יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

יום החופש שלנו

לבן זוגי הצטברו ימי חופש פנויים לקראת סוף השנה האזרחית והוא החליט לנצלם ולכן היום וביום חמישי הקרוב הוא בחופש. כך יצא שהשבוע שלו התקצר פלאים ואיפשר לו לנוח קצת ולראשונה גם להתבטל ואני זכיתי בזמן איכות איתו.
אחרי שאתמול לא עשינו כלום יום שלם בעיקר כי לא הרגשתי טוב, היום יצאנו לטיול השבת הרגיל שלנו- ביום חול, מה שאומר שהפארק היה כולו שלנו אלא ששוב הרגשתי חלשה מהרגיל אז התקשיתי להנות מהטיול כמו בד"כ.
מה שכן, קיבלתי בסופו של דבר את הסופגניות שערגתי להן יממה שלמה, אמנם לא של רולדין וטעימות פחות- אבל סופגניות.



המעיל שאני לובשת בתמונות נקנה לפני כשנה, עוד בתקופה שבה גרתי ועבדתי בחיפה. קניתי את המעיל בחנות עודפים של הוניגמן והתפלאתי כשנוכחתי לגלות שהוא מסומן כ'סוג ב'. פעמים רבות אני נמהרת לרכוש פריטים מבלי לבחון היטב את איכותם ורק בבית אני מגלה פגמים זניחים וזניחים פחות.
הפעם הסימון גרם לי לחפש באופן אובססיבי אחר פגמים וכשגיליתי שהפגם היחידי במעיל הזה הוא העובדה שהכיסים תפורים באופן שלא מאפשר לשלשל לתוכם את הידיים- שמחתי שמחירו עומד על 100 ש"ח בלבד וקניתי אותו.
אני לא יודעת אם התמונות מעבירות היטב עד כמה הצבע של המעיל מרשים- נדמה לי שהצבע עובר בתמונות יותר כירוק-זית כשמציאות מדובר בירוק בגוון עשיר ועמוס, מהסוג שמושך באופן אוטומטי את המבט.


שמלה, חגורה- לוצ'י, מעיל- הוניגמן עודפים, גרביונים- משביר, סיכה- אנונימית, עגילים- דיווה, נעליים- אסוס, תיק- וינטג'.

מוטב שאנצל את שארית היום לצורך מנוחה והתחזקות, במיוחד מאחר ומחר מצפה לי יום כיף אינטנסיבי יחסית בעיר הגדולה בחברתה של הבלוגרית האהובה עליי.
שבוע טוב וחג שמח!

4 תגובות:

  1. אני פשוט חייבת להגיד את זה:
    את כל כך יפה ואלגנטית!

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את הלוק, כולל התיק והגרביונים. תעשי חיים בעיר הגדולה.

    השבמחק
  3. תודה רבה לכן, שמחה שאהבתן :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top