יום חמישי, 17 בדצמבר 2009

נצנוץ של גאונות

פנדי, בית האופנה היוקרתי, ידוע בעיקר בזכות קו תיקי הבאגט המפורסמים שלו (ובצדק).
החנות הראשונה של פנדי הוקמה בשנת 1925 ברומא בתור חנות לממכר מוצרי פרווה ועור. היום פנדי התרחבו למספר ענפים נוספים בתחום האופנה הכוללים בין היתר ליין משקפי שמש, בשמים ושעונים.

ההתמחות של פנדי בקו התיקים מובנת לאחר שמציצים בדגימה מתוך התיקים שנושאים את הלוגו של המותג- מדובר באסופה מרשימה של תיקים קלאסיים, סולידיים ופורמליים לצד תיקים שהם התגלמותה של היצירתיות כפי שתוכלו לבחון בעצמכם בתמונות הבאות:




פשוט אושר צרוף.
התמונות נלקחו מכאן ומכאן

6 תגובות:

  1. בהחלט יש פה כמה דברים מענינים ביותר..
    הזכיר לי עד כמה בא לי תיק חדש ומיוחד ועד כמה זה לא הולך לקרות בזמן הקרוב...

    השבמחק
  2. שיקולי תקציב או בגלל שקשה למצוא תיק מיוחד שלא נושא את הלוגו של פנדי?

    השבמחק
  3. יפה.
    הכי אהבתי את התיק החום עם הסוס.

    פי. אס. אני שונאת את פנדי

    השבמחק
  4. שיקולי תקציב
    מוכנה להסתפק גם במשהו הרבה יותר פשוט מפנדי..
    האמת שאולי זה באמת משהו שיכול לאפשר לי סוף סוף להתנסות ברכישה אניטרנטית מוצלחת (לא צריך למדוד)
    יש המלצות? מחפשת משהו אלגנטי אבל לא מוגזם בגודל בינוני עד קטן..

    השבמחק
  5. אשתדל למצוא עבורך משהו מתאים..ספיישל תיקים באמת לא היה לי עדיין

    השבמחק
  6. אני אשמח מאוד לספיישל תיקים במחירים לכל כיס :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top