יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

יום כיף בת"א

שלושה שבועות לא יצא לי לבקר בעיר הגדולה ולמרות שקשה לומר שהתגעגעתי כל כך לנסיעות הבין עירוניות ולעיר עצמה- שמחתי מאוד שיצא לי להיפגש שוב עם שרון ועם יוד.
היום התחיל בביקור בבוטיק Fillya אליו הוזמנתי על ידי פריאל (אשת היח"צ) ונעמה (בעלת הבוטיק) כדי לאסוף פריט לבחירתי מתוך המבחר בחנות.
אם כבר ההקשר הצרכני (ע"ע הפוסט הקודם שחיברתי), אני חייבת להגיד שהצרכנית שבי אוהבת מאוד לקבל בגדים בחינם D: בחרתי לעצמי שמלה מדהימה, צילמתי כמה תמונות, שאלתי כמה שאלות (מדובר בבוטיק שקיים כ-5 שנים ומוכר סחורה מיובאת מהמזרח הרחוק ופריטים של מעצבים ישראליים).
הביקור שלי היה יעיל במיוחד והסתכם בחמש דקות בלבד שבמהלכן הספקתי כאמור לבחור את השמלה, למדוד אותה ולתחקר את המוכר התמים בחנות בזמן ששרון המיואשת חיפשה בחוץ חניה.
תודה רבה לפריאל ולנעמה!

IMG_6041

IMG_6039

IMG_6040

משם המשכתי עם שרון לביתה של יוד. אחרי שהבעתי תסכול ואכזבה לנוכח כל הירידים והמכירות הביתיות שאני לא מצליחה למצוא את עצמי בהם, הציעה לי יוד שנארגן מסיבת קח-תן פרטית משל עצמנו, כך שנדע בוודאות שכל הפרטים שנמסור ונקבל יהיו איכותיים ונהיה מרוצות מהעניין. חלק מהפריטים הבאתי לה עוד כשהיא ביקרה אותי ובהחלט לא תיארתי לעצמי שאצא משם עם מלתחה שלמה.

IMG_6043

אורגיית בגדים פרועה או- הנסיון שלנו להחליף בגדים.

IMG_6044

שרון מצדיקה את מעמדה כנעלולית עם אוקספורדס מתוקות מאלדו.

IMG_0002

אני מוכנה להישבע שלא אני אחראית למסדר הבקבוקים הזה. (המטבח של יוד אחרי מסיבה ספונטנית).

IMG_0001

גם יפה וגם אופה!

IMG_0006

השלל שלי כלל:
שלוש חולצות מכופתרות,
שתי חולצות מנוקדות,
שלוש חצאיות,
שלושה ג'קטים,
שלוש שמלות,
שלושה קרדיגנים,
חמש סיכות,
שתי צלליות של מייק אפ פוראבר,
מייק אפ של מאק,
שרשרת, צמיד ועגילים (של שרון),
שתי קשתות שיוד הכינה,
שני תיקים,
שני צעיפים,
גרביון פרחוני.

IMG_0011

IMG_0013


וואו! התעייפתי רק מלתאר את זה
היה כיף לשבור קצת שגרה ולצאת מהבית, בייחוד בחברה הטובה הזו.

DSC_0005

DSC_0002

DSC_0001

האאוטפיט- ווסט פרוותי: מתנה מאמא, נקנה בסייל בזארה ב-199 ש"ח, תיק- ניין ווסט עודפים, נקנה ב-230 ש"ח, נעליים- אופיס יד שניה, נקנו ב-30 ש"ח, שמלה- מנגו, נקנתה ב-300 ש"ח (!), גרביונים- קדס, נקנו ב-30 ש"ח, חולצה- פוקס, נקנתה ב-80 ש"ח בתחילת השירות הצבאי שלי, חגורה- מנגו עודפים, נקנתה ב-30 ש"ח.

6 תגובות:

  1. וווווואאאאוווו!!
    איזה כיף לך! כל כך הרבה פריטים ביום אחד...הייתי משתגעת!
    תגידי,יש בבוטיק הזה אולי שמלה נחמדה לסילבסטר בשבילי?
    אני מחפשת משהו די פשוט שאפשר להוסיף לו אקססוריז מנצנצים(כדיי שיהיה פרקטי גם לאירועים בעתיד)
    אני חשבתי על משהו בדמות שמלת עטלף...אשמח לשמוע את דעתך בנושא :)

    השבמחק
  2. האמת שבביקור בחנות לא הזדמן לי כל כך לבחון את כל הסחורה..יש לי עיני נשר- צדתי את השמלה שלי תוך פחות משתי דקות.
    עיינתי בפרופיל של Fillya בפייסבוק ומצאתי את השמלה הזו שעשויה להתאים לך-http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs058.snc3/14540_1180033136572_1100466734_30437577_8371112_n.jpg
    של 'מיס גיישה' (אין לי מושג כמה היא עולה).
    יש גם את השמלה הזו-http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs078.snc3/14540_1181014601108_1100466734_30439360_3526685_n.jpg

    שתיהן יפות בעיניי ואת שתיהן אפשר לנצל גם אחרי הסילבסטר.

    השבמחק
  3. באמת נשמע כמו יום כיפי. אני מכירה את fillya ואוהבת את הדברים שיש להם שם. הם די מזכירים את קאלה עקרונית, גם במבחר וגם בתמחור.

    השבמחק
  4. פריאל - יח"צ בוטיק "פילייה"27 בדצמבר 2009 בשעה 13:55

    היי היי,
    לגבי השמלות שהתעניינת בהן בבוטיק פילייה.
    שמלת הפאייטים - 890 ש"ח
    השמלה עם שרוולי הפאייטים וחגורת אבזם זהב - 490 ש"ח

    אפשר למצוא בבוטיק עוד המון המון פריטים שווים ומיוחדים לערב הסילבסטר ובכלל...
    תהני בביקור :)

    השבמחק
  5. ושתי- לא הכרתי את הבוטיק לפני כן ועל סמך השמלה שבחרתי (כאמור, לא היה לי זמן כל כך לשוטט בחנות עצמה) עושה רושם שהיא דווקא ממש איכותית ומצדיקה את המחיר שלה (398 ש"ח). אני אמנם לא מוציאה סכומים כאלה על שמלות בד"כ (למרות שהיו שתיים לפני שנה במנגו שהוצאתי עליהן סכומים דומים) אבל כל עוד הן איכותיות למראה ולא לקוחות הישר מאיביי, יש על מה לדבר מבחינתי.
    חכו שתראו את השמלה שלי, היא נפלאה.
    פריאל- תודה על עדכון המחירים ושוב תודה על האירוח בחנות :)

    השבמחק
  6. נראה יום כיף,משתלם וטעים ! והתלבשת מקסים , אהבתי את הוסט השעיר מאוד

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top