יום שני, 14 בדצמבר 2009

אווירה של קסם

מעייף לפעמים לחיות במדינה הזו. מעייף לשמוע בחדשות שאישרו את הרפורמה של מתן טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 18 ומקומם לדעת שזה בא על חשבון הוצאת תרופות מצילות חיים מסל התרופות.
מעצבן לשמוע את ההסברים העלובים שאמורים לתרץ את ההחלטה האומללה הזו ומרגיז לדעת שזה נסיון לחפות על אסטרטגיה פוליטית סרוחה במיוחד.
מעציב לראות חולה במחלת עיניים כרונית מתחנן שלא יוציאו לו את התרופה מסל התרופות אחרת הוא עלול להתעוור.

חלונות ראווה הם סוג של אקספיזם שהטלוויזיה כבר לא יכולה לספק לנו, כי מספיק להפעיל אותה ולראות את הפרצוף החבול והאומלל של בורלוסקוני ההמום, כדי להבין שהמציאות מאפשרת לנו מעט מאוד מקומות מפלט ממנה.

בדיוק בגלל זה העליתי פוסט עם חלון הראווה של ראלף לורן בניו יורק- עבור כל מי שחוזר עייף מהעבודה, עבור כל מי שהיום שלו לא התנהל כמצופה.
קצת בריחה בריאה מהמציאות והרגשה של נחת, ואיזה נחת: מדובר בחלון ראווה מוקפד, ממגנט, קסום ונוסטלגי.
מהסוג שאפשר כמעט להישאב לתוכו ולדמיין איך היינו מבקשים שמפניה בבר המקושט או איך היינו בוחנים בערגה את התמונה שעל השידה העמוסה בכל טוב.
















התמונות נלקחו מכאן

8 תגובות:

  1. אוי גם תודה שעשית קישורי איביי בצורה מסודרת!!!!

    השבמחק
  2. אהלן מתוקה.
    מצטערת על כך שאני לא הולכת להתייחס ישירות לפוסט הזה שלך. למעשה, כינסתי את התחת שלי כאן כדי לשאול - איפה רכשת את נעלייך האדומות? נעלי בובה פיפ טואו אדמדמות, אליהן אני מתכוונת. את יודעת אם יש להשיג משהו דומה (או זהה) בעיר המדליקה אשדוד?

    השבמחק
  3. דנה- בשמחה! זה היה רעיון יעיל, תודה לך על ההצעה.
    למ"ד- היי יקירתי, את הנעליים רכשתי בשנה שבה גרתי בחיפה ועבדתי ליד סניף של ניין ווסט עודפים (החיים הטובים שהיו אז!) ב-200 ש"ח..אני יודעת שבזארה יש כל תקופה נעליים עשויות בד דומה בצבעים עזים כמו האדום במבצע ב-200 ש"ח רק שהן לא פיפ טואו אלא בד"כ סגורות מקדימה..אני זוכרת שלפני חודש-חודשיים מדדתי שם זוג בכחול רויאל. יתכן ויש גם אדום..?

    השבמחק
  4. מציאה! אני מתכננת לנעול כאלה בחתונה שלי, זה מאד יתאים לשמלה. אני תרה אחר נעלי עקב מבד בצבע אדום-בורדו. ראיתי כמה נעליים אדומות בסיבוב אקראי אתמול בפסאז' ב-א', אבל הכול נראה לי זול, זנותי ומתפרק. מחר אצא לסיבוב קניונים. אולי באלדו, או בניין ווסט ובזארה אמצא.

    השבמחק
  5. היית בפסאז' בא' ולא קראת לי?? :)
    למען האמת בא' יש חנות נעליים הגונה אחת שנמצאת ברוגוזין על השדרה שבה אני גרה,
    היא אמנם לא זולה כמו כל השאר אבל היא בהחלט איכותית יותר רק שלא זכור לי אם ראיתי שם נעליים בצבע שאת מחפשת.
    מה התקציב שלך? יכול להיות שנעליים בצבע שאת מחפשת יש גם ב-24/7, הן לא יקרות ובד"כ יש מבחר גדול של צבעים.

    השבמחק
  6. עד 300 ש"ח, פחות או יותר. את מדברת על חנות הנעליים ברוגוזין שממוקמת בסמוך לדואר? כי אני לא ממש זוכרת עוד חנויות נעליים באזור. בכל מקרה, קניתי שם סנדלים שחורים כשרק עברתי לאשדוד לפני חודשים ספורים. אחלה סנדלים.

    השבמחק
  7. אני יודעת למה את מתכוונת אבל יש חנות נוספת בהמשך..
    צריך לעשות לך גראנד טור דה אשדוד, אני רואה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top