יום שני, 9 בנובמבר 2009

המתח באוויר

הקולקציה החדשה של ג'ימי צ'ו ל-h&m עולה בעוד מספר ימים (ארבעה, אבל מי סופר) לאוויר וזו הזדמנות מעולה להיזכר למה אנחנו בעצם כל כך מחכות לשיתוף הפעולה הזה.
אני חייבת לציין כי פרט למספר פריטים בהדפסי זברה, הקולקציה המדוברת לא הצליחה להרטיט אותי במיוחד אך בכל זאת שווה להמתין להשקה כדי להתרשם מהתמונה השלמה.
שיתוף הפעולה עם סוניה ריקל לעומת זאת, נשמע לי מפתה הרבה יותר (מקווה לא להתאכזב גם ממנו).


ולעניין אחר, אמש פרסמתי מודעה ביד2 כדי שאוכל למסור את דואי. כמה דקות לאחר מכן קיבלתי טלפון מאיש שנשמע מבוגר ונורמטיבי אך המם אותי עם הידיעה הבאה- הוא טען שהכלבה שלו נדרסה הרגע למוות, הוא לא יודע איך לבשר זאת לילדים והוא קיווה להמתיק את הגלולה עם כלב חדש.
הייתי כל כך בהלם שלא ידעתי מה להגיד על זה, העברתי את הטלפון לבן זוגי שהחל לתחקר את האיש איך קרה שהוא הניח לכלבה שלו להידרס. האיש קרא בתגובה שיפסיק לזרוע לו מלח על הפצעים וניתק את הטלפון במחאה.
אני לא יודעת אם הסיפור הזה נכון- אם כן משמעותו לאותו איש אין שום ערך לחייהם של חיות המחמד מאחר והוא משוכנע שהם ברי תחלופה.
בכל מקרה, דואי עדיין אצלנו ועדיין אין לו בית חם.
ואני בת"א היום.

2 comments:

  1. אוי, איזה סיפור פסיכי! מה הוא חושב? שהילדים שלו לא יבחינו שלא מדובר באותו כלב?! חולה נפש...
    ולעניינ יג'ימי צ'ו - אהבתי את הקלאץ'והורד כמובן, וגם את הנעל עם הברק בגב! בקרוב אצלי ?

    השבמחק
  2. חולה נפש עם קבלות..ברור שבקרוב אצלנו, אני בטוח אצליח למצוא לדוגמאות הללו חיקויים סבירים בתקופה הקרובה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top