יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

פוסט קישורים

אחת לתקופה מצטברים לי קישורים שימושיים שאני רוצה לחלוק איתכם, בעיקר בתחום ההלבשה וההנעלה.
נשאלתי האם החנויות האסיאתיות מייצרות נעליים במידות גדולות, למשל 41-42..חיפוש קצר בחנויות הללו העלה מציאות רחוקה מזה בהרבה: לרוב המידות הכי גדולות שניתן למצוא בחנות היא 38- מידה קטנה לכל הדיעות.
מאחר והמידת הנעליים שלי מזערית (35.5 ביום טוב) מעולם לא ייחסתי חשיבות לעניין המידות אך אלו מכן שמעוניינות לקנות אונליין במידות נעליים גדולות יותר- אל חשש, כל שצריך לעשות הוא לחפש חנויות נעליים אמריקאיות המציעות נעליים במידות מתאימות.
הטיפ שלי הוא, שאם יש נעל שאתן חושקות בה, הקישו את מילות החיפוש שלה באיביי, למשל "lace up boots" וסננו את המידה שלכן מבית יתר המידות בעמודה השמאלית של העמוד.
לנוחיותכן, אני מצרפת טבלת המרת מידות שתעזור לכן במשימה הזו:


ועכשיו לחלק היותר מהנה, הקישורים:
Idomcats: חנות שמציעה מבחר גדול של פריטי לבוש במחירים הנעים בין 45-80 ש"ח, עבור מעילי טרנץ' יבקשו מכם כ-160 ש"ח. לעתים המשלוח הבינלאומי יהיה ללא עלות.


Jinsenianhua988: חנות המציעה נעליים ומגפיים במחירים הנעים בין 50$-60$ (כ-250 ש"ח בממוצע למגף, 200 ש"ח לנעל)


Jiwoon82: חנות נעליים, גם כאן המחיר הממוצע עבור נעל ומגף היא כ-250 ש"ח אבל גם העיצובים מאוד סימפטיים.


Thelogy5895: החנות היקרה ביותר מבין חנויות הנעליים כאן, עלות ממוצעת של נעל עולה כ-75$ כולל דמי המשלוח אך זו ללא ספק גם החנות המסקרנת ביותר בעלת היצע מגפוני הפלטפורמות הטוב ביותר, שנותנת פייט ראוי למגפוני הפלטפורה של זארה שיש עכשיו לכולן (הן בכל זאת זולות יותר, המגפונים של זארה עולות 400 ש"ח).
בדומה ליתר החנויות, גם החנות הזו מתמקצעת בחיקוי נעלי מעצבים, למשל מגפוני הפרנזים של אלכסנדר וונג שלינדזי לוהן חרשה עליהן באינספור הזדמנויות.



Yourbestchoice2009: החנות המקוונת הזו נחלקת לשני ענפים. חנות הבגדים, בה תוכלו למצוא מקבץ נאה למדי של סריגים, שמלות ומעילים דמוי עור שנראים טוב (!) במחירים הרגילים של עד 180 ש"ח כולל עלות המשלוח.

פרט לכך תוכלו גם להנות מאגף נעליים, כאן תוכלו למצוא חיקויים בוטים מאוד- למשל למגפי הירך של לובוטין או למגפיים הפרחוניות של דוק מרטינס.


Jessica10260: חנות עם פריטים בעיצוב סימפטי במחירים שנעים בין 80-100 ש"ח בממוצע כולל עלות דמי המשלוח.
שווה הצצה.


2009yoong: בין הפריטים הרגילים בחנות, הנעים בין 50-100 ש"ח, תוכלו גם למצוא מעילי טרנץ' בעיצובים מפתיעים בטווח מחירים של 140-160 ש"ח בלבד.


אם הפוסט עשה לכן חשק לעוד, אתן מוזמנות לקרוא את הכתבה שלי ב'נענע אופנה' שמכילה קישורים שימושיים נוספים, הפעם בתחום הוינטג'. את הכתבה תוכלו למצוא כאן.

14 תגובות:

  1. אם יום אחד תראי מישהי הולכת בדיוק עם אותם נעלים כמו שלך , תדעי שזה אשמתך! :) את הנעלים המנומרות שהזמנת באי בי רכשתי גם אני (אבל בחום - שזה משהו אחר לחלוטין - נכון??) אה, ודרך אגב אנחנו חולקות אותה מידה בנעלים

    השבמחק
  2. אני יודעת, אני תמיד משתפת את הקישורים שלי בשמחה.
    וברור...חום זה אחרת לגמרי :)

    השבמחק
  3. אני רואה שהכל (או הרוב) מהמזרח- איך זה מבחינת מידות? כלומר- הכל בטח נורא קטן, לא?

    השבמחק
  4. אני חייבת לך תודה על ההיכרות הרחבה שזכיתי לה בזכותך מול מלא מלא חנויות נחמדות ונהדרות באיביי

    יש לך אבל המלצה לבנות לא סיניות ולא קטנות? כלומר אני? כלומר מידה 40? עם נעליים באותו סגנון ובאותו הטווח מחירים רק שיהיו במידה שלי]:

    תודה חמודה

    נ.ב. את כל כך מקסימה. מאוד מזדהה עם האמפטיה לכלבים

    השבמחק
  5. חנות הבגדים הראשונה שהמלצתי עליה היא ברובה one size
    בחנות הבגדים השניה כבר יש חלוקה יותר רציונלית למידות.
    דנה- לגבי חנויות הנעליים עם המידות הגדולות- אני אפקח עיניים מעכשיו..

    השבמחק
  6. אני מתנצלת שלא קראתי את הפוסט לגמרי לפני שהגבתי, את ברידר שלי, כל פעם שאני רואה זכר לפוסט שלך, אני יש קוראת מא' עד ת', אך כשיש לינקים, נו אני בודקת אחד אחד לראות אולי התמזל מזלי ויש משהו במידתי..
    מרוב תסכול ישר שאלתי לפני שבדקתי


    אודה לך מאוד על עזרתך.. כי זה מתסכל נורא, גם לי מגיע נעליים יפות, לא?

    השבמחק
  7. שטויות, אני יכולה להבין עד כמה זה מתסכל לרצות משהו שאין במידה שלך.
    אני אערוך על כך חיפוש בהקדם האפשרי.

    השבמחק
  8. משהוים. באלפי דגמים מדהימים ומחירים מצחיקים.

    ויש לי וידוי, הזמנתי 3 זוגות של מידה 39 בתקווה שאולי יהיה נוח, אולי אולי אולי. היום הגיע. נוח זה לא. גם עולה עלי לא..

    השבמחק
  9. אויש, נסי למכור אותם או להחזיר למקום שממנו הזמנת כדי לקבל החזר.
    עשיתי חיפוש התחלתי ממש שטחי וגיליתי בינתיים את החנות הזו שמציעה מידות גדולות יותר-http://clothing.shop.ebay.com/Womens-Shoes-/63889/i.html?_catref=1&_dmpt=US_Women_s_Shoes&_fcid=100&_fln=1&_localstpos=&_ssn=wxyon_women&_ssov=1&_sticky=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m282&gbr=1&US%2520Size=9%252E5
    זה לא מדהים, אבל זו התחלה.
    מבטיחה לעשות גם חיפוש מעמיק יותר.

    השבמחק
  10. אהבתי את הכתבה בנענע כ"כ שעשיתי קישור בבלוג שלי לכתבה - אני מקווה שזה בסדר. הזמנתי את ספר החוקים "עשי ואל תעשה- המדריך לבלוגרית המתחילה" אבל הוא לא הגיע עדיין. באמת היה למוכר ציון נמוך אייבי :-)
    אז אם זה לא תרגישי חופשי ואני אסיר

    השבמחק
  11. הי, תודה על הסקירה! רציתי לשאול שאלה טכנית- האם צריך לשלם מכס כאשר מזמינים נעליים?

    השבמחק
  12. לא כשמזמינים בגדים ונעליים מאיביי. הם שולחים לך את זה כ-gift ולא כמוצר, ואת תמיד יכולה לדבר עם המוכר בחנות הוירטואלית ולוודא שהוא שולח לך את זה כמתנה.
    על מתנות לא משלמים מסים :)

    השבמחק
  13. קודם כל רציתי לומר תודה! על ההשקע והשיתוף

    שנית, יש לי שאלה שאולי את, אושיית איביי תוכלי לענות עלייה- אני מחפשת כבר המון זמן נעלי אוקספורד שחורות אוח חומות פשוטות, האם את יודעת איפה אפשר להשיג כאלו?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top