יום שני, 14 בדצמבר 2009

נעליים במידות גדולות

הביקור שלי בת"א שנקבע היום נדחה, אז החלטתי לעשות שירות נוסף לציבור הקוראים שלי ולרכז כמה קישורים לחנויות המוכרות נעליים במידות גדולות.
בזמן שאני נתקלת פעמים רבות באפליה נגד מידות נעליים קטנות ברשתות כמו טו-גו או כמו קסטרו, נדמה שבאינטרנט המצב הפוך ושמעתי תלונות רבות על כך שבחורות בעלות מידה 39 (שנחשבת ממוצעת לחלוטין, אם אינני טועה) לא מצליחות למצוא נעליים באיביי.
התחלתי לשים לב לעניין והתברר שהן צודקות שכן מרבית החנויות מהמזרח הרחוק מציעות נעליים עד מידה 38.
כדי לא להפלות את הביג-פוט מביניכן (צוחקת, צוחקת!) קבלו כמה קישורים שיעשו קצת נזק גם לכרטיס האשראי שלכן:

cchut: כאן תוכלו למצוא נעליים עד מידה 42-43, בעלות שנעה בין 200-250 ש"ח עבור זוג נעליים, כולן במכירה מיידית.



Boots2shoes: גם כאן תוכלו למצוא נעליים ומגפיים עד מידה 42 בעלות ממוצעת של כ-250 ש"ח שעוררו בי חשק עז לקנות מגפי וולינגטון לגשם


Denisspb: עוד חנות שבה היצע המידות מגיע עד 42 והמחיר הממוצע הפעם נמוך יותר: כ-150 ש"ח כולל עלות המשלוח.

e e-buy2009: מבחר נאה למדי של מגפיים טרנדיות בגובה הירכיים עד מידה 42, בעלות ממוצעת של כ-150 שקלים.

וממתק קטן גם לקטנות הרגליים שביננו:
codihong88: תמורת כ-300 שקלים מכספכן תוכלו לקבל נעליים כל כך טרנדיות שזה מחליא!

(רפליקה מדויקת של המגפיים של ג'פרי קמפבל באורבן אאוטפיטרז).

ואני? אני קיבלתי את השובר הלוהט שזכיתי בו הבוקר :)


אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה שלי שפורסמה אתמול בנענע אופנה על נפילתה של אופנת העילית.


18 תגובות:

  1. אני שונאת אותך!
    מה עשית לי????
    לאאא!!!!

    כ"כ הרבה נעליים במידה 41, כ"כ מעט כסף בבנק!!!!
    מה יהיה? :-P

    השבמחק
  2. בסוף עוד יעשו לי ציד מכשפות על כל הלינקים שאני מחלקת :)

    השבמחק
  3. אוף הנעליים במידתי כל כך מכוערת, את לא חושבת? לדעתי גם לנו מגיע חיקויים קרובים, זה לא הוגן]:


    אבל המון המון תודה על היוזמה

    השבמחק
  4. אני מסכימה שבמידות נעליים של מעל 38 לא נעשה מאמץ דומה לתרגם טרנדים או לחקות עיצובים כפי שנעשה במידות גדולות.
    מעצבן..מאוד אבל זה המצב הקיים.

    השבמחק
  5. "טרנדיות להחליא"?

    זה לא נחמד במיוחד. אני קניתי אותן.

    השבמחק
  6. בובה, זה נאמר בצחוק. אם החנות לא היתה מוצאת חן בעיניי, לא הייתי ממליצה עליה.

    השבמחק
  7. אבל מידה 40 זאת לא מידה גדולה!! אני גבוהה!! למה הם מצפים? שאני אעמוד על מידה 35 ?
    אוף


    ושוב תודה את כל כך מתוקה

    השבמחק
  8. דנה- את רואה את המודליסטיות בכל החנויות האלה, הן בגודל זרת..זו כנראה גם הציפיה..

    השבמחק
  9. אויש ! עברת כל גבול טעם טוב!!! את הנעלים המנומרות הזמנתי לפני שפירסמת ועכשיו אין לי שום דרך להוכיח שאני לא קונה את כל נעלי האי ביי שלי בזכותך!!!
    כמובן שאני צוחקת , אני מחכה בקוצר רוח לכל פוסט אי ביי , הבנק קצת פחות

    השבמחק
  10. כפרה עלייך חתולונות (סורי, האשדודיות התפלקה לי החוצה :))

    השבמחק
  11. זה בסדר נשמה!
    אני לא כל כך רחוקה ממך (עשרים דק' בלי פקקים)

    השבמחק
  12. יש עוד אתרים?
    בחורות עם רגליים גדולות בדרך כלל גם גבוהות, וכל הנעליים שם בגובה של גורד שחקים...

    השבמחק
  13. סיון- בוודאי שיש עוד חנויות, מה שהוספתי בפוסט היתה רק טעימה כדי לעודד אתכן לחפש נעליים לבד.
    בעיקרון כל מה שאת צריכה לעשות זה להריץ חיפוש לפי מילות המפתח שמתארות את הנעל שאת רוצה ולסנן את התוצאות לפי המידה שלך.
    בהצלחה :)

    השבמחק
  14. זה נשמע פשוט אבל אין לי מושג מה לחפש... איזה מילות מפתח קיימות
    גם בבגדים

    למשל משיטוט לא קצר הבנתי שיש סוג נעליים שנקרא mary jane שזה עם רצועה למעלה. איך אדע איך נקראים דגמים אחרים ולא רק של נעליים? (טרנץ' למדתי רק מכאן!)

    צריך להוציא מילון :)

    השבמחק
  15. אוקיי, אז ככה:
    spectator shoes- נעליים שהחרטום שלהם בצבע אחר
    oxford shoes- מעין מגפונים קטנים כאלה עם שריכה
    יש את הרגילים- boots או booties אם את רוצה מגפון ולא מגף שלם
    כמו שאמרת, יש מרי ג'יין
    יש sandals ויש pumps שזו נעל שסגורה מקדימה
    רצוי גם להוסיף פרטים יותר ספציפיים, אם לדוגמא את מחפשת נעליים בצבע מסוים, עשויות מסוג מסוים או בעלות כל מאפיין אחר שעשויות לעזור לך לסנן ולמצוא את הנעל המתאימה.
    את גם תמיד מוזמנת לפנות אליי במייל אם את מתלבטת לגבי משהו מסוים כדי שנשלים את הרכישה יחד ואז בפעמים הבאות כבר יהיה לך יותר קל להתמקד.
    זה בסך הכל עניין של נסיון :)

    השבמחק
  16. יש למישהי פה מושג איפה אני יכולה למצוא נעליים יפות (לא עקבים,אולי רק מגפיים עם עקב קטן:) מידה 42 אבל לא בחנויות כאלה "מיוחדות" או קרוקס....כי תמיד שאני מחפשת נעליים ואני אף פעם לא מוצאת...אני נמצאת ב"תת משקל"(יעני שמנה) ואני בת 15...ולכן הרגל שלי גדולה ורחבה מאוד...וזה יהיה נחמד מאוד עם מישהי תוכל לעזור לי!!
    תודה מראש(:

    השבמחק
  17. יש למישהי פה מושג איפה אני יכולה למצוא נעליים יפות (לא עקבים,אולי רק מגפיים עם עקב קטן:) מידה 42 אבל לא בחנויות כאלה "מיוחדות" או קרוקס....כי תמיד שאני מחפשת נעליים ואני אף פעם לא מוצאת...אני נמצאת ב"תת משקל"(יעני שמנה) ואני בת 15...ולכן הרגל שלי גדולה ורחבה מאוד...וזה יהיה נחמד מאוד עם מישהי תוכל לעזור לי!!
    תודה מראש(:

    השבמחק
  18. בנות, יש לי נעליים מקסימות חדשות לגמרי מארה"ב במידה 44 (אמריקאית 13). לצערי, הן גדולות עלי, אז אני מציעה למכירה:
    http://www.yad2.co.il/Yad2/ViewImage.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=4025648&SalesCatID=18
    ניתן ליצור איתי קשר בנייד 0523680993

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top