יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

עלילותיי בתל אביב

אני חייבת להודות שכאשר בדקתי את תיבת המייל שלי בשבוע שעבר וקיבלתי מייל ממירב קאופמן שהציעה לי להופיע בפרויקט על בלוגריות הפותחות את ארון הנעליים שלהן- התרגשתי מעט.
פרט לכך שזה עוד סימן של הכרה בבלוג הרי שזו גם ההופעה הראשונה שלי בעיתונות הכתובה ולכן היתה לי סיבה לשמוח.
מאז שהקמתי את הבלוג התברגתי לתוך נישת האנדרדוג שלמדתי להבין ולאהוב ולכן חששתי מעט מהפרסום במגזין שמא הוא יקטלג אותי עם הבלוגריות שלוקחות חלק באופן קבוע בהפקות האלו.
שלא תבינו אותי לא נכון, יש לי הרבה כבוד לאותן בלוגריות..אלא שהן זו לא אני ואני מרגישה שאני מביאה משהו מעט שונה לנישת האופנה בבלוגספירה וכך בדיוק אני רוצה להיות מזוהה.
למרות שההגיגים שלי על נעליים והתמונות שלי נועלת אותן בוודאי לא חידשו הרבה, אני חושבת שעצם הצירוף שלי לכתבה מוכיח שהקוראים לא מוכרחים לצרוך כל פעם אותו דבר ויש גם מקום לפנים חדשות.
לא היתה לי אפשרות לסרוק עבורכם את הכתבה, אז תיאלצו להסתפק בתמונה ברורה ככל הניתן של האייטם בכיכובי.


לאחר לילה נטול שינה שניתן לזקוף לזכותה של מתקפת יתושים טורדנית במיוחד והכלבים שהחליטו לשחק 'ים-יבשה' בין המיטה לרצפה וחלילה, שמתי פעמיי לתל אביב לכבוד פרנזטציה אליה הוזמנתי במלון הבוטיק ליאונרדו ברמת החייל.
פרט לכך שהמלון עצמו מרשים מאוד ומעוצב להפליא אז גם באולם הכנסים ציפתה לבאים ארוחת בוקר נחמדה וגבינתית.


הפרזנטציה נערכה מטעם חברת לוכסוויז'ן, יבואנית משקפי השמש של מעצבים כדוגמת מייקל קורס, טום פורד, ג'ון גליאנו ורוברטו קוואלי.
בתוך אולם הכנסים היו מסודרים כמו צבא מתוקתקים סטנדים על גבי סטנדים של משקפי שמש שהוכיחו לי שגם בתחום האופטיקה אפשר לחדש ולרגש.


בתחום המסגרות היה אפשר לראות חלוקה ברורה למשקפי רטרו בסגנון ג'קי קנדי, משקפי אוברסייז אוונגרדיים ומשקפי הטייסים הקלאסיים שמככבים כאן כבר כמה עונות.
החידוש האמיתי, פרט לדיטיליינג המעניינים שכל מעצב השקיע בקולקציה שלו, הם הצבעים הלא שגרתיים שבהן היה ניתן למצוא את המסגרות- החל ממנומר עד לבן פנינה וצבעי סומק שונים.
בין כל משקפי המעצבים שהוצגו בפרזנטציה, אין ספק שג'ון גליאנו עם הנגיעות הספרדיות היה האהוב עליי מכולם, גם את קוואלי ואת טום פורד חיבבתי מאוד.
בתום הפרזנטציה, התחדשנו כל אחד ואחת בזוג משקפי שמש של טום פורד ואת הזוג שאני קיבלתי אציג בהמשך הפוסט.


כמה טעימות ממשקפי המעצבים:
ג'ון גליאנו-
טווח מחירים: 1836-3579 ש"ח.
רוברטו קוואלי-
טווח מחירים: 1350-3660 ש"ח.
טום פורד-
טווח מחירים: 1545- 3300 ש"ח.

לאחר הפרזנטציה, שרון מ'נעלולה' אספה אותי ופנינו לכיוון 'אגאדיר' בהרצליה פיתוח לארוחה שמטרתה היתה להשלים את החלק החסר בנוסחת השילוש הקדוש שלי: אגאדיר-מוזס-בלאק.
בניגוד למה שהובטח לי, על כך שאגאדיר היא חוויה על חושית, אני חייבת להודות שהאיכות של המקום דומה לזו שבמוזס ובבלאק. אני ממשיכה לשמור אמונים לבוקששתר, הרי אהבה ראשונה לא מחליפים במהירות.


בתום הארוחה, עברנו שני קניונים בחיפושים אחר לאק המאט של אורלי, רק כדי לגלות שבסופר פארם הקרוב למקום עבודתה של שרון יש לאק מאט סגלגל אחרון שנרכש עבורי באותו רגע.
אם להיות כנה, אני חייבת לציין שההיכרות עם שרון היא ללא ספק החוויה הטובה ביותר שזכיתי לה מפתיחת הבלוג. מאחר והבלוג הזה חשוב לי, אתם יכולים להבין מן המשתמע מה זה אומר בכל הנוגע לתחושותיי כלפי הבחורה הזו.

זהו, חזרתי הביתה עייפה ומרוטה עוד מהלילה הקודם, החבר (שזכה לקרדיט בתור הצלם המהולל ב'את') נאלץ לשמור הלילה על המדינה ולכן מצפה לי יממה קצת בודדה אבל אני מעודדת כי היה לי יום מהנה.

הכתבה השניה שלי על קניות באיביי התפרסה היום בנענע אופנה, תוכלו לקרוא אותה כאן



האאוטפיט:
ג'קט- פול אנד בר.
ווסט, נעלי אוקספורד- זארה.
חצאית- 24/7.
תיק- ניין ווסט.
משקפי שמש- טום פורד.
גרביונים- קדס.
שרשרת- מתנה מאמא.
חולצה מכופתרת- יד שניה.

תודה לשרון על הצילומים ותודה לאריאלה מזאביק דרורי על האירוח!

13 תגובות:

  1. המנומרות של טום פורד הורסות!
    אני רוצההה!!!
    והמון מזל טוב על הכתבה בעיתון, ללא ספק מגיעה לך ההכרה הזאת :.)

    השבמחק
  2. התגובה שלי הייתה- Damn עדנה! :)

    השבמחק
  3. אני פשוט מאוהבת בשני זוגות המשקפיים של רוברוטו קוואלי.. במיוחד בשני!!!
    ואני גם מתה על האאוטיפיט המקסים!!!

    השבמחק
  4. הלובי במלון נראה כל כך גברי ונוטף טסטוסטרון- כל כך מתאים לפרזנטציה של משקפי השמש של שלושת המעצבים ש"סקס" תמיד "משפריץ" מהעיצובים שלהם...

    מת על המישקפיים המנומרים של טום פורד, (מיאוו...)

    והאוטפיט שלך, בריטי ויקטוריאני שכזה, גם הוא מוצלח.

    ברכות כל הכתבה ב"את"! מפרגנות!

    השבמחק
  5. תודה רבה על הפרגון חברים!

    השבמחק
  6. ריספקט על הכתבה!!!
    אין ספק שאת מביאה משהו שונה ומרענן לבלוגספירה האופנתית- ישראלית- משהו שונה ומבורך!!!!
    רק אל תשתני לנו עכשיו, אהה???

    ד"א- האאוטפיט חזק ביותר!!!

    השבמחק
  7. מזל טוב על הכתבה! הגליאנו מהממות.

    השבמחק
  8. מה יש לי להשתנות?
    I'm Jenny from the block
    תרתי משמע במקרה שלי, בניגוד לפרחולה המזמרת
    :)

    השבמחק
  9. כל הכבוד לובה, על הפרזנטציה, על הכתבה ב"את", הכתבה בוואלה...אני ממש גאה בך

    השבמחק
  10. היה מה זה כיף היום! 'תחדשי על המשקפשים ועל הפרגון ב"את" (למה לא הבאת שאסרוק לך?). מגיע לך, הרווחת את מה שקיבלת ביושר!

    השבמחק
  11. מגיע לך, את מקסימה!
    גם אני חושבת שמכל עמיתותיך בלוגריות האופנה, הבלוג שלך הוא הטוב ביותר, לטעמי לפחות.
    קודם כל הבלוג מתעדכן לפחות פעם אחת ביום, ולא פעם בשבוע-שבועים.
    שנית, יש מה לקרוא כאן, בניגוד לפורמט "המתלבשות" בלבד + כמה הגיגים על כך שאם לבשתי הדפס מנומר היום, זה אומר שגם לי יש לעיתים נטיות חייתיות וכיוצא באלו הגיגים.
    אני מודה שלא תמיד אני מתלהבת מהבחירות האופנתיות - עלייך וגם בתמונות שאת מביאה מהרשת, וגם במישור הגרפי הבלוג צריך להשתפר (איכות הצילום ועיצוב הפוסט) אבל עדיין, תמיד זה מעניין, מיוחד ובעיקר שונה.
    וכמובן אסור לשכוח שמדובר כאן בבחורה מאוד צעירה, שהרימה פרוייקט יפה מאוד.
    מאחלת לך המשך הצלחה!

    השבמחק
  12. תודה רבה לכולם על הפידבק החיובי, זה מאוד חשוב לי..באמת.
    אנונימי, אני מודה לך על הפרגון וגם על הביקורת, המטרה שלי היא תמיד להשתפר עם הזמן.

    השבמחק
  13. ג'ון גליאנו הראשונות מהממות לי!
    רוצה!

    וראי תגובה אצל נעלולה(-:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top