יום שישי, 20 בנובמבר 2009

היי, מסתבר שיש לי מצח!

וזה לא שחלילה נטשתי את הפוני שלי לעד אלא הוא ארוך מדי ובן זוגי לא הספיק לקצר לי אותו טרם היציאה מהבית ולכן זכה לראות אותי ברגע meltdown אמיתי, כועסת על הפריזורה שמסרבת להסתדר כמו שצריך למרות אינספור תחנונים.
כמובן שהוא היה האשם בהכל.
רק ברגע האחרון הצלתי את המצב ואילתרתי תסרוקת לא מובנת מהודקת בסיכות בלינג בלינג מדיווה והכרזתי שהמשבר נגמר ואני יכולה להראות את פרצופי ומחלפותיי בפומבי.
מה אומר לכם? קשה להתמודד עם משברים לפני הצהריים, צריך להיות חוק שאוסר על כך.



האאוטפיט: שמלה, עגילים- מתנה מאמא, קלאץ'- מארק ג'ייקבוס, טבעת- דוכן לתכשיטי כסף בעזריאלי, גרביונים- משביר, נעליים- אנונימיות, סיכות- דיווה, חגורה- איביי, קרדיגן- פול אנד בר

10 תגובות:

  1. התמונה האחרונה מהממת!
    החוסר בפוני ממש מדגיש את צורת הסנטר שלך(במובן חיובי כמובן)
    הקרדיגן ממש יפה,השילוב עם השמלה מזכיר לי מעין גן חיות קטן-הקרדיגן הנמרי והשמלה שמזכירה קשקשי דג.

    השבמחק
  2. מאוד יפה לך ככה, בלי פוני!
    השמלה מהממת :-)

    השבמחק
  3. תודה יקירות!
    אני שמחה לעדכן שהפוני חזר!

    השבמחק
  4. מאד אוהבת את הטקסטורה של השמלה! איזה שיחוק של אמא שלך :-)

    השבמחק
  5. אאוטפיט מקסים,
    חייבת להגיד שכשכתבת פה על כך שמצאת את השמלה הזאת והראית תמונות שלה קצת פקפקתי.. אבל עליך ובאאטפיט הזה היא נראית חמודה מאוד
    מסתבר שיש מציאות באשדוד :)
    אולי יום אחד אני עוד אגלה מציאות בבאר שבע..

    השבמחק
  6. תודה חברים, שמחה שאהבתם :)

    השבמחק
  7. היי מותק, אאוטפיט מקסים - הקרדיגן הורס והשמלה יפה יפה!!! מעבר לכך, יצאת מהמםםםםם!!!

    השבמחק
  8. טושיק- תודה בובה, שמחה שאהבת :*

    השבמחק
  9. את יפה גם בלי הפוני.
    האאוטפיט הזה הורס ממש. כחול וכסוף מנומר זה מקסים יחד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top