יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

כך יראה החורף הקרוב

אני בפרנזי של שכבות לאחרונה. אני לא מצליחה להרכיב אאוטפיט שלא כולל גרביים/גרביונים/ברט/צעיף ולעתים גם כל התשובות נכונות.
לעתים התבוננות בכמות השכבות שאני עוטה על עצמי תגרום לכם לחשוב שאנחנו חיים במדינה מזרח אירופאית ולא בלבנטין אבל אני מוכנה להישבע שלמרות הכל עדיין קר לי.
לא פלא שכאשר נתקלתי בתמונות הבאות באתר המופתי Net a porter, מיד רציתי לחלוק אותן איתכם.









ומאחר ואנחנו בכל זאת ממוקמים במזה"ת ובחורף הקודם הסתובבתי רוב הזמן כשלגופי ג'קט קליל ונעלי פיפ טואוז, צירפתי כמה תמונות של שמלות קלילות שבתוספת לעליונית יכולות לשרת אותנו נפלא גם בעונה הקרירה-



הגעתי למסקנה ששעות הבוקר הן שעות נפלאות עבור כתיבה. אמנם יש לי הצטברות חמורה של מעט שעות שינה שגם אותן העברתי בשינה קלה ורעועה ונדמה שהאלרגיה כובשת כל חלקה בריאה שנשארה לי בראש- משום מה בבוקר הכתיבה זורמת לי בצורה טבעית יותר, אחרת אין דרך להסביר את העובדה שהשעה כמעט תשע בבוקר וכבר הספקתי לחבר ארבע כתבות ואת הפוסט הזה.
זה יעיל מבחינתי מאחר וזה משאיר לי מספיק שעות מנוחה עד להשקה של ניין ווסט בערב. עיגולים שחורים מתחת לעיניים- התנדפו!

6 תגובות:

  1. אהבתי, אהבתי. פשוט תאווה לעיניים. תרגישי טוב ותיהני היום בערב.

    השבמחק
  2. מותק במידה ואת סובלת מאלרגיה כמוני עם צינון המון אפצים ועיינים דומעות גשי לבית המרקחת הקרוב לביתך ( או דרך הקופה יותר זול - ללא מרשם ) ותרכשי תרופת פלאים שנקראת ז'לרגי' ותהני מהחיין היפים כדור אחד ל-24 שעות והכללללללל פשוט עובר בקלילות
    תעדכני אותי אם עבד בפייס
    שלך רינה

    השבמחק
  3. אני אנסה, בינתיים אמא שלי אמורה לבוא אליי עם תחמושת טלפסט. עדיף מכלום.

    השבמחק
  4. את לא מאמינה, חברה שלי (מגישה בטלויזיה), הזמינה אותי לבוא איתה להשקה הזאת לפני כשבועיים. בזמנו, אישרתי לה, והיום, איך לומר, קצת הברזתי לה...אני באמת נורא עייפה בערבים ואני כנראה טסה לניו יורק עוד שלושה שבועות, אז מה בדיוק ייצא לי מהערב הזה...פתאום אני קוראת כאן שאת מתכוונת להגיע...אולי לא מאוחר מדי להתחרט (הפולניה בטח מחקה אותי כבר מרשימת חבריה...). אם אני מגיעה, אני ישר רצה לחפש אותך - זו אני, שגילי כפול מגילך, אמא ל- 3, שמתה עליך...נתראה בערב, אולי...

    השבמחק
  5. הלו, תשלחי לי מייל עם כל הפרטים
    שאדע לזהות אותך! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top