יום שישי, 4 בדצמבר 2009

Ahoy sailor!

שמתי לב לגידול משמעותי במספר המבקרים אצלי בבלוג בימים האחרונים. אני לא יודעת אם אפשר לזקוף את הגידול לזכותו של הפרסום ב'את' או שפשוט מדובר בסקרנות שהתעוררה סביב הבלוג שלי וגם אין לי מושג אם מדובר במגמה זמנית. בכל מקרה רציתי לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל הקוראים שאוהבים את מה שאני עושה. תודה!
האאוטפיט שלי, שנלבש לארוחה המשפחתית אצל מאמא-

האאוטפיט- צעיף, טופ- איביי. תיק- אסוס מכנס- זארה ג'קט מלחים- וינטג'. גרביים- המשביר נעליים, חגורה- אנונימי .

וידוי- בגיל היסודי צפיתי בסרט של החבובות שהיה בשיתוף עם דמויות אנושיות. באחת הסצינות, נכנס איש למשרד של החבובות ועצבן אותם ככל הנראה כי בעקבות הדו שיח ביניהם- החבובות עלו על האיש והכניעו אותו לרצפה עד שלא היה אפשר לראות אותו יותר בין ים הבובות שהקיפו אותו.
מאז יש לי פוביה קלה מבובות בכלל (סורי שרונה!) ומהחבובות בפרט. היום שוטטתי באתר הרכילות החביב עליי Just Jared ונתקלתי בתמונה הזו של טיירה בנקס עם הבובות מרחוב סומסום והכל צף אצלי מחדש. ימח שמך טיירה בנקס!

ולסיום, זה השיר שמתנגן לי עכשיו בראש..גם כי ככה החיים בעיר הזו מרגישים לי באופן כללי:


15 תגובות:

  1. ציפורניים!
    קלוז אפ בבקשה (-:

    השבמחק
  2. הכתבה על סוניה רייקל מצוינת
    אבל תגידי איפה את חיה?מה זה??לזה את קוראת אופנה?זה מה שנקרא סטייל?
    איזה פריט מכל האאוטפיט שלך אחד לשני?
    החל מג'קט מפוספס ועד הנעליים שאת נועלת?

    השבמחק
  3. חן- אני שולחת לך במייל תמונה ברורה יותר.
    אנונימי- לא אהבת- המשך הלאה,אני בטוחה שלא חסרים בלוגים אחרים שכן יקלעו לטעמך.

    השבמחק
  4. אהלן. בלוג חינני מאד יש לך פה. מסתבר שיש חיים באשדוד. עברתי לעיר אשדוד לא מזמן(שהיא די יפה מסתבר, האוכלוסיה מעט בעייתית והפרחיאדה שולטת)אולי בתור תושבת אשדוד תוכלי לעזור לי. אני מחפשת להשיג עליונית קרושה בצבע שמנת. משהו סרוג או רקום, שיהיה מיוחד וחגיגי. יש לך מושג איפה אפשר למצוא כזה באשדוד?
    לירון

    השבמחק
  5. אנונימית- ברוכה הבאה לבלוג, וגם לאשדוד..העליונית שאת מתארת נשמעת מאוד סימפטית. ניסית לחפש אותה בזארה למשל?
    אני יכולה להריץ חיפוש על מה שאת מחפשת באינטרנט אם את לא חוששת להזמין מחו"ל.. יכול להיות שזה יהיה הפתרון הקל והזול יותר.
    איזו עיר נטשת לטובת אשדוד?

    השבמחק
  6. יכולה להגיד לך בתור מישהי שקוראת פה קבוע, שאת פשוט כותבת מקסים, מעניין וזה ממכר! :)

    השבמחק
  7. תודה בתאל! בואי לבקר תמיד :)

    השבמחק
  8. תל אביב... היית מאמינה? אבל האמת היא שאני מאד מרוצה כאן. בעיקר מבחינה כלכלית, זה חסכון של פי שלושה בערך. ניסיתי בזארה בקניון... סימול? לא מצאתי. ואני לא ממש בקיאה בענייני הזמנות באיביי.

    השבמחק
  9. מאמינה, מאמינה. תל אביב לא קוסמת לכולם (גם לי לא), היתה לי קוסמטיקאית שעזבה את תל אביב לטובת אשדוד בגלל בעלה.
    וכאן באמת הרבה יותר זול (באזורים מסוימים), אני משכירה דירת 2.5 חדרים באזור א' בעלות מצחיקה, בתל אביב היית משלמת עליה 4,000 ש"ח לפחות.
    אם תפשפשי בבלוג שלי תגלי סדרת פוסטים די יעילים על הזמנות מהאינטרנט.
    אני גרה ליד שדרת חנויות יחסית זולות (בא' כאמור), יכול להיות ששווה לך לבקר באזור.

    השבמחק
  10. היי, יש מצב שאנחנו אשכרה שכנות! אני וחבר שלי גם שוכרים ברובע א'. עשיתי פה סיבוב ויש שוק של רוסים בירידה לים, קניתי שם שתי שמלות ממש מדליקות בזיל הזול, אבל לא מצאתי משהו שמזכיר את העליונית המבוקשת. טוב, אין מנוס מלהמשיך לחפש.

    השבמחק
  11. שוק הרוסים בירידה מול הים נמצא מול הבית שלי, מעבר לכביש :)

    השבמחק
  12. גם אני לא במיוחד מחבבת את תל אביב.
    אם כי אני לא רחוקה ממנה וגרה ברמת גן. מרגע שאת חוצה את הרחוב המפריד זה כמו עולם אחר. הרבה יותר רגוע.
    אני מאד אוהבת ערים גדולות בעולם, אבל משום מה אין לי כימיה עם תל אביב...
    ואגב, התיק מדהים. הוא נרכש אונליין או שיש חנות של אסוס שאני לא מודעת אליה? :)

    השבמחק
  13. אונליין..לא יקר, משהו כמו 15 ליש"ט :)

    השבמחק
  14. כן, ראיתי שיש אותו באתר שלהם.
    הוא מקסים!
    הבעיה שאם אני לא טועה משלוח שלהם זה 10 פאונד, ואז בעצם יוצא שהתיק יעלה לי 25 פאונד :/

    השבמחק
  15. כן, הזמנתי אותו במשותף עם נעליים זולות אז יצא שכל פריט עלה לי 110 ש"ח וזה השתלם.
    בגלל שהמשלוח התייקר צריך לברור פריטים מאוד ספציפיים כדי שזה ימשיך להיות משתלם או לקנות עם עוד מישהו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top