יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

עוד מפגש בלוגריות הסתיים בהצלחה

יוד באה לבקר אחרי בחיפוש הרפתקאות אחרי הבוקר הדרמטי שעבר עליה.
את הבשורה הדרמטית שלה בוודאי תוכלו למצוא בבלוג שלה, אני מעדיפה להתרכז בחלק הסימפטי של היום.
הודיעה לי הנאה בסביבות הבוקר שהיא הכינה דרכון ומוכנה לביקור באשדוד ולא ידעתי איך לאכול את זה. אני? לעשות משהו ספונטני? אי אפשר לקבוע שעה?
הסכמתי לצאת מעורי לערב אחד לכבודה של הבחורה שתיזזה 30 ק"מ הלוך חזור ובאה לבקר אותי, והאמת? היה שווה את זה.
פרט לכך שקיבלתי ממנה תכשיטים שווים מעשה ידיה המוכשרות, גם בן זוגי חזר הביתה מוקדם באופן מפתיע ויצא ששלושתנו (בלי לשכוח את פרדי כמובן) העברנו אחה"צ נחמד יחד.

תראו את השלל שלי-

3 תגובות:

  1. מצחיקה אחת, צילמת את הקן מהצד ההפוך :)
    ותודה לך על הכל, היה לי נפלא. תודה גם על שקית ההפתעות שלך. היא אדירה [אפילו שאיחרתי בשעה ליומולדת של אמא שלו, לראות אותי מודדת את השמלה השחורה כשחזרנו הביתה השכיח ממנו את חוסר העמידה הנוראי שלי בזמנים.]

    ופרדי הוא לחלוטין הגור המקסים בהיסטוריה. ולא יעזור לך להגיד שהוא כבר גדול - ראיתי אותו, זה גור.

    [אחרון: זה ששכחתי אצלך את הספר שלי זה פלוס רציני. ככה את זוכה לקרוא אותו. כדאי לך. מבטיחה.]

    השבמחק
  2. וואו התכשיטים מדהימים!

    חג שמח:)

    השבמחק
  3. יוד- נכון שהשמלה יושבת ממש טוב על הגוף? יש בה קטע יפה.
    ומה פתאום! פרדי לא גדול..הוא ישאר התינוק שלי לעד.
    בתאל- חג שמח בובה, אני מסכימה- התכשיטים נפלאים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top