יום שבת, 7 בנובמבר 2009

אייקון עם ציצים

מעולם לא חיבבתי את קייטי פיירי. משהו בשילוב שבין המוסיקה המחרידה שלה לבין הסגנון המתאמץ שלה, שכאילו זועק "תבחרו בי לאיט גירל הבאה שלכם" גרמו לי לסלוד ממנה.
לאחרונה, בייחוד לאחר ה-EMA's שבהם החליפה כמות שיא של 11 תלבושות, פרי זכתה להערכתי המחודשת.
היכולת של קייטי להוריד פריטים הישר מהמסלול של אביב 2010 ולשאת אותם בשיק ובסטייל בהחלט מצליחים לגרום לי לחבב אותה.
אהבתי את היכולת שלה לשלב בין הקלאסי והנסיכתי, למשל עם השמלה של ויקטור&רולף (שרק על לבישתה היא צריכה לקבל צל"ש!) ושל מרקיזה לבין תלבושות הקברט והבורלסק.
הטענה היחידה שיש לי כלפי פרי (פרט למוסיקה שגורמת לאוזניי לדמם) היא שזו בוחרת להוזיל את יצירות המופת שעל גופה באמצעות מחשופים מוגזמים מדי.
לרוב, כשבחורות רוצות להדגיש את החמוקיים שלהן בצורה כזו, הן בוחרות לעשות זאת ע"י פריטים טראשיים שמשלימים את הטוטאל לוק הלא מחמיא. פרי לעומת זאת, שאמנם ניחנה בנתונים נפלאים בוחרת להדגיש את קו המחשוף שלה כמעט בכל שמלה בצורה שקצת צורמת לעין.
שלא תבינו אותי לא נכון, היא יפיפיה בעיניי ובנויה לתלפיות. אין לי שום טענה לכך שהיא רוצה להראות את מה שהטבע (או ד"ר שניידר) העניקו לה אבל זו בדיוק הסיבה שלשמה קיימות תמונות פאפארצי כאילו מקריות שבהן היא מתועדת בבגד ים קטן-
ההמלצה שלי לקייטי היא- תשאירי את הגזונקרס ארוזים בביקיני, אפשרי לנו להנות מהשמלות היפיפיות שאת לובשת ותזכירי לנו שיש לך גם עיניים יפות. כאלה שממוקמות על הפרצוף.




ולסיום, חנכתי הבוקר פינה חדשה ב'במודה' שבה אני מראיינת בלוגריות רבות השפעה. הראשונה שחנכה את המדור היתה מייגן הנפלאה. את הראיון תוכלו לקרוא כאן

התמונות נלקחו מכאן

2 comments:

  1. קייטי פרי אולי קצת טראשית לפעמים, אבל זה חלק מהעניין כשאתה כוכב באמריקה. היא יפהפייה מדהימה בכמעט כל דבר שהיא לובשת. היא כנראה דוגלת ב-if you got it flaunt it. ובעניין אחר - נהניתי מאוד לקרוא את הכתבה שלך על מייגן ב"במודה".

    השבמחק
  2. קייטי פרי אמנם לא ממש כוס התה שלי, אבל אני גם לא מחזיקה מעצמי מעודכנת אופנתית מי יודע מה... :-)
    לגבי המחשופים - חייבים לציין שכל השמלות נראות מאוד צנועות על דוגמניות שדופות ושטוחות חזה. אותה שמלה בדיוק על הגוף של קייטי פרי - והאפקט משתנה דרמטית.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top