יום שבת, 28 בנובמבר 2009

הקשר הצרפתי

המותג הבריטי 'פרנץ' קונקשיין' עושה בעוד חודש עליה לארץ וזה בדיוק הזמן לברר מה זה אומר עלינו הצרכנים.
הרשת, שנוסדה בשנת 1972 ע"י איש העסקים סטפן מרקס לא תשא עמה בשורות טובות מבחינת תמחורים מאחר וגם בלונדון לא מדובר בממתק לעניים- הפריטים בחנות הלונדונית מתומחרים בין ה-100 ל-200 ליש"ט עבור כל שמלה, מעיל ונעליים, כאשר יש לקחת בחשבון שעם גיורה של הרשת לישראל ושקלול של מחירי היבוא והמסים- המחיר ירקיע שחקים הרבה יותר.
הבשורה המנחמת היחידה היא שעושה רושם שהתמחור תואם בקנה מידה סביר את איכות הבגדים. לצורך גילוי הנאות, מעולם לא ביקרתי בחנות ואין ברשותי שום פריט של הרשת, אך מהקלקה על הזום של הסחורה עושה רושם שהיא עשויה באופן איכותי ומאופיינת בעיצוב איכותי ובדיטיילינג מוקפד.
זה לא מקרה שהסניף הראשון של 'פרנץ' קונקשיין' עתיד להיפתח בינואר השנה בקניון רמת אביב, וכנראה יספק תחרות רצינית לטופשופ. יתכן שטופשופ זולה באופן לא משמעותי מה'פרנץ' קונקיישן' אך בכל הנוגע לרמת העיצובים ולאיכות הבגדים אין ספק שפרנץ' קונקיישן תנצח ובגדול.
אנחנו בינתיים יכולים להתרשם מההיצע של פרנץ' קונקיישן לעונה הנוכחית, עפ"י האתר הרשמי של החברה:


אחת הסיבות העיקריות לכך שחיבבתי את הרשת היא בגלל שראיתי שההדפס הזה (כפי שמופיע בקלאץ' האחרון) מופיע על פריטים נוספים. לפני כשנה עשיתי טעות פטאלית כשטיילתי עם בן זוגי בקניון ובסניף של h&o ראיתי צעיף לבן וגדול עם הדפס כזה בדיוק. מיותר לציין שנשמטה לי הלסת והתגובה הראשונה שלי היתה "איפה משלמים?" רק שלבן זוגי היו תוכניות אחרות לגבי הצעיף (הוא תכנן להשאיר אותו בחנות) והוא מנע ממני לרכוש אותו!
עד היום אני אוכלת את הלב, בעיקר כי אין לי מושג מה שמו של ההדפס הזה, שאני מכנה כהדפס הספה האהוב. לצערי גם פרנץ' קונקשיין לא עזרו לי בפתירת התעלומה כשכינו את ההדפס- Embellished print. אם מישהו מכם מכיר מונח קצת פחות מסתורי למושג הזה, אשמח אם תגלו לי..כך אוכל לפחות להריץ עליו חיפוש ראוי באינטרנט בתקווה למצוא פריט דומה לצעיף המיתולוגי.

וזו כבר היד שלי, החלטתי לשדרג את לק האסי שלי עם צבע סגול תואם, בחרתי לצורך העניין בלק של Wow וצבעתי אותו באופן רנדומלי לחלוטין כדי שיראה כאילו הוא "נוזל" על גבי לק הבסיס.

לסיום, כדי שנתחיל את השבוע ברגל ימין, אני מצרפת מערכון בן שנה שעשה ג'ים קארי עבור התוכנית של דיוויד לטרמן ושעשע אותי מאוד.

8 תגובות:

  1. עשית לי את היום עם הפוסט הזה,
    לא ידעתי שהם מגיעים!!
    אני ממש אוהבת אותם, קניתי כמה דברים שלהם באאוטלטים בארה"ב ואז המחיר היה גם זול יותר. יש להם בגדים מהממים :)

    השבמחק
  2. האמת היא שזו פעם ראשונה שאני שומעת עליהם, אבל יש להם דברים די מדליקים!

    השבמחק
  3. שמחה שאהבתן, יהיה מסקרן להמתין לחודש הבא.

    השבמחק
  4. יש לי סטוקים של פרנץ' קונקשן...אני לא מתה על המותג, דוקא בארה"ב הם נחשבים לרמה אחת מעל זארה, כמו BCBG, Arden B וכו'
    בכל אופן- תנסי לחפש את ההדפס לפי:
    black and white paisley
    זה הכי קרוב שאני יכולה לדמיין

    השבמחק
  5. ניסיתי, לא עזר :( אני רוצה ללבוש הדפס ספה, למה זה כ"כ מסובך?

    השבמחק
  6. איזה דברים מהממים.... מישהי יודעת באיזה חלק של הקניון?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top