יום שישי, 6 בנובמבר 2009

שישי טראומתי

יצאתי עם פרדי לטיול הבוקר שלנו, כשפגשתי את חבריקו מחכה לנו בשכונה- כרגיל.
ביומיים האחרונים הוא מתקוטט עם כלב מתולתל שגדול ממנו ולא הצלחתי להבין מדוע. הם התקוטטו בקולי קולות בחדר המדרגות באופן שגרם לי לחשוש שמישהו יזמין את העיריה לאסוף אותם (אם לא הייתי מכירה אותם גם אני הייתי נבהלת למשמע הנהימות והנביחות מחוץ לדלת) ואז הם הוציאו את הריב שלהם לרחוב, בזמן הטיול שלנו.
לא הבנתי מדוע הם רבים, זה לא היה נשמע לי כמו משחק תמים על אף שעד לאחרונה הם היו ביחסי חברות קרובים.
הזדעזעתי לגלות כי הריב היה הנסיון של חבריקו להגן על עצמו בזמן שהכלב הגדול ממנו ניסה לאנוס אותו.
בסופו של דבר מאמציו של חבריקו כשלו, הוא נכנע ואפשר לכלב לאנוס אותו פעמיים. ניסיתי להפריד ביניהם ולא הצלחתי, קראתי לבן זוגי לצאת לרחוב ולנסות להפריד ביניהם בעצמו אך כבר לא ראינו אותם באופק.
חזרתי עם פרדי מהטיול מזועזעת מהחוויה הזו כששמעתי שריטות על הדלת- זה היה הוא.
הוא נכנס, התרווח והתאושש מהטראומה הנוראית שעבר במקום המחסה שהענקנו לו.
אני באמת לא יודעת מה לעשות איתו- הוא דורש טיפול וטרנירי דחוף שאין לי אפשרות לממן כי יש לו בעיות דנטליות חמורות ומחסור בויטמינים (שלא לדבר על ההתעללות שעבר הבוקר).
פרסמתי מודעות ביד2, בפייסבוק וגם כאן והצעתי אותו לאימוץ אבל אני יודעת שסיכוייו למצוא בית חם בתור "סחורה פגומה" הם אפסיים.


זה נורא בעיניי, הוא כ"כ מקסים, נוגה ואוהב. בין אם יעבור התעללויות נוספות ברחוב או ילקח להסגר במכלאה ויורדם בסופו של דבר- כואב לי לדעת שהסיכויים שלו לשרוד לאורך זמן הם קלושים.
אני משתדלת להעניק לו את האהבה שהוא זקוק לה אבל אני לא יכולה להחזיק בו ובוודאי שלא להעניק לו את הטיפול שהוא ראוי לו ואני חוששת שהוא נקשר אלינו ושנצלק אותו שוב בכך שלא נוכל להעניק לו בית.
מה עושים?

בכל אופן, חזרנו לאחרונה מארוחה משפחתית שקצת הצליחה להסיח את דעתי.




פירוט האאוטפיט-

שמלה, טבעת- וינטג'.
גרביונים- המשביר.
נעליים- ניין ווסט.
חגורה- h&m
קלאץ'- אנונימי

הלק שקיבלתי אתמול מנעלולה. תודה בובה!

ולסיום- בייבי שיק:

(תראו את הגרביים על הילדה הזו)

6 תגובות:

  1. אומללון קטן, הלוואי שיכולתי..

    השבמחק
  2. אוי ווי! :O
    לגמרי טראומתי. טוב, אז אולי לא רק בני אדם הם חיות...

    השבמחק
  3. זה באמת נורא עצוב. אני מקווה שמישהו יוכל לעזור.
    לגבי האאוטפיט, וזה בסדר שאני מתייחסת אליו, נכון? נורא יפה ורומנטי, אבל הייתי הולכת על גרביונים בצבע גוף ונעליים כהות יותר. יצא לך קצת יותר מדי מתוק. נשיקות!

    השבמחק
  4. הייתי בהלם כשקראתי את החלק הראשון של הפוסט .. זה פשוט נורא , לא חושבת שהייתי עומדת בזה במקומך , באמת .... הייתי נכנסת לטראומה :-( מצטערת בשבילך שאלה המראות שאת רואה כל יום בשכונה , כל הכבוד על שאת עושה מה שאת יכולה , וחבל , כי זה לא רק תפקידך מן הסתם , פשוט מדכא ...
    נושמת עמוק ו...
    ובמעבר חד

    מאוד אהבתי את התלבושת , ממש קסומה , מאוד אוהבת את התכלת המלאכי בשילוב הגרביון המושלם הזה (אני הכי אוהבת בעולם גרביונים לבנים כאלה ) והשידוך עם פיפ-טואו אדומות הוא מתבקש ... כמו מן אליסה בארץ הפלאות :-) מקסים !! אולי הדבר היחידי שהייתי עושה הוא לאסוף לגמרי את השיער , למעלה .. אבל , מאוד אהבתי !!

    השבמחק
  5. תודה לכל המגיבות, מקווה שלא תיאלצו לראות משהו כזה בעצמכן.
    ספי- ממש רציתי ללכת על לוק מתקתק, לא רציתי להוציא את השמלה הזו מהקשרה כי זה התאים למזג האוויר ולנסיון לשפר מעט את מצב הרוח. מישהי בפייסבוק כתבה לי שזה נראה כמו עליסה בארץ הפלאות שפוגשת את דורותי (ומריאן חיזקה את זה)- תיאור שממש מצא חן בעייני.
    יהיו ימים לאאוטפיטים קצת פחות מעודדי סכרת :)
    נשיקות לכולכן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top