יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

עוד אכזבה

מסרנו אותו, הזלנו דמעה, נפרדנו ועכשיו הוא שוב חזר, שוב באותה נקודת התחלה, שוב חסר בית.
אני לא מבינה מה גורם לאנשים להרגיש שכלבים הם ברי תחלופה שאפשר להחליף בשעת הצורך. אני מרגישה שאנשים לפעמים מייחסים יותר חשיבות להחזרת בגד לחנות מאשר לנטישת כלב..הרי במקרה הזה יש צורך להגיע עם הפריט לחנות, להגיש את הקבלה ולבחור פריט אחר או זיכוי במקום.
כאן אפשר פשוט לפתוח את הדלת ולגרש את הכלב החוצה- בלי טקסיות ובלי שום סנטימנטים.
אני בטוחה שדואי מצא את דרכו אלינו לבד, כי לאנשים שאין מספיק הגינות לענות לטלפונים ולפניות שלנו בוודאי לא היתה גם ההגינות להחזיר אותו לכאן.
אין לי כוונה לרדוף אחריהם יותר, בנקודה הזו אני מעדיפה שהוא ישאר כלב רחוב מאשר לבטוח אותו שוב בידיים שלהם.
אני לא אספר לכם אפילו איך קמתי הבוקר למשמע הנביחות שלו והידיעה שהוא חזר ומה היתה דעתי על אנשים באותו רגע, רק אוסיף שההתנהלות של הזוג הזה לגבי דואי רק מחזקת את דעתי.
זהו, דואי שוב מחפש בית ואנחנו מחפשים פיסה של שקט נפשי.
אם תוכלו להפיץ את הקבוצה שהקמתי לו בפייסבוק וליידע אותי אם אתם מכירים מישהו רציני שמוכן לאמץ אז בבקשה מכם.
את הקבוצה תוכלו למצוא כאן

4 תגובות:

  1. יקירתי, ממש נחמץ לי הלב על מה שקרה לדואי. למזלו יש לו אתכם!!! צר לי שאינני יכולה לסייע באימוצו!!!!:( אפיץ את ההודעה בפייסבוק! אני ממש שמחה שיש אנשים כמוך!!!
    נשיקות ובהצלחה מכל הלב!!!

    השבמחק
  2. אני לא מאמינה בכלל שיש אנשים כאלו... התאכזבתי לשמוע את זה, ממש שבר לי את הלב, אני אפיץ את ההודעה בפייסבוק!

    השבמחק
  3. אויש, נבלות...
    באמת, עדיף שלא יהיה אצלם..
    ניסית לפנות לפורומי כלבים ולפרסם שם? או לעמותות שעורכות ימי אימוץ? אולי תוכלי להצטרף איתו ליום אימוץ שכזה?

    השבמחק
  4. חיה ומרינה- תודה רבה על העזרה..מרינה- איך זה שאין לי אותך בפייסבוק??
    שלומית- בפורומים ניסיתי, אם מישהי מכן רוצה לקחת יוזמה ולפרסם בעוד מקומות זה מבורך.
    חבל שאין ימי אימוץ באשדוד, אנחנו לא ניידים ואין לדעת איך דואי יתמודד עם נסיעה בין עירונית בתחבורה ציבורית.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top