יום שבת, 19 בדצמבר 2009

השבת שלנו

אין כמו לפתוח את השבת עם ריח של בישולים...

אפילו פרדי מלקק את השפתיים!

יצאנו לטיול הרגיל שלנו בפארק


What are you looking at?!



גאוות יחידה- מש"קית בטחון מידע בחיל הים (במיל')

פרדי נהנה לרקד ככה לפעמים, בעיקר כשאני שרה לו.










אהבה ממבט ראשון- פרדי הפגין טעם נהדר בכלבות כשבחר בהאסקי סיבירית היפיפיה הזו כמושא אהבתו

אפילו אני נכבשתי..

התבדחנו על כך שחבל שהבעלים של הכלבה לא מחזיק אותה קצר כי כלבה כ"כ יפה אפשר פשוט לחטוף..








וגם זכינו לראות את הצרפתיים המגניבים האלה משחקים בגולות- גרסת המבוגרים.



רק בחזור, כשהכלבה המשיכה לעקוב אחרינו הבנו שהיא כלבת רחוב והלב שלי נשבר שוב. אילו זה היה תלוי בי, הייתי מכניסה אותה הביתה מתוך אקט של אימפולסיביות ומנסה למצוא לה מאמצים, רק שבן זוגי הזכיר לי כמה נקשרנו לכלבים וכמה מעט (או כלום ליתר דיוק) יצא מזה וכי אסור לנו להיקשר לכלבה נוספת.
הוא צודק..אבל היא כזו יפה ומקסימה שזה מקומם לחשוב שאין לה בית.

וזהו, השלמתי את המשימה שלי וחיסלתי שמונה סופגניות לכבוד שמונה ימי החג. אמנם החג הסתיים אתמול אבל אין דבר, אני בטוחה שתשתפו איתי פעולה בכל זאת.
אם מישהו מכם יודע בוודאות שהוא מעוניין בכלבה הזו, אשמח לנסות לחזור על עקבותיה ולשמור עליה באופן זמני עד האימוץ.

האאוטפיט- מעיל ונעלי אוקספורד: זארה, גרביונים, כפפות וצעיף- איביי, חצאית- רנואר עודפים, קלאץ'- אלדו

עדכון: סוף טוב, הכל טוב. קיבלתי לפני כמה דקות טלפון מחברתי צ' שהפנתה אותי למודעה על כלבה שאבדה שנראית בדיוק כמו הכלבה שמצאנו בגן אלישבע. מסתבר ששמה פנדה, והיא האסקי סיבירית גזעית בת שנה וחצי שהלכה לאיבוד הבוקר ונמצאה כשעתיים אחרי שחזרנו הביתה.
:)

12 תגובות:

  1. בחיי, אני מעדיפה אותך ללא הפוני! הרבה יותר יפה בעיניי(-:

    איזה יופי שהכלבה הושבה לבעליה!

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שהיא חזרה לביתה בשלום!
    להבא, כשמוצאים כלב משוטט עם קולר, אפשר לקחת אותו לוטרינר הקרוב כדי שינסה לקרוא את השבב ולאתר את הבעלים :.)

    השבמחק
  3. למה יש כל כך הרבה כלבים תועים באשדוד? מישהו צריך לעשות תחקיר. אילנה דיין, אולי?

    בנושא אופנה- את מלכת הגרביונים. באמת. יש לי בערך 30 זוגות גרביונים בשלל צבעים ודוגמאות, ואיכשהו, ברגע האמת אני תמיד הולכת לשחור האטום, גג אפור או סגול כהה.
    באופן יותר ספציפי- יש לי גרביון מנומר כבר מ-2006 ושמתי אותו רק פעם אחת... מוזר, כי אני מאוד אמיצה בנעליים, תיקים ואפילו שמלות. אבל משום מה גרביון תמיד עושה לי אסוציאציה של יותר מדי. ועלייך זה לא. כל הכבוד.

    השבמחק
  4. חן- אל דאגה, אני והפוני נפרדנו כידידים..זהו- הוא עשה את שלו ודי.
    שלומית- עשינו את זה פעם קודמת שמצאנו כלב עם קולר ולא היה לו שבב. יש לנו נסיון רע עם כלבים משוטטים כי נדמה שלא משנה כמה אנחנו מנסים- אנחנו לא מצליחים לעזור להם.
    חוצמזה, לקחת כלב לוטרינר בשבת כשאנחנו לא ניידים זה סיפור..
    דנה- אני יודעת, חותמים עכשיו על עמותה להקמת תשתיות מתאימות לבע"ח בב"ש ואני מאמינה שמשהו כזה צריך להיעשות גם כאן.
    בנוגע לגרביונים, יש לי אוסף מכובד של גרביונים שנחים לי במגירה ואני מגרדת את הראש כל פעם שאני נתקלת בהם כי אין לי מושג מה עושים איתם, כך שאת לא היחידה.

    השבמחק
  5. לא צריך להיפרד! למה להגזים?! תרימי אותו מדיי פעם(-:
    שלא ייעלב לך הפוני...זה לא שיש לי משהו נגד, גם לי אחד(:

    השבמחק
  6. כל פעם מחדש את שוברת לי את הלב עם הסיפורים על מה שהולך באשדוד עם הכלבים. לפחות הפעם היה לסיפור הזה סוף טוב.

    השבמחק
  7. יופי שהכל נגמר בשלום ואפשר להתלהב בשקט מהשילוב של האוקספורדס, הגרביונים והגרביים.
    זה מהמם.

    השבמחק
  8. משחק ה"גולות" של המבוגרים הוא משחק שנקרא "פטנק"
    http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9tanque
    המקור שלו בדרום צרפת והוא נחשב אחד ממשחקי ה"וואקנס" (החופשה) שלהם. הוא מאוד פופולרי בצרפת וגם בארץ יש לו כמה מעריצים...
    סורי על הקטנוניות...
    חצי צרפתיה, אחרי הכל
    :)
    ומחזיקה במלאי גדול של פרטים לא חשובים בעליל...

    השבמחק
  9. ספי- מה ז"א? אפשר להנות מהם בכל מצב :)
    פטיט- טוב לראות אותך כאן! מישהי בפייסבוק גילתה לי שזה שמו של המשחק אבל חיכיתי שמישהו יגלה לי מהו תכליתו.
    מגניבים הצרפתים האלה.

    השבמחק
  10. תמיד קופצת להציץ!!
    אבל אני לא מהמגיבים רבות.
    אם אין לי משהו חכם להגיד/אמרו כל מה שחשבתי, אני מוצאת את התגובה קצת כחסרת טעם, אך אל חשש, עוקבת גם בשקט :)

    השבמחק
  11. תמיד קופצת להציץ!!
    אבל אני לא מהמגיבים רבות.
    אם אין לי משהו חכם להגיד/אמרו כל מה שחשבתי, אני מוצאת את התגובה קצת כחסרת טעם, אך אל חשש, עוקבת גם בשקט :)

    השבמחק
  12. נהדרת, את מוזמנת תמיד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top