IMG_5916

IMG_5934

IMG_5939

IMG_5922

IMG_5921

IMG_5954

IMG_5945

IMG_5989

IMG_6031

IMG_6023

IMG_6014

IMG_6012

IMG_5999

IMG_5997

IMG_5995

IMG_5993

IMG_5987

האאוטפיט: שמלה- רנואר עודפים (150 ש"ח), גרביונים- המשביר (חבילה של ששה זוגות באורך הברך ב-30 ש"ח), שרשרת- יצירה של יוד, נעליים- טופשופ יד שניה (30 ש"ח), תיק- מתנה ישנה מאמא, מעיל- איביי (140 ש"ח), סיכת מטריה- יד שניה (20 ש"ח), קרדיגן- מתנה מליליגרייס, קשת- איביי (40 ש"ח).

16 תגובות:

  1. לובה, את מדהימה!
    רציתי לרכוש גם את השמלה הזו, אבל בזמנו היא עלתה מעל 300 שקל אם אני זוכרת נכון, אז ויתרתי על התענוג.
    אהבתי את השילוב המקסים עם הקרדיגן.
    פשוט מושלם(ת)!

    השבמחק
  2. המעיל פשוט מדהים, האיפור מושלם, ובכלל את כולך מהממת :)
    שתהיה שבת שלום..

    השבמחק
  3. אהבתי את הנעליים, הן נראות כמו נעליים שאהבתי אצל ויקטור ורלף או פוליני בעונות קודמות.
    איפה קונים טופשופ יד שניה?

    השבמחק
  4. אליזבת- תודה בובה, יש לי חברה נוספת שרצתה את השמלה ולא קנתה אותה בסוף בגלל המחיר היקר שלה. חצי מחיר הפך אותה הרבה יותר שווה, אני מתגעגעת לרנואר עודפים.
    לימור ואדווה- תודה רבה יקירות, שבת שלום גם לכן.
    The eye- זכיתי בהן במכירה פומבית באיביי. כל הטופשופ שלי הוא יד שניה וכולו נקנה בעשירית מהמחיר המקורי :)

    השבמחק
  5. לובה היקרה! אני מתעדכנת בבלוג שלך באדיקות! הוא מעולה וכיף לקרוא.
    הייתי שמחה אם היית שמה קישורים למעילים באי. ביי. כפי שאת עושה לשמלות, צעיפים, קשתות, תיקים ומה לא. הייתי הורגת למעיל כמו שלך! האם הוא עדיין נמכר באי.ביי.?

    השבמחק
  6. היי תמר- בוודאי תשמחי לגלות שהמלצתי על חנויות מעילים לא פעם והמעיל שלי נקנה בחנות שפורסמה בפוסט הזה:http://passionforfashion3.blogspot.com/2009/11/blog-post_3726.html
    (החנות האחרונה).
    קניה מהנה :)

    השבמחק
  7. המעיל מהמם! אבל אני חושבת שהייתי משאירה אותו כמו שהוא בלי החגורה...
    הנעליים גם-כ"כ מושלמות...

    השבמחק
  8. את נראית ממש טוב!
    גרביונים לבנים זה הדבר.

    השבמחק
  9. נינה- המעיל בא במקור עם חגורה (הסינים המתחשבים האלה) זולה למראה יחסית ולכן פשוט החלפתי אותה בחגורה שחורה אחרת שהיתה לי בבית.
    שרה- תודה רבה יקירתי, אני אוהבת גרביונים לבנים..זה משדר משהו כל כך נקי ונעים.

    השבמחק
  10. איזה יפה את בגרבונים הלבנים :)

    השבמחק
  11. מהממת! הנעליים מקסימות! וברכות על הזחת הפוני, הולם אותך! :)

    השבמחק
  12. האאוטפיט הזה פשוט מהמם. אהבתי הכי את הלבוש בלי המעיל, כל כך עדין ומושלם. לגבי מה שנינה אמרה - חשבתי שאולי חגורה דקה תתאים יותר מעל המעיל, אבל הכל יצא לך ממש ממש יפה. נשיקות.

    השבמחק
  13. לובה היקרה, אני חוששת שהקישור למעיל לא נכון. החנות האחרונה בפוסט היא של לקים. שבוע טוב ומוצלח שיהיה לך.

    השבמחק
  14. צודקת, התבלבלתי בקישור- מדובר בקישור האחרון בכתבה הזו-http://fashion.nana10.co.il/Article/?ArticleID=679620

    השבמחק
  15. יודעת שאני באיחור אבל פשוט לא יכלתי לשתוק..
    פשוט מושלם!!! (בלי המעיל )
    את המעיל פחות אהבתי .. אבל אולי חגורה דקה יותר והדוקה פחות היתה יכולה לעזור...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top