יום שישי, 27 בנובמבר 2009

Ugly Betty- style icon?

לצורך גילוי הנאות- לא צפיתי בפרק אחד מתוך Ugly Betty בגלגולה הניו יורקי. למעשה, אני מרגישה שהלגיטימציה היחידה שיש לי לפתוח את הנושא הזה לדיון היא כי בתקופת נעוריי עקבתי באדיקות אחר גרסת המקור הקולמביאנית, עוד בתקופה שבה נהגתי לחלום בספרדית עם קיקו סמואל וטלנובלות היו חלק מהאג'נדה היומית שלי.
למדתי כבר שלא ניתן לעקוב אחר תוכניות טלוויזיה רק בזכות סטיילינג מעולה וזו הסיבה שגם לא שרדתי פרק אחד של גוסיפ גירל (אנא אל תסקלו אותי באבנים) וזו גם הסיבה ששמחתי שהתוכנית העילגת של מישה ברטון ירדה מהמסך אחרי שני פרקים בלבד.
אז אני לא מתכוונת לעקוב גם אחרהסדרה הזו, אם כי עושה רושם הסטייליסטית עושה שם עבודת חיל. אלו מכן, השמרניות יותר או אלו שאוהבות סטייל קלאסי ונקי יותר בוודאי לא תתחברו לסטייל המבולגן של בטי, אך זה בדיוק מה שאני קוראת לו כאוס מאורגן- זה כל כך צבעוני וכל כך שמח שזה מתחבר אצלי לכדי משהו אחיד והרמוני- אני פשוט אוהבת את זה.
תתרשמו בעצמכם-




הסרטון הבא שאני עומדת לשתף אתכם דורש הקדמה- את כריסטיאן בייל אני אוהבת עוד מימי כיכובו בסרט הקאלט שלי 'אמריקן פסיכו' בתור ישבן מהלך (ואולי גם כרוצח פסיכופטי ונרקיסיסטי, זה שולי).
אמנם רבים מכם לא אוהבים את בייל אך אני אומרת שהעובדה שהוא פסיכופט עם קבלות בחייו האמיתיים רק מוסיפה לסקס אפיל שלו.
ידועה ברבים התמוטטות העצבים שלו על הסט של Terminator4 שמהלכה הוא צרח וקילל את במאי הסרט במשך שבע דקות רצופות- אם זה לא מעיד על אוצר מילים עשיר, אז מה כן?
Family guy לעומת זאת, היא סדרת הקאלט שלי, אני עוקבת אחריה בדתיות ואם הייתי יכולה להדביק ליוצר הסדרה, סת' מקפרלן, בוסה עצומה על המצח- הייתי עושה זאת ברצון.
זה לא מפתיע אם כך שכאשר באחד הפרקים ב-Family Guy שתלו את הקול של פיטר גריפין והפכו את ההתפרקות של כריסטיאן בייל לדיאלוג- התגלגלתי מרוב צחוק.
תקשיבו עד הסוף, זה משעשע!

תגובה 1:

  1. אTבל שכחת את האייקון הכי אייקוני - שרשרת הבולין שלה!!

    (לא שאני רואה את הסדרה המעצבנת, אבל זה ברשימת המתנות שלי ליומולדת הקרוב).

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top