יום שני, 23 בנובמבר 2009

רורי כמו שלא הכרתם

בזמן שכולכם נרקבים לכם מול 'האח הגדול' והרשתות החברתיות מלאות בסטטוסים על חודדה שאין לי שום רצון לדעת מה כוונתם, אני נהנית מהשידורים החוזרים של הסדרה הכי מתוסרטת והכי וורבאלית על המסך.
את 'בנות גילמור' הכרתי עוד בנעורים אלא שהפסקתי לעקוב אחרי הסדרה בתום העונות הראשונות. עכשיו שהוט פמילי החזיר את בנות גילמור למסך הטלוויזיה אני עוברת חוויה מתקנת וכל יום החל מהשעה 18:35 אתם יכולים למצוא אותי דבוקה מול המסך, מנסה לעמוד בקצב יריות המשפטים שמנהלות לורליי ורורי.



שיטוט רנדומלי ברשת העלה שרורי, הלא היא אלכסיס בלדל עבורכם, היתה בעברה גם דוגמנית מצליחה שעיטרה שערי מגזינים כמו ווניטי פייר ואל.
מה גם, שברפורטואר הדייטים שלה אפשר למצוא קשר בין שלוש וחצי שנים עם שותפה לסדרה- ג'ס, הלא הוא מילו ונטמיליה הידוע גם כגיבור הכסיל האהוב עליי.


אז מי היא בכלל?
למרות פני הבייבי פייס שלה, אלכסיס בלדל כבר בת 28, בת להורים ממוצא ארגנטינאי ומקסיקני (העור הלבנבן שלה בהחלט לא מסגיר את שורשיה הלטיניים ואת העובדה שעד שעלתה לבית הספר לא ידעה כלל אנגלית).
בתום העונות של בנות גילמור, שיחקה בלדל בעיקר בתור זונה בסרט Sin City של רוברט רודריגז, קונטרה חדה לתפקידה ב'בנות גילמור'. הסרט, המבוסס על ספר הקומיקס,הוא מפגן מרתק ויזואלית מהבחינה שרובו צולם על גבי שחור לבן כאשר רק אובייקטים מסויימים נצבעו, ביניהם גם עיניה הכחולות של אלקסיס.
פרט לכך, בלדל שיחקה גם ב'אחוות הג'ינס' ואמורה לככב גם בסרט ההמשך שלו במהלך השנה הקרובה (הפעם מדובר בסרט בנות מהזן הלא מעניין במיוחד).
השורה התחתונה היא שבלדל לא רשמה הופעות טלוויזיוניות או קולנעיות רבות מאז שהסדרה ירדה לפני שנתיים אבל כל עוד היא ממשיכה להנעים את זמני יום יום על מסך הטלוויזיה, היא תמשיך לקבל ממני אהדה אינסופית.


(התמונות נלקחו משיטוט אקראי באינטרנט).

7 תגובות:

  1. 28?? באמת? לי היא עדין נראית ילדה.

    ראיתי את אחוות הג'ינס 2 בטלויזיה השבוע (את אחד לא ראיתי). הדבר הכי מענין בסרט, להפתעתי היה העובדה שבלייק לייבלי שונה מאיך שהיא בגוסיפ גירל, מה שרומז שהיא אשכרה משחקת שם! ואני חשבתי שהיא סתם פקצה עם רגלים משגעות וחוש סטיילינג מהגהינום. בכל זאת יש בה משהו לה לה לה..

    השבמחק
  2. הגנים שהבחורה הזו מתהדרת בהם הם בגדר שערורייה.
    בלייק לייבלי, מה את אומרת? אני בכלל מעדיפה אותה בגרסת המיוט שלה ולשפוט את כל מה שהיא לובשת כי הרי אחרי גוסיפ גירל אין לי כוונה לעקוב.
    חוצמזה, כיף שאת כאן!

    השבמחק
  3. שמעי... התמכרתי לבלוג שלך

    השבמחק
  4. הבחורה הזאת פשוט מדהימה! וגם הבלוג שלך (:
    היא יכולה בקלות להתאים לסרטיו של טים ברטון...

    השבמחק
  5. אני גם חולה על הסדרה הזו ורואה מרתון של הפרקים בשבת, למרות שכבר ראיתי את כולם. אני מתה שיעשו סרט טלוויזיה שיסגור יפה את מה שקרה בחייהן של הדמויות מאז הסתיימה הסדרה. מדהים גם שהצליחו למצוא לסדרה שתי שחקניות כ"כ דומות שאשכרה נראות כמו אמא ובת.

    השבמחק
  6. מעיין ולירי- תודה יקירות!
    ושתי- וואו, סרט כזה יכול להיות מופלא.

    השבמחק
  7. מתה על הסדרה הזו!
    מה שמצחיק שהיא שבתור רורי היא מאד לא נראית משהו, אבל בתור אלכסיס השחקנית היא יפיפייה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top