יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

עיניים להוליווד

כידוע לכם, אני נהנית לקבץ מדי פעם תמונות של סלבריטאים שנראו על השטיח האדום בחו"ל ובארץ ולחלוק עמכם את דעתי על ההצלחות והנפילות בגזרת האאוטפיטים שלהן.
להלן המבחר השבועי-

אחרי שפירגנתי לג'וליאן מור על הצבעים העשירים שהיא לבשה והחמיא לפריזורה האדמומית שלה, היא מאכזבת בטוטאל לוק אפרורי וחסר צורה של מעצב אפרורי אף יותר.

גווינית' פלטרו בוגדת בולנטינו שלצדה עם שמלה ונעליים מבית מוראט ונראית נפלא מתמיד.


אני לא מבינה את האנשים שמבקרים ברצינות תהומית את האאוטפיטים של ליידי גאגא כי זה ממש לא רלוונטי. הבחורה לוקחת את האופנה בתור שעשוע וזה סימן ההיכר שלה וכל הכבוד לה. חוצמזה, תראו את הקלוז אפ על הנעליים האדירות לבית גליאנו שהיא נעלה לאירוע.


תמונות חדשות מסרט ההמשך של סקס והעיר עם אאוטפיטים מסקרנים שמזכירים לי למה אהבתי את הסדרה מלכתחילה.

דיטה וון טיז בלוק של אלילה עם שמלת הקטיפה המשתפכת הזו שמחמיאה לה מאוד.

אוליביה וויילד, הגירל קראש שלי, בהשקה של ג'ימי צ'ו ל-h&m לבושה מכף רגל ועד ראש בפריטים מהקולקציה המדוברת.

ובגזרה הישראלית-

מיטל דוהן גורמת לי לרצות לצעוק עליה 'לא לא לא!' עם השמלה האדומה הזו שהיא באורך לא מחמיא, האבזור השחור הזה שמשווע לוק זול לכל האאוטפיט והאודם האדום שלא מטיב עמה כלל. עמוס, מעייף ולא מוצלח.

אנה אהרונוב בשמלה מביכה שעושה רע לפרופורציות הגוף שלה.

הנינט, שאמנם אין לי אפשרות לראות מה היא לובשת בחתונה, אני יכולה להבחין רק שמשעמם להם מאוד ובכל זאת- היא ממשיכה במגמה של להיראות טוב לאחרונה.

האתנחתא הקומית של הפינה.

סנדרה הבינה שמזג האוויר סוער וגם ככה לא יעשה טוב לפריזורה שלה, אז היא החליטה ללכת על פוני-מוהיקן משונה בגישה של- "ממילא שום דבר לא יוכל להרוס אותו עוד יותר"
בתוספת לקלאץ' המשונה והאאוטפיט השחור והמחניק קצת קשה להכיר בעובדה שהאישה אמורה להיות סטייליסטית.

ולסיום, זוכרים שבפוסט הזה התלוננתי כמה אני שומעת את סלין מה-'shoe girl' בלוג? אז לא, לא חזרתי בי וביקשתי לעשות סולחה עם הבחורה, אדרבא! אני שונאת אותה אף יותר. גיליתי שבעלה מתלבש ככה-
האם הבויפרנד שלכן יודע להתלבש כך? לא, לא חשבתי אחרת.



התמונות נלקחו מהבלוג הזה וממדור הרכילות של Ynet

4 תגובות:

  1. דווקא לא הייתי רוצה שבעלי יהיה משקיען בלבוש. זה יכול להיות מעייף. גם ככה לפעמים לפני אירועים אני מוכנה לפניו וצריכה לבקשתו לעשות לו הערכה של התלבושת שבחר. למדתי כבר להחליק דברים, אחרת הוא אשכרה הולך להחליף ואני צריכה לחכות לו עוד.

    השבמחק
  2. אני חושבת שצריך להיות איזון סביר בין הסטייליסט לבין זה שזורק על עצמו קרוקס ושורט (כמו בן זוגי שיבדל לחיים ארוכים!).

    השבמחק
  3. זהו , סנדרה רינגלר נראית עכשיו רשמית כמו מירי בלקין מודל 2001 , איזה פאשן ויקטם , חבל ....
    דיטה פון טיז הקדימה את זמנה כרגיל , ורק עכשיו אחרי 70 שנה שהיא חזק בפינ-אפ הממסד מחבק אותה כי רטרו זה במודה , היא לוקחת את כולן בעיניים עצומות ובזחילה (היא הגירל קראש שלי , היא קלואי סביני וסקרלט ג'ונסון ) :-) רק שזה נראה כמו ויניל , השמלה האלוהית שלה , ופחות כמו קטיפה , אבל אולי אני טועה ?

    ו-גם אני מעדיפה גבר לא משקיען , כלומר :-) שיראה אנושי , אבל שיתן לי לזרוח לצידו
    :-)
    לילה טוב

    השבמחק
  4. את צודקת, זה באמת לא קטיפה. רק עכשיו שמתי לב.
    וכן, דיטה וון טיז מדהימה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top