יום שבת, 7 בנובמבר 2009

שגעון גדלות

השגעון התקופתי שלי מתרכז לאחרונה בעולם הלקים-כמה שיותר צבעוני, אמיץ ומלא דוגמאות, כך טוב יותר.
כחלק מהשגעון הזה התחלתי גם להתעניין בבלוגי טיפוח ציפורניים, מהם אפשר לשאוב השראה מצוינת לגוונים שחיפשנו וגם סתם להנות מהתמונות ומהציפורניים של הנשים המוכשרות שמחוברות אליהן.
הנה השלל שלי מהבלוגים-


ואלו הנסיונות שלי לעשות קצת שמח בקצות האצבעות-
זה נסיון שעשיתי היום-





וזה נסיון שעשיתי לפני מספר חודשים כשהציפורניים היו קצרות וכף היד נראתה פדופילית.



תשמחו לדעת שבין כל הבלוגריות שעוסקות בתחום יש לנו גם נציגה ישראלית ומתוקה, את הבלוג שלה "20 טיפות צבע" תוכלו למצוא כאן.
רוב התמונות בפוסט נלקחו מהבלוג הזה

7 תגובות:

  1. אהבתי את המונה ליזה! מדליק ביותר
    אגב בתגובה לפוסט הקודם שלך שאותו ראיתי רק היום, הנעליים שם פשוט מדהימות הייתי מזמינה את כל האתר אם הייתי יכולה, איך את מוצאת את הדברים האלו?????

    השבמחק
  2. חוש חש של שוק הפשפשים :)

    השבמחק
  3. לקחת את זה לכיוון הקלאסי אמנותי יותר עם המונה ליזה. מקורי. אני עצלנית מדי להשקעה מהסוג הזה ובד"כ שמה לק רק ברגליים.

    השבמחק
  4. דה וינצ'י מתהפך בקברו!

    השבמחק
  5. לובה תודה! עשית לי את הבוקר :-)))
    אהבתי עד מאוד את העיצוב הרנסנסי :-) אם אני לא טועה, ניהרידה היתה זו שעשתה בזמנו מניקור עם תמונה של קלימט... היא כל כך מוכשרת, הבחורה!

    השבמחק
  6. אני שמחה שאהבת, יש לך בלוג נפלא.
    וכן, ניהרידה מדהימה! גיליתי אותה בזכות הבלוג רול שלך.

    השבמחק
  7. יש לך אצבעות ממש לא יפות!
    תפסיקי כבר לצלם אותן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top