יום שישי, 4 בדצמבר 2009

אצלנו בבית

נדמה לי שכל פעם שבן זוגי יוצא בשעות הערב לטיול עם פרדי- הוא עד לתקרית מחרידה הקשורה לבעלי חיים.
בפעם הקודמת היה זה ספק כלב וספק סוס שהחל לרדוף אחרי דואי וההיתקלות עם המשפחה הלא סימפטית שלו בעקבות זאת, והפעם הוא היה עד לדריסת כלב (!).
הוא סיפר שהנהג הספיק לבלום בזמן מבלי שיגרם נזק בלתי הפיך לכלב אך בכל זאת פגע בו והדף אותו אחורה למרחק של כמה מטרים.
איך זה קרה בכלל? הבעלים של הכלב, שבן זוגי תיאר אותו כערס-עבריין (מהסוג השכיח כאן) טייל איתו בלי רצועה והתנהג באדישות כשהכלב רץ הלוך ושוב לכביש.
כשהכלב נדרס, בזמן שיתר עוברי האורח עמדו אחוזי בעתה, בן זוגי התעשת והחל לצעוק לעברו של הבעלים שסימן לו כבר מרחוק שמוטב שלא יתעסק איתו.
הבעלים והכלב נמלטו לאותו כיוון, כל אחד בנפרד ולא נותר לי אלא לשאול- למה אין רשיון להחזיק חיית מחמד בדיוק כשם שצריך להיות רשיון לגידול ילד??
הכלב ובעליו כבר לא היו בטווח הראייה ואני מקווה מאוד שהאידיוט הזה ישכיל לפחות לקחת את הכלב האומלל לבדיקה אצל וטרינר כי לפי איך שזה נשמע מפי החבר- זה כנראה לא מקרה של שריטה ושפשוף.
גוועלד.

אצלנו בבית בינתיים שוררת אווירה הרבה יותר הרמונית ופסטורלית:



עוד דבר שעצבן אותי מאוד היה כשאחותי ואמא שלי בישרו לי שבית הקולנוע היחידי שהיה באשדוד נסגר. במרוצת השנים נפרדנו מעוד שני בתי קולנוע שהיו פעילים בעבר והיום אינם עוד, אבל מדוע סגרו גם את האחרון שבהם?
הרי ממילא אין פה שום תרבות או מקומות בילוי המניחים את הדעת, אז החליטו לסגור גם את בית הקולנוע לטובת הקמת חנויות נוספות?
מה קרה? עינב בובליל מעוניינת להתרחב לכדי רשת? (מי שלא יודע, עינב בובליל הפכה לגאוות העיר כשפתחה חנות לבגדי ילדים בקניון המקומי).
מצד שני הרי ברור לי שאין מה לצפות, הרי אם בעיר שבה (על אף גודלה ומספר תושביה) לא טורחים לפתוח בית חולים או לפתח תעשיית היי-טק בסיסית אז תרבות זו סתם מותרות בלתי נחוצה.

אם כבר אני במצב רוח של להתלהם ולהתלונן, אני חייבת להגיד 'די' לתופעת הפנינג המכירות שהתחיל אי שם באוקטובר ומסרב להסתיים. אם היה מדובר בחו"ל ואווירת הכריסמס היתה נחה עלינו- ניחא אבל מה פשר ההתלהבות בארץ? על בסיס שבועי אנחנו שומעים על מספר אירועים המתקיימים במקביל- רובם ביום שישי- שבמסגרתם תוכלו למסור בגדים ולקבל חזרה, לקנות מותגים ב"זול", להנות ממסיבת אלכוהול ולקנות תוך כדי, מכירות ביתיות ו..מספיק? תנו לנשום, בבקשה! אמנם גם אני עצמי כמעט התפתיתי להגיע לאחד האירועים הללו אבל אז נזכרתי באווירה שיש ברובם שעושה לי רע על הלב ומשחררת את הנפש הלחוצה והפסיכוטית שבי והשכלתי להישאר בבית עם פרדי.
תרפו עם המכירות האלו, תנשמו אוויר, תנו לחיות.
תודה!

וזה כבר המניקור שלי, חן גילתה בו עניין אז החלטתי לשתף את כולכם- נעזרתי לצורך הכנתו בלק בסיס בגוון קריסטל שאני מאוד אוהבת של ביוטיקייר ובלק שחור של אותה חברה לצורך הפרנץ'.
המדבקות גם הן של ביוטיקייר, נקנו בעלות של שני שקלים והיו בין הפחות פרחיות בחנות ולכן נחטפו באותו רגע.
נחמד לגוון מדי פעם..


15 תגובות:

  1. דוד שלי יושב במועצה שלכם, ואף רץ לראשות העיר בעבר. למיטב הבנתי, ראש העיר הקודם שלכם מושחת לא קטן. אולי זה מסביר את העדר בית החולים על אף ש-250,000 איש מתגוררים באשדוד.

    פיסת מידע מעניינת ולחלוטין תלושה: את האוטו שלי קניתי באשדוד! :)

    השבמחק
  2. את צודקת, רק שזה לא נראה שראש העיר הנוכחי טוב בהרבה, הוא מקושר לא פחות- מבטיחה לך.

    השבמחק
  3. אני מתה על המניקור שלך! מעריתה את הסבלנות שלך, ויש לך ידיים ממש ממש יפות (אני מרגישה סוטה...שוב)

    לגבי המכירות הביתיות, רובן נערכות מטר מהבית שלי, הגעתי למסקנה שזה לא יילך, הלכתי פעמיים - הבנתי את הנקודה ונסתי כל עוד נפשי בי!
    סיכמת את זה בצורה יפה, אני הייתי מוסיפה בטח כמה קללות ומתמרמרת קצת יותר (-:

    השבמחק
  4. חן- את מוזמנת להתחרמן על הידיים שלי תמיד.
    ולגבי פסטיבלי המכירות- פחדתי שיצאתי בפוסט הזו ממורמרת נורא (יש לי רגעים כאלה לפעמים), מסתבר שיצאתי מתונה יחסית, אחלה :)

    השבמחק
  5. האמת שממש לא הבנתי מה הבעיה עם "הפנינג המכירות". אולי אין לנו קריסטמס אבל בהחלט יש לנו חנוכה, זה עוזר?
    מה רע בלמסור דברים ישנים שלך ולקבל ישנים של מישהו אחר שעבורך יהיו חדשים? מה רע לרכוש משהו שרצית ב - 20 ש"ח במקום ב 200 ש"ח או אולי אפילו יותר?

    המרמור נובע כי זה בת"א? באמת שלא הבנתי...ולכן, גם מצאתי נכון להגיב. אןלי תצליחי להבהיר, כי ככה זה יצא ממש מוזר ולא מובן.

    השבמחק
  6. אין בזה שום דבר רע אם זה בתכיפות הגיונית ובכמויות מתונות.
    כשזה בקצב הנוכחי זה מרגיש כמו ספאם וגורם להכל להישמע זהה ומעיק.

    השבמחק
  7. אז פשוט אל תתיחסי כמו שאת לא מתיחסת לספאם אם זה לא מעניין אותך. תדירות סבירה זו הגדרה סובייקטיבית. עדיין לא הבנתי את הרע שבזה אבל, זכותך להתמרמר אני מניחה.

    השבמחק
  8. גם לספאם מתייחסים בסופו של דבר, כי זה מציק.
    כל מה שנאמר בבלוג הוא סובייקטיבי ברמה כזו או אחרת, ולכן לעניות דעתי הסובייקטיבית מדובר בכמות לא סבירה.

    השבמחק
  9. גם תגובות הן דבר סוביקטיבי ותמיד אפשר להסיר אותן אם זה מציק לך. בכל מקרה, שיהיה בכיף.

    השבמחק
  10. אהמ...הגזמה.
    קצת, טיפי טיפי...בקטנה כזה.

    שכל אחת תעשה מה שטוב לה, אבל גם בעיניי, המכירות האלה קצת מיצו את עצמן.
    מי שזה כיף לה וטוב לה שתלך, מי שלא, יכולה להתמרמר בספייס הוירטואלי שלה . לא ככה?

    השבמחק
  11. מיראל- אין לי סיבה להסיר תגובות, בייחוד לא את שלך כי יש כאן מקום לכל הדיעות ואני לא מנסה לכפות את דעתי לגבי המכירות האלו על אף אחד. כמו שחן אמרה- מי שטוב לה, שתלך ותקנה.
    דיברתי מהחוויה האישית שלי ונדמה לי שזו כל הפואנטה בבלוג.
    אין צורך לקחת את זה באופן אישי.

    השבמחק
  12. תראי, הדרך שבה הצגת את הדברים, כמה שנמאס לך מזה וכו' הייתה מאוד מוזרה ורציתי שתבהירי את עצמך. גם בתגובות שלך לא הצלחת להבהיר את עצמך. מה שתיארת בפוסט נשמע כאילו שעברת חוויה מזעזעת ואת כבר לא מסוגלת לקבל הזמנות למכירות. אז...אולי פשוט אל תלכי? עדיין לא ברור לי סביב מה הדרמה. כי זה באמת יצא מאוד דרמתי והתגובות לתגובות שלי יצרו עוד יותר דרמה מצידך ועכשיו מדובר בסערה בכוס תה שזה בכלל נפלא. אז אם לא חווית טראומה וסתם נמאס לך, אז סבבה. ואם חווית טרואמה, אז תנחומי ואת תהיי בסדר בסוף.

    השבמחק
  13. צודקת, אני אישית מעדיפה את התה שלי רגוע :)

    השבמחק
  14. אם כבר פתחתן פה דיון, אני חייבת לדחוף את האף. עם כמה שאני מבינה אותך, כי באמת יש אינפלציה של מכירות, אני אומרת: שכל אחד יעשה מה שמתאים לו. לא מפריע לי אם יש 40 מכירות ביום שישי אחד. אני הרי לא אנסה אפילו להספיק לכולן (בואי נודה שאני אפילו לא אנסה להספיק לאחת), אבל הן לא תהיינה נטושות וייצאו מזה 40 בעלי בתים מאושרים. מה רע? למי שאוהב, זו חגיגה. ללכת, לפשפש, למצוא דברים. הרבה פעמים זול יותר מאשר בחנויות, לפעמים סתם אירוע חברתי. בגדול, אמנם קצת מייגע לעקוב אחרי הפרסומים אבל בסך הכל המכירות האלה די חיוביות בעיניי.

    השבמחק
  15. נעלולה, כמו תמיד, סיכמת יפה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top