יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

עדכון

הייתי כל כך טרודה בנסיון לרסן את פרדי שגילה התלהבות (מהזן המציק) מהעובדה שיצאנו מהמרפאה,שהצלחתי לאבד את מחסום הפה שקניתי לו הבוקר אי שם בדרכנו חזרה.
לא שהמחסום פה הזה היה יעיל- למרות מידתו הקטנה הוא עדיין היה גדול מדי עבור הלסת של פרדי ולא מנע ממנו מלתפוס שטויות ברחוב.
אז מסתבר שלפרדי יש דלקת מעיים, הוא קיבל שתי זריקות נוספות ואינפוזיה וקיבלנו מרשם לאנטיביוטיקה למשך חמישה ימים.
אני מקווה שהוא יחלים במהירות, אפשר לומר שהוא הבייבי של הבלוגספירה, לא?
הוא בטוח הבייבי שלי.


ואני? אני נשארת הערב לבד בבית הלילה אבל זה בסדר, כי קיבלתי סוף סוף את התותים שלי.


4 תגובות:

  1. אם מה שהוא אוכל שם זה מוצר חלב- ייתכן ושם הבעיה
    מוצרי חלב הם מאוד לא בריאים לכלבים (או לחתולים, בניגוד למה שחושבים) וכלבים המרבים לקבל מוצרי חלב לא מאריכים חיים! זה עושה להם מלא בעיות קיבה ומעיים, וגורם להקאות תכופות.
    תשאלי את הוטרינר שלך על זה- זה ממש ברמה של לא לתת לכלבים (או חתולים) מוצרי חלב לעולם, אפילו לא מדי פעם

    אני בטוח שהוא ירגיש טוב בקרוב, השמנדריק הקטן

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שהוא כבר חזר להשתולל!
    שימשיך להרגיש יותר טוב :.))
    ומסכימה עם דנה- חלב ומוצריו זה ביג נו נו!

    השבמחק
  3. אשל וקוטג', זה כל מה שמותר לי לתת לו לאכול עד מחר בערב- זו הנחיה מפורשת מהוטרינר.
    אני לא מאכילה אותו במוצרי חלב אף פעם..
    הוא מרגיש ממש רע הערב, כמו אתמול ואני לא יודעת מה לעשות.

    השבמחק
  4. בייבי, הוא אכן הבייבי של הבלוגספירה! מקווה שיחלים מהר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top