יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

פורמלית ואפרורית

בן זוגי הסכים לעשות אתמול לילה בבסיס ע"מ שיתאפשר לו לחזור היום בשעות מוקדמות הביתה ולקחת את פרדי לוטרינר, לאחר שהמשיך לחוש ברע גם אתמול.


העובדה שהצליח עם התמרון הזה אפשרה לי לנסוע בצהריים, אם כי בחוסר חשק משווע, לפגישה בתל אביב.
לכבוד הפגישה החלטתי להתלבש בצורה משרדית ופורמלית יחסית, אם כי לא משעממת מדי, מאחר וכל פריט שלבשתי היה אלגנטי אך מיוחד בצורה שלו.



פירוט האאוטפיט: חולצה- סיגל דקל עודפים, סיכה- וינטג', מתנה מסבתא, נעליים, חגורה- אנונימיות, מכנס- זארה, תיק- ניין ווסט עודפים, גרביים- המשביר, עליונית- h&o

בעשר דקות הפנויות שהיו לי טרם עליתי על האוטובוס לכיוון תל אביב, הספקתי לקפוץ לתמנון כי שמעתי שהם פצחו בסיילים.
משהו טוב עובר על תמנון בעונות האחרונות,אמנם מדובר ברשת שנחשבת בינונית ומעולם לא הצליחה למתג את עצמה לצד קסטרו, רנואר ושות' אך לא בצדק לדעתי: מדובר ברשת שמציעה פריטים באיכות טובה ובעיצוב סימפטי במחירים מעולים לכל כיס.
התרשמתי לטובה ממעילי הטרנץ' ומהג'קטים בחנות (יש לי כמה וכמה מעילים ועליוניות של תמנון) אלא שמאחר וממילא יש לי מעילים וג'קטים בכל צבע אפשרי, החלטתי שלא להתחדש במעיל נוסף.
אז מה המבצעים?
כל המעילים והג'קטים בחנות: עד 100 ש"ח.
כל המכנסיים בחנות: עד 100 ש"ח.
סריגי נשים/גברים וסווטשירטים (כולל סווטשירטים לוהטים בהדפסים מנומרים ושיני כלב): 2 ב-150 ש"ח.
חולצות מודפסות נשים/גברים: 3 ב-100 ש"ח
חולצות מודפסות ילדים/ילדות: 4 ב-100 ש"ח

כדי לנסות לשבור קצת את הסטריאוטיפים שלכם בנוגע לתמנון, החלטתי להיכנס לאתר של החברה ולהדגים לכם מה אתם מפסידים:


שווה, לא?

חוצמזה, אתם חייבים להעיף מבט בכתבה הזו של nrg, תוכלו למצוא שם כלבים הורסים מדגמנים קולקציית חורף ארבע על ארבע.



לסיום, בתיאום מושלם עם מזג האוויר ובהשראת בלונדי, זה השיר שמתנגן לי נון סטופ בראש (וביוטיוב):


7 תגובות:

  1. ממממ.... נראה לי שאקפוץ לביקור ב"תמנון" השבוע...
    החלמה מהירה לפרדי!

    השבמחק
  2. אני לא חושבת ש"תמנון" מנסים (או רוצים, לצורך העניין) לעמוד בשורה אחת עם קסטרו, זארה או רנואר.

    אני חושבת שיש הרבה מאוד מחשבה מאחורי המסר שהם מנסים להעביר ש"אנחנו לא חברה אובר-טרנדית, מאגניבה ושיקית שמעתיקה וממחזרת טרנדים, אלא חברה שמוכרת בגדים איכותים, אופנתיים במחירים סבירים".

    עד כה, נראה לי שהכיוון שלהם מאוד חכם.
    בנתיים, כל הבגדים שרכשתי מהם תמיד היו איכותיים, עמידים לאורך זמן וגם לא קרעו לי את הכיס, שזה בונוס בזכות עצמו :)

    השבמחק
  3. מותק, את נראית נהדר!!!! האאוטפיט יפיפה:)
    נשיקות (גם לפרדי, והחלמה מהירה)

    השבמחק
  4. נורההההההההההה אהבתי ;)
    תקשיבי, האאוטפיט שלך כאן הוא בין היפים שראיתי לאחרונה, ואני חושבת שאני הולכת להתלבש מחר למסיבת חנוכה בהשראתו, אם לא איכפת לך כמובן :)

    נורא מתחשק לי את הצעיף המנומר שחור-לבן בתמונות של תמנון. ראית אותו בחנות? או שהוא רק לצורך הסטיילינג בכתבה?

    השבמחק
  5. רחלי- תודה בובה, בהחלט שווה ביקור.
    ליקוש- הם באמת סוג של אנדרדוג ובכל זאת אני מניחה שהם לא היו מתנגדים להיות פופולריים באותה מידה כמו קסטרו ורנואר, בעיניי הם טובים בהרבה.
    טושיק- תודה בובה!
    בלונדי- תודה רבה! את מוזמנת לקבל השראה בכיף, אני גם רוצה מסיבת חנוכה..קחי אותי איתך :)

    השבמחק
  6. את תמיד מוזמנת!
    האמת שזו לא מסיבת חנוכה שווה במיוחד, היא של המשפחה,
    אני כבר מצפה לשאלות שלהם :/

    השבמחק
  7. איזו משפחה משקיענית, עורכת מסיבות גם לכבוד חנוכה. כל הכבוד!
    אצלנו מתכנסים רק לרגל ראש השנה ופסח וגם זה מתוך תחושה של פורמליות.
    מצד שני, שאלות של משפחה זה באמת לא תענוג גדול.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top