יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

אוהבות הלקים להתפקד!

כחלק משיטוטיי הנרחבים באיביי גיליתי חברת לקים שאני אישית לא הכרתי עד עכשיו בשם Nubar. המחירים של הלאקים אינם זולים, הם בסדר גודל של מחירי הלקים של אסי, אופי ומאק אבל הם הרבה יותר ייחודיים מכל מה שאני ראיתי עד עכשיו. לנובר יש כמה קטגוריות שבהם הם מתמחים- לקים עם נוצצי הולגרמה גדולים, לקים בגימור מאט שמאיים להפוך לדבר הבא בתחום טיפוח הציפורניים ולקים במרקם רגיל ובגוונים לא שגרתיים.
בחנות הזו אפשר להתרשם מכל המוצרים של נובאר וגם של צ'יינה גלייז, אופי ואסי. החנות הזו מדורגת באופן מאוד איכותי אז אל תחששו להזמין משם, אני בינתיים מתאפקת.

הביטו וראו בעצמכן-







מיותר לציין שאני חומדת לעצמי את כל הגוונים שמופיעים בפוסט, נכון?

7 תגובות:

  1. חשבתי שתרצי לדעת...שבהתחלה ממש לא התחברתי אליך, לא לביקורתיות שלך על כל הבריות הסתומות שמסביבך, לא לסגנון לבוש שלך, לא לכתיבה שלך ולא לכלום שלך. יחד עם זאת, מצאתי את עצמי נכנסת לבלוג שלך מדי יום, מתעצבנת ויוצאת. לאט לאט, הגיעה האהבה, לא פחות. הכתיבה שלך מקסימה בעיני, הביקורתיות שלך מצחיקה אותי, למעלה ממחצית הפריטים שאת לובשת ו/או מציגה תמונות שלהם בבלוג אני אוהבת. בקיצור, התאהבתי. מי אמר שלאהבה לוקח זמן להגיע? צדק. חשבתי שתרצי לדעת...

    השבמחק
  2. משום מה את הבלוג שלי תמיד שונאים או אוהבים.
    לא יודעת גם למה לפעמים זה מצליח לייצר אנטגוניזם כ"כ חזק אבל זו המציאות.
    בכל מקרה, אני שמחה שעברת לצד האפל :)))
    את תמיד מוזמנת לבקר ולהגיב (רק לא להתעצבן!)

    השבמחק
  3. אין מצב שאתעצבן, את תמיד מצליחה להעלות חיוך על שפתי. מצחיקה, שנונה, דעתנית וכ"כ הרבה יותר בוגרת בהסתכלות שלך על העולם ביחס ל- 21 שנותייך (גילי כמעט כפול מגילך, ויחד עם זאת, לעיתים, את הרבה יותר בוגרת ממני...אף מילה לבעלי!!! או לשלושת ילדי!!!...). תודה והלוואי שגם כשתמצאי עבודה - ואין לי ספק שאחת שהולמת את כישורייך תימצא בקרוב - תקדישי את אותו זמן לבלוג שלך.

    השבמחק
  4. אני אשמור את זה ביננו, אל דאגה :)
    תודה רבה לך יקירתי.
    אני באמת מעריכה את זה.

    השבמחק
  5. מיותר לציין שאת גורמת לי לרייר על המקלדת בהיסטריה לנוכח הלקים!

    יש לך איזו נטייה סדיסטית לדעתי...
    רוצה הכול! מהכול! מאט, מבריק, הולוגרמה לא הולוגרמה...ה-כ-ל!

    השבמחק
  6. אין על הלקים של נובר. מדהימים! לא מנסיון אישי, לצערי - רק מהזלת ריר מול תמונות וסווטצ'ים בבלוגים למיניהם...
    בעיקר התלהבתי מהלקים הדואוכרומיים שלהם. הכי יפים שראיתי.
    כרגע אין לי אפשרות להזמין באינטרנט, אבל ברגע שזה יהיה אפשרי - לקים של נובר הם בראש הרשימה!

    השבמחק
  7. מזוכיזם זה הכי, אחיותיי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top