יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

יום הרפתקני עם יוד

היום שלי התחיל מוקדם, מאוד מוקדם. כל כך מוקדם שעד 09:00 בבוקר הספקתי לעשות מה שרוב האנשים מספיקים ביום שלם. עד לפני חודש הייתי משכימה קום יחד עם נתן ועם הציפורים ומרכזת את כל המטלות שלי לבוקר אחד כי זה העניק לי תחושת סיפוק כזו שקשה לתאר במילים.
בכלל, אני טיפוס של בוקר- אני מעדיפה לסיים עם כל המטלות שלי מוקדם ככל הניתן, אני לא אוהבת לנסוע למקומות אחרים כשיורד החושך ואני פורשת לישון בשעות ממש מוקדמות.



הפעם היתה לי סיבה מיוחדת לסיים עם כל המשימות שלי מוקדם מהרגיל- יוד באה לבקר אותי. הייתי אמורה לגלות לה את נפלאות השוק באשדוד ומאוחר יותר היא היתה אמורה לתגמל אותי בביקור בחנות של אסתר בגבעתיים, אלא שלמרפי היו תוכניות אחרות והיום שלנו הסתדר בצורה אחרת מעט אם כי משעשעת לא פחות.
דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה- שתי בחורות בלבוש בוהק מסתובבות בשוק באשדוד בין כל טיפות הגשם והרוכלים שממהרים לקפל את הסחורה שלהם ולנוס מהמקום, מחפשות לעשות קניות אימפולסיביות של הדקה האחרונה לפני שכל המציאות שהספיקו להיספג במים- נעלמות כלא היו.



חשבנו ששם הסתיים החלק האקסטרימלי של היום שלנו ושאפשר לחזור לדירה ולפרדי, לשתות קצת תה חם ולהיזכר בחיבה איך רצנו בגשם וחיפשנו נעליים- אלא שיוד איבדה אי שם בדרך את הפילטר ואת המכסה של הניקון שלה וכך מצאנו את עצמנו עושות סיבוב חוזר בשוק ומנהלות שיחת טלפון עם נציגת שירות מבריקה במיוחד בקונקס שבטוחה ש'ניקון' ו'ניקול' הן אותה בחורה.



אחרי שהבנו שאת הפילטר ואת המכסה כנראה לא נצליח להשיב, התכוננו לנסיעה לעיר הגדולה- אני לישיבת צוות בעבודה ויוד לסידורים, ונשבענו להיפגש שוב כשנסיים כל אחת את עיסוקה.
כשחיכיתי שיוד והאוטובוס יאספו אותי מהתחנה פרץ גשם כל כך כבד ובזווית שגרמה לי להירטב בצורה כל כך מקסימלית עד בשלב מסוים נכנעתי, עצמתי עיניים וספגתי את הגשם כמו כלבלב אבוד במבול סוער (ותודה לאיש שנעמד על הספסל בתחנה ושימש לי שלא במודע כמגן אנושי).
הגענו לחנות של אסתר בגבעתיים, ולמרות שבעקבות השתלשלות האירועים תיארנו לעצמנו שהיא תהיה סגורה- החנות היתה פתוחה ואסתר היתה מסבירת פנים (כמו תמיד, כפי שמסבירה יוד).
היום החלש כנראה השפיע גם על אסתר ולכן הרבה מציאות לא הצלחנו לאתר הפעם, אז אני נאלצת להסתמך על מילתה של יוד שמבטיחה שבימים מוצלחים יותר מדובר בחנות-מקדש עם הרבה בגדים נפלאים בזול.


ובכל זאת נהניתי ממש, גם מהשיבושים וגם מהעובדה שזה היה יום ארוך, ארוך מאוד. למרות שיש נטייה לחשוב שבחורף עדיף להיצמד לסקאלת צבעים קודרת וכהה יותר- שמחתי שלבשתי דווקא ביום אפרורי וגשום כזה בגדים צבעוניים, כי הם עשו לי שמח בלב.


האאוטפיט- מעיל: איביי, נקנה ב-130 ש"ח, שמלה- יד שניה מיוד, גרביונים- איביי, נקנו ב-30 ש"ח, נעליים ותיק- נקנו שניהם בסייל באלדו (בשתי הזדמנויות שונות), כל אחד מהם ב-70 ש"ח, חגורה- h&m, נקנתה בשילוב עם חולצה אחרת, שרשרת- יד שניה משרון, סיכה- יד שניה, 30 ש"ח.
ותודה ליוד על התמונות!

אתם מוזמנים לקרוא כתבה מיוחדת שהכנתי עבור נענע, וסוקרת את העשור האחרון בהיבט של הקמפיינים המוצלחים.
הנה טעימה קטנה:


את הכתבה אתם יכולים לקרוא כאן

10 תגובות:

  1. בדיוק ראיתי גרביונים כאלה אבל ירוקים באלנבי ונזכרתי מיד בך.
    מדהים:)

    השבמחק
  2. אני כל כך אוהבת את התמונות שלך ואיך שאת מתלבשת!
    את אמיתית כאילו את לא מנסה להיות מישהי אחרת ואני אוהבת את זה בך ...
    (זאת פעם ראשונה שאני שאני מגיבה)

    השבמחק
  3. אלוהים שיעזור, כמה בחורה אחת יכולה להיות כ"כ מדויקת?! הופעה מושלמת, פשוט תענוג.

    האנונימית, נשיקות!

    השבמחק
  4. כיף לראות כזה אאוטפיט ביום סגירירי שכזה!
    ככל שאת מעלה יותר פוסטים עם אאוטפיטים שלך,כך אני שמה לב כמה את מוקפדת...הכל בדיוק במקום שהוא אמור להיות.
    הצבעוניות של המעילים שלך והפרטים הקטנים מזכירים לי את הסטיילינג של בלייר וולדורף מגוסיפ גירל.
    הקפלים של המעיל כל כך יפים! מוסיפים המון

    השבמחק
  5. אני מתה על הגרביונים האלה!
    אתמול גם אני נרטבתי מהגשם אחרי הצהריים. לא הייתה לי מיטריה ורציתי לקחת מונית. בסוף אחת עצרה לי וניצלתי.

    השבמחק
  6. צחית- האובססיה הבאה שלי הם גרביונים בצבע חרדל, אם את רואה כאלה- חשבי עליי :)
    מירב- תודה רבה יקירתי, ואני בהחלט מקווה שזו לא הפעם האחרונה שתגיבי אצלי.
    האנונימית שלי- נשיקות וברכות לשנה האזרחית החדשה!
    ניצן- הסטייל של בלייר וסרינה מפעים אותי, אבל משום מה לא מספיק כדי לצפות בסדרה. הפשיוניסה הזו הגיעה עם פגם מולד כנראה :)
    תודה רבה בובה!
    ספי- היתה לי בתיק מטריה שבורה בשביל הפוזה אבל ברגע האמת נשארתי להתמודד עם עצמי מול איתני הטבע.
    note to myself- לקנות מטריה עמידה לרגל השנה החדשה!

    השבמחק
  7. מה הקישור לבלוג של יוד ? רוצה לבקר ולא מצליחה לשחזר ... תודה

    השבמחק
  8. בבקשה-http://backthengirl.blogspot.com/

    השבמחק
  9. תודה רבה לובה יקרה על הקישור , אוהבת לבקר כאן , ומאחלת שנה טובה ומלאה באהבה , בכל מה שתעשי :)

    השבמחק
  10. אהבתי מאוד את התלבושת שלך וגם את החתיך שבא להתארח בצילומים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top