יום שבת, 12 בדצמבר 2009

שבת מרשמלו

מוטיב המרשמלו כבש את השבת שלי: הרגשתי ממש רע היום, ליתר דיוק- אני עדיין מרגישה רע. אני לא יודעת אם זו תחילה של מחלה או מזג האוויר היבש שנותן חרות לאלרגיה שלי או שמא הצפייה במרתון של בנות גילמור שרוקנה אותי נפשית והפכה אותי לקליפה אנושית מהלכת אבל אני מרגישה יום שלם כמו מרשמו מהלך (אם אפשר בכלל להגדיר את מעט התזוזה שלי היום כשוות ערך ל'הליכה').
אז התנחמתי בשוקו חם ומרשמלו כמובן, ולכן מוטיב המרשמלו.
מרגש, אני יודעת.

לעניינו, כל תקופה אני דואגת לשתף אתכם בקישורים מועילים לחנויות שוות באיביי, אז שינסתי מותניים (עד כמה שאפשר לשנס כשאתה מרשמלו מהלך) והכנתי אוסף קישורים חדש:

nacnaccc: אי אפשר שלא לאהוב את השמות המושקעים של החנויות האסייאתיות, נדמה לי שהם השקיעו אפילו יותר מחשבה בבחירת שם החנות מאשר כשבחרתי את שם הבלוג שלי.
בכל אופן, מדובר בחנות המציעה שמלות במידת one size ובעיצוב מאוד סימפטי במחיר מצחיק של פחות מ-40 שקלים ומעילים במבחר גדול של גזרות, צבעים ומידות הנעות בין סמול ללארג' בעלות של כ-120 שקלים.
הפריטים אמנם מוצעים למכירות פומביות ולא לקנייה מיידית אך נדמה שאין ביקוש גדול מדי למוצרים ולכן זהו גם כנראה יהיה מחירם הסופי.



Enjoysaturday: חנות עם היצע דומה מאוד: שמלות one size בעלות של קצת פחות מ-80 ש"ח (בין השמלות תוכלו גם למצוא את שמלת השיפון ה-אסימטרית שלי שאהבתן), ומעילים בעלות של כ-150 ש"ח.


fashionalgirl- חנות עם מבחר גדול של מעילים מאוד יפים בעלות של כ-150 ש"ח, שימו לב שכאן אין מידות והכל One size.


Fashionbar168- עוד חנות עם מבחר גדול של ג'קטים ומעילים יפים בצבעים מיוחדים. המחיר ההתחלתי של כל ג'קט הוא כ-100 שקלים (כולל עלות המשלוח) ונדמה שאין שום תחרות על הפריטים.
המידות נעות בין סמול ללארג' בלבד.


Prettyjesus:(שימו לב כמובן לשם האטרקטיבי של החנות), עוד חנות עם מבחר של שמלות מתוקות בעלות של פחות מ-80 שקלים ומעילים דמוי פרווה (עד מידה לארג') בעלות של כ-130 ש"ח.


(לא יודעת מה איתכם אבל השמלה הורדרדה כבשה אותי)

15 תגובות:

  1. וואוו....הגלישה בחנויות האלה ממכרת!!

    השבמחק
  2. ובדיוק הזמנתי לי מעיל...

    השבמחק
  3. תרגישי טוב. גם אני צפיתי היום בכמה פרקים של "בנות גילמור", אבל בסוף הצלחתי להתנתק ולצאת קצת מהבית לשאוף אוויר.

    השבמחק
  4. Paranoid android- אחלה כינוי! להקה משובחת.
    וזה באמת ממכר, איפה תמצאי שמלות יפות ב-35 ש"ח אם לא באיביי?
    ליאת- תתחדשי בובה, המעילים שיש באיביי יפים נורא.
    ושתי- תודה יקירתי, אני צלחתי מרתון שלם- זה היה אינטנסיבי מאוד.
    אולי מחר נצא לטיול, הייתי סגורה כל היום בבית.

    השבמחק
  5. סחתיין על ראשך היפה, לובה!
    תשמעי, זו עבודת קודש הליקוט שאת עושה.
    זה ממש הופך את כל חווית השופינג בחוץ לסחטנית ומיותרת.
    אני מחפשת סניקרס מגניבות ובמחיר סביר לחבר שלי. את מכירה אולי משהו כזה באיביי שגם עושה משלוחים לארץ? התקשיתי למצוא, משום מה.
    תודה על הכול.

    השבמחק
  6. אהמ, שכחת את המניוס הגדול באי ביי! האיכות:(
    יצא לך להזמין מהחנויות האלה או שאת מתרשמת רק מהמראה?

    את השמלה הכחולה לדוגמה זאת שלפני הסוף, הזמנתי כמתנה לאחותי עם משלוח וביטוח עלתה בערך 80 ש"ח האיכות שלה ירודה המראה הכללי שלה זול והמידה ממש לא כפי שנראה בתמונה, ה ר ב ה יותר גדול!

    אז הייתי שמחה לדעת אם הזמנת מהחנויות האלה בפועל, או שכמוני התרשמת מהמראה?... כי אני מתלבטת אם לקחת שוב סיכון(שהניסיון אומר לי לא)


    (אגב עוד שתי שמות שהזמנתי נראות מאוד מאוד! שונות מהתמונה ואיכותן גרועה)

    השבמחק
  7. למ"ד- תודה בובה, אשתדל לפתוח עיניים גם לגבי סניקרס..
    ליב- אני אכן מזמינה ודוגמת חנויות מהמזרח הרחוק, כמובן שאני לא קונה בכולן אבל ממילא ההיצע בכל החנויות דומה כך שזה על משקל- ניסית אחד, ניסית את כולם.
    תראי, יכול להיות שהציפיות שלך גבוהות מדי..כשאני קונה שמלה שיוצרה במזרח הרחוק ונמכרה לי תמורת 40-80 ש"ח- הציפיות שלי בהתאם.
    למשל, השמלה הורודה שהזמנתי מאחת החנויות והזכרתי בפוסט רחוקה מלהיות איכותית או עשויה היטב אבל היא סימפטית מאוד, שירתה אותי עד עכשיו פעם אחת והחזירה מבחינתי את ההשקעה. אפילו קיבלתי בזכותה הרבה מחמאות..כדאי לך לנסות שוב, פשוט להתאים את הציפיות להיצע וכך בטוח לא תתאכזבי.

    השבמחק
  8. השמלה הורודה האחרונה נראית מהממת, מישהי יודעת אם היא שקופה? או שהיא אטומה? מישהי ראתה אותה במציאות/הזמינה אותה?
    תודה רבה,ואחלה בלוג לובה.

    השבמחק
  9. איך עובדת הרכישה באי ביי?!
    זה מכירה פומבית, מציעים מחיר...ואם זכיתי אוטמטית מורידים לי את הכסף מהכרטיס אשראי ושולחים לי לבית?!
    מישהי יכולה להסביר לי בבקשה...
    אין סכנה שיגנבו לי כסף מהכרטיס?

    השבמחק
  10. אנונימי- השמלה הורודה פשוט מדהימה, היא מאוד מזכירה לי את הבד ממנו עשויה השמלה הא-סימטרית שלי שהזמנתי מאיביי, משמע: מתנפנפת, לא אטומה אך לא כזו שמצריכה בגד תחתון מיוחד מתחת..משהו בין לבין.

    השבמחק
  11. אנונימית שניה- את צריכה לפתוח חשבון ב-paypal, וזה מאובטח- משמע איש אינו חשוף לפרטי האשראי שלך, גם לא המוכר בחנות ואיש לא יכול לגנוב לך כסף.
    איביי זה מקום מאוד מסודר אז אין חשש כזה.
    חלק מהמכירות הן פומביות וחלק הן באופציית-buy it now, משמע לקנייה מיידית- אז את פשוט מתחייבת לקנות, משלמת עבור המוצר וממתינה שיגיע אלייך עד הבית/עד סניף הדואר הקרוב לביתך.
    אם מדובר על מכירה פומבית את צריכה לשים ביד ולנצח וזה לא מחייב אותך בכלום אם הפסדת במכירה.

    השבמחק
  12. לובה תודה,
    תצליחי.
    מגיע לך.. את משקיעה מאוד גם בכתבות,גם בקישורים וגם בתגובות שאת עונה להן בסבלנות...
    תודה רבה,מעריכה זאת מאוד.
    האנונימית חחחח

    השבמחק
  13. תודה רבה אנונימית היקרה, אני עושה את זה מכל הלב.

    השבמחק
  14. הי לובה,
    רציתי גם להודות לך על כל הקישורים שאת מפרסמת...
    אני בדרך כלל נורא חוששת מקניות ווירטואליות, בלי למדוד את הבגד או לפחות לראות אותו במציאות.
    מאד מאד חשובה לי האיכות של פריט הלבוש שאני רוכשת, לכן בדרך כלל אני מוכנה לשלם יותר, כי בסופו של דבר זה משתלם.
    השמלות באתרים שפרסמת נורא מתוקות, והיום התפתתי לרכוש אחת מהן. מידות גופי די זהות למידות של האסייתיות הקטנטנות, לכן אני מקווה כי השמלה תתאים לי. אמנם המחיר שלה די מצחיק - כ-40 ש"ח, אני ממש מקווה שהיא לא תאכזב אותי...
    הייתי נורא רוצה לשמוע האם קרה לך שהתאכזבת מהפריטים שהזמנת ולמה.

    השבמחק
  15. יאנה- תיראי, אני בחורה שמעדיפה באופן אישי כמות על איכות ולכן איכות הבד ואיכות הבגד חשובה לך, עלייך לדעת שבכל הנוגע לקניות בחנויות האלה מומלץ להנמיך ציפיות ולקבל את המוצר כמו שהוא- מוצר באיכות *סבירה* בעיצוב סימפטי ובמחיר נוח.
    הציפיות שלי תמיד מציאותיות יחסית ולכן לא קרה עדיין שהתאכזבתי ממוצר שקיבלתי.
    אני מזהירה מראש כי במידה ותצפי לקבל הוט קוטור (כהגזמה כמובן) תמורת 40 ש"ח- סביר להניח שגם האכזבה תגיע יחד עם המוצר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top