יום שבת, 26 בדצמבר 2009

הרחיקו את הילדים הנוצריים מהמסך

חלון הראווה של Moschino הוא אחד המשעשעים והמבריקים שראיתי לאחרונה: בזמן שיתר מעצבי העל והרשתות הלכו על אווירת החגים סטנדרטית הכוללת שלג, קישוטי עצים והרבה פריטים מנצנצים כמיטב המסורת, החליט בית האופנה להתייחס לחג המולד מזווית אחרת: בתפקיד אסי דיין- בובת פסיכולוגית אלגנטית ובתפקיד המטופל- לא אחר מאשר סנטה קלאוס.
גם תשומת הלב לפרטים שובה את הלב- שימו לב לספרי הרפואה שמסודרים במדף וספר ה-Helping' 'people שמונח מתחת לעציץ בסמוך לסנטה קלאוס הטרוד.
אילו רק היינו יכולים לצפות בתגובות של ילדים תמימים שעוברים ליד חלון הראווה הזה ורואים את סנטה על ספת הפסיכולוג.
התמונות נלקחו מהבלוג הזה

7 תגובות:

  1. התמונות האלה מהממות. פשוט יצירתיות קיצונית ונשגבת. תודה על השיתוף.

    השבמחק
  2. גאוני!!
    שבוע טוב(:

    נשיקות.

    השבמחק
  3. קצת חבל לי על הנוצרים בישראל, שלא ממש יוצא להם לחוות את אווירת החג הזה כאן בארץ.זה באמת אחד הדברים שהכי זכורים לי מהביקור שלי בניו-יורק לפני חג המולד בזמנו- חלונות הראווה המקושטים.

    השבמחק
  4. הנעלים והתיק בתמונה הראשונה שבו את ליבי! מתי את חושבת יגיע החיקוי ההולם לאי ביי ???

    השבמחק
  5. אין סיכוי, זה קלאסי ולא טרנדי מספיק כדי שאיביי ירקו לכיוון שלהם.
    הייתי מאמצת בשמחה אל חיקי גם את המקור :(

    השבמחק
  6. לצערי אני חוששת שאת צודקת , דרך אגב ראית את אלו ?
    http://cgi.ebay.com/Cute-Doll-Lace-Strap-Platform-High-Heels-Pump-Shoes-E_W0QQitemZ170414297274QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes?var=&hash=item6d6e36eaad#ht_7567wt_1035

    יאמי!

    השבמחק
  7. יפיפות..מזכירות קצת את..גוצ'י?
    יש לי חשק עז בזמן האחרון לעוד זוג בנעליים בצבעי שחור-לבן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top