יום שני, 28 בדצמבר 2009

תנו לי, תנו לי!

יש סייל עכשיו ב-net a porter, וזה קרוב לוודאי הסייל הכי פחות אקטואלי מבחינתי בעולם (אם כי גם הכי נחשק). משעשע איך אני מסוגלת לזגזג בין דיווחים על סייל באתר עממי יחסית כמו Asos ולבין סייל של בגדי מעצבים ביום אחד, רק שאז אני מזכירה לעצמי שלפעמים צריך גם משהו לשטוף בו את העיניים.
אז הנה הן הבחירות שלי:

סנדלים עם עקב מפוסל של בוטגה וונטה ב-459 ליש"ט.

שמלה של קלווין קליין (לא האמנתי שהוא יודע לרגש) ב-730 ליש"ט.

תיק לוהט של ויויאן ווסטווד ב-456 ליש"ט.

תיק מתוק של קלואי ב-326 ליש"ט.

את האאוטפיטים הבאים אני רוצה בשלמותם, תודה:



(אני מורידה את הכובע לפעמים בפני אוסקר דה לה רנטה, האאוטפיט הזה כל כך רומנטי ומדויק)


אם אנחנו כבר ברוח הדברים היפים, קבלו הצצה לחלון ראווה מבריק במיוחד (תרתי משמע) של סוניה ריקל:


בא לי לאמץ אל חיקי את מסך המחשב ולצעוק 'Pretty!' מרוב שהכל פה מיניאטורי ומתוק.
התמונות נלקחו מ-modelizing.

ולסיום- קיבלתי היום סטריפ מיוחד עבור מדור הקניות שלי בנענע10, אז מהיום קראו לי שופוהולינקית! כמה הולם.

נ.ב- תצפו בסרטון הזה, הוא החמוד ביותר היקום:


3 תגובות:

  1. הסנדלים שבפתיחה מדהימות של ממש.
    (אולי כדאי שארגיע עם תאוות השופינג האינטרנטי הזה. למרות שאני עדיין רדופת סימני שאלה)

    השבמחק
  2. אווווווו
    החתולונים מתוקים :P

    השבמחק
  3. מזל טוב, שופוהולינקית! כינוי רשמי זה גרובי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top