יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

אסוס במהדורה מוגבלת

אמנם עד עכשיו הזכרתי את אסוס רק בהקשרים זולים ונגישים יותר, הפעם אני רוצה להראות לכם את הקולקציה החדשה שלהם, במהדורה מוגבלת שאהבתי:



המחירים לא זולים בכלל אבל למרבה השמחה שטיפת עיניים לא עולה כסף.
התחלתי לשוטט גם ביתר חלקי האתר ואני חייבת לציין שהפריטים שם נראים יפים מתמיד. ברחתי משם די מהר כי זה סתם מזוכיסטי מצדי.
הספקתי להיתקל בשמלה הזו:

ב-28 פאונד, שמזכירה קצת את השמלה של Loeffler Randall שעולה 465 פאונד:


וחמדתי בשמלה הזו שאמורה להיות הומאז' לשמלה של לואי ויטון שמדונה לבשה בגאלה האחרונה. אמנם השמלה עולה באזור ה-200 שקלים אבל גם זה נמצא הרבה מעבר לתקציב הדמיוני שלי.

לא ישנתי שני לילות רצופים ואני מתפקדת על תקן זומבי היום. סבלתי בלילות האחרונים מקור ומאלרגיות נוראיות ונשאר לי לעבור עוד לילה שלם עד שאמי תבוא לבקר אותי עם תרופות באמתחתה.
לשמחתי נתקלתי בכלב שחילצתי מהגשם ביום חמישי האחרון מטייל עם הילד של המשפחה. חייכתי לעצמי כי חשבתי שאילולא הייתי נתקלת בו במקרה בסערה- יכול להיות שהילד הזה לא היה מסתובב עכשיו עם חיוך על הפנים.
אני שמחה שהם לפחות בסדר.

6 תגובות:

  1. סוף טוב הכל טוב בקשר לכלב (ויש לקוות שידאגו לו טוב יותר להבא). מה זאת אומרת "קר לך"? ואיפה הבן-זוג ו/או פרדי לדאוג לחימומך בלילות הקרים?

    השבמחק
  2. פרדי כ"כ קטן שזה לא עוזר שהוא ישן ממש לידי
    ולבן זוג חם בלילה אז הוא לא רואה בעין יפה את העובדה שאני מנסה להיצמד אליו בכח.
    הלילה אגרוב גרביים, זה הפתרון היחידי.

    השבמחק
  3. אוי...אסוס. אסוס!!!

    דברים מדהימים, אבל באמת שאי אפשר כבר עם המחיר המוגזם שהם דורשים על משלוח (באופן לא מפתיע ישראל ממוקמת יחד עם עוד מדינות שכוחות בתמחור המשלוח- אפריקה וכאלה)...

    חוץ מאי- ביי (אין לי סבלנות למכרזים)- יש עוד חנויות מומלצות???

    השבמחק
  4. Talilas- אני מסכימה, הם עלו לאחרונה את עלות המשלוחים בצורה די חדה.
    גם באיביי לא כל הפריטים מבוססים על זכיות במכרזים, יש אופציה לקנייה מיידית, את יכולה למיין את תוצאות החיפוש לפי-Buy only.
    יש גם את Etsy, שם תוכלי למצוא פריטי וינטג' ועבודות יד חמודות, המחירים שם לרוב סבירים (אבל גם הוא דורש מיומנות מסוימת).

    השבמחק
  5. etsy מעולה!!! קניתי שם המון דברים מדהימים והמשלוח שם הוא משהו מאוד גמיש (convo לבעל החנות בד"כ מפחית כמה דולרים...

    הבעיה העיקרית היא שאני נתקלתי בה היא משלוח לישראל כעקרון!! יש מעט מאוד חנויות אונליין שוות שבאמת שולחות לישראל- מה דעתך על פוסט נרחב על הנושא???

    סופ"ש נעים וד"א אחלה פוסט על אופנת החורף!!!

    השבמחק
  6. אני מסכימה איתך שהרבה חנויות לא נלהבות לשלוח את המוצרים שלהן לישראל וגם אם כן המחיר מופקע
    הם טוענים שככה זה עולה, אני סקפטית.
    מצד שני, גם אם זה היה אפשרי- תארי לך כמה יגבו מאיתנו במכס!
    אז מה הטעם?
    נידונו לחיות במדינה עם היטל מס גבוה ולחפש מציאות באיביי ובחנויות מקומיות.
    זה מה יש ועם זה נסתדר :)
    אני עושה פעם בכמה זמן פוסטים על רכישות אונליין, אני בטוחה שיהיה אחד חדש בקרוב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top