יום שבת, 14 בנובמבר 2009

מסתבר שיש מקומות יפים באשדוד

ואפילו כאלה ממש סמוך לדירה שלנו, מי ידע?
לאחר יום שלם שבו כתבתי בקצב היה נחמד לקבל קצת הפוגה מארבעת קירות חדרי בדמות הטיול המקסים שיצאנו אליו בשעות הצהריים במזג האוויר המושלם.
יש לי יותר מדי פוסטים צוהלים לאחרונה, לא כן?
יוחזרו התמונות בסלון לאלתר!

ג'קט, סיכה, טבעת- וינטג', טייץ, שרשרת- איביי, סוודר- טאג וומן, נעליים, תיק- 24/7

פרט לכך, רציתי גם ליידע אתכם שכלביית "מיי דוג" עורכת שבוע אימוץ מיום שני הקרוב (ה-16 בנובמבר) ועד יום חמישי משעה 16:30-18:30 וביום שישי בין השעות 09:00-15:00 בגני סביון ושם תוכלו לאמץ למעלה מחמישה עשר כלבים מקסימים המחפשים בית חם.
במקום תפגשו איש מקצוע שישאל אתכם כמה שאלות בסיסיות שיעזרו לכם לאתר את הכלב המתאים לכם.
כל הכלבים מחוסנים, בעלי שבב ואחרי חיסון/עיקור וימסרו תמורת סכום סימלי של 500 ש"ח על החזר הוצאות החיסונים.
אל תיבהלו מהסכום, בתור בעלים לכלב אני יכולה להעיד שחיסונים ושבב עולים סכום גדול בהרבה כך שלמעשה הכלבייה גם תעניק לכם חבר לכל החיים וגם תחסוך לכם בהוצאות.
תראו איזה כלבים מדהימים ימתינו לכם במקום-

לפרטים נוספים על האימוץ ודרכי ההגעה, פנו לשירה-0526983304

ולסיום, את פינת 'ילדת השיק' שחנכתי לא מזמן כובשת הפעם אחותי בלוק שכבש אותי והוכיח שיש לי יורשת עוד בחיי.

חולצה, מעיל, טייץ- זברה. חצאית, מטריה- טי.אן.טי, חגורה- תמנון. שיק!

3 תגובות:

  1. עזבי אותך מתמונות בסלון, את כל כך יפה בחוץ עם האור.
    גם זה כל כך מגניב איך לך ולחבר שלך יש עיניים ירוקות וגדולות. הטייץ הורס!

    השבמחק
  2. מאחר ומה שלבשתי גם ככה היה בצבעי סתיו, חשבתי שזה יהיה נורא יפה להצטלם על רקע שלכת בצבעי ירוק-צהוב, רק שאז חבר שלי הזכיר לי שאנחנו באשדוד ולא בניו יורק אז כאן זה מצרך נדיר..צדק, וגרם לי לחשוב עלייך.

    השבמחק
  3. אני כבר חוזרת ועל השלכת המהממת כאן אמשיך לחלום בתל אביב. איזה מוזר זה...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top