יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

ביקור נוסף בפינלנד

את מותג התיקים והנעליים של Minna Parikka זכרתי לטובה עוד מהימים שבהם עקבתי אחרי שתי הפיניות החביבות עליי Only shallow ופיקסי. לצערי האחת כבר כמעט לא מעדכנת, והשניה מחקה כליל כל עדות לפליקר שלה ונשארתי עם זכרונות מתוקים של שתיהן ושל מותג האקססוריז האהוב עליהן.
דוגמאות ליצירותיהן של Minna Parikka שילבתי בפוסט נעליים גדול שחיברתי אי שם בימים הראשונים של הבלוג (ואין סיכוי שאתם זוכרים אותו) ולכן החלטתי להעניק הפעם במה קצת יותר ראויה למותג, אחרי שנזכרתי בו מחדש בזכות שיחה עם יוד.

אז על מה מדובר? Minna Parikka הוא מותג תיקים, הנעלה ואביזרים איכותיים עם קריצה ברורה לסגנון וינטג' ולכן גם קהל היעד שלו הוא בעיקר בלוגריות וחובבות וינטג' שנראות כמו גלויה משנות ה-50'.
המחירים בבוטיק לא זולים בכלל- נעל ממוצעת עולה 300 יורו והתיקים עולים בין 200 ל-400 יורו, אבל זה כלל לא רלוונטי כי אנחנו סתם רוצים לשטוף בהם את העיניים. מדובר בתיקים ונעליים בעיצוב מדויק ושובה לב עם קריצות מקסימות כמו הנעליים שנראות טבולות בשוקולד למשל, שהן גאוניות לחלוטין לדעתי.

נכנסתי לאתר הרשמי כדי לראות מה חדש אחרי שלא ביקרתי שם כבר כחצי שנה, והנה השלל הוירטואלי שחזרתי איתו:




לצערי את הפליקר של פיקסי אני כבר לא יכולה לשתף איתכם (וחבל, באמת שחבל), אבל כדי שבכל זאת תבינו על מה אני מדברת, הנה הבלוג של Only shallow. זה היה בלוג הוינטג' הראשון שנחשפתי אליו והוא כל כך הרשים אותי עד שעברתי עליו מראשיתו וגם דרשתי מאמי ומאחותי להצטרף לחגיגה. כיף לראות בחורות עם אמירה וחותמת כל כך אישית וייחודית בסגנון הלבוש.

3 תגובות:

  1. למה להוציא ככה לאנשים את העיניים?! הייתי מאמצת בשמחה כל נעל ונעל.

    השבמחק
  2. וואו
    אני חושבת שזה אחת הפעמים היחידות שאני לא סתם אוהבת חלק מהתמונות
    אני רוצה הכל!!!!
    כמה עצוב לחזור למציאות...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top