יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

כוהנת האופנה והסטייל

איך יודעים אם מצפה לכם יום יעיל? ובכן, במקרה שלי, אם האוכל שבישלתי כבר נח בתנור לפני 08:00 בבוקר, כנראה שזה מעיד על דבר או שניים בקשר של אופיו של היום הזה שבקושי התחיל.
מצפים לי היום שני ראיונות בת"א (אחלו לי בהצלחה!), כתבות שעליי לכתוב ולהגיש ופגישה פוטנציאלית עם אמא כך שלא היתה לי ברירה אלא לבשל השכם בבוקר.
כל זה לא לפני שאשתף אתכם בתמונות חדשות של ג'ובניה- כי מזמן לא היה. אני מאוד מסמפטת את פניה של הדוגמנית לשעבר כי במבט ראשוני הן נראות כלל לא נאות, בדומה לפניה של אנה דלה רוסו ומצד שני, כשמתבוננים יותר לעומק- מבינים שיש לה משהו מאוד מעניין בפנים, בעצמות הלחיים ובעיניי האיילה הגדולות- משהו בה מזכיר לי קצת את פנלופה קרוז המדהימה. אם תשלבו את נתוני הגוף שלה יחד עם הפנים המרשימות וסגנון לבוש חסר הדופי תוכלו להבין מדוע היא מהווה מוקד משיכה כל כך משמעותי בעולם האופנה.




אם כבר הזכרתי את אנה דלה רוסו, אז הנה תיעוד מעניין שלה במלון הריץ-


התמונות נלקחו משיטוט אקראי ברשת ומכאן.
פוסט עם אאוטפיט בקרוב!

5 תגובות:

  1. לי היא מזכירה עקרת בית מגן יבנה. בהצלחה היום!

    השבמחק
  2. מקווה שהראיונות יסתיימו בהצלחה. לגבי ג'ובניה - התרשמתי. היא הרבה יותר נאה ואטרקטיבית מאנה דה לה רוסו לדעתי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top