יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

הבטחות צריך לקיים

הקריאה בפוסט הזה היא על אחריותכם מאחר ובסיומו או שתאהבו אותי או שתשנאו אותי.
הכתבה על האקססוריז במאקו גרמה לי לרצות לאסוף לכם אוסף קישורים יעיל באמת של אקססוריז שווים במחירים נוחים לכל כיס.
הבה נתחיל בפוסט האקססוריז הגדול :)

Cheap shopping center: מבחר גדול של גרביונים בצבעים ודוגמאות שתתקשו למצוא בארץ בטווח מחירים של 20-30 ש"ח כולל משלוח. המשלוח אגב, מהיר להפליא, כיאה לכל החנויות הממוקמות במזרח הרחוק.


cool-6299: חנות שבה תמצאו שפע של אביזרים לחורף כמו צעיפים, שאלים וברטים חמודים במחירים שנעים באזור ה-40 שקלים כולל המשלוח.


Newshop28: מבחר גדול של גרביונים בהשראת גוסיפ גירל, גרביים באורכים שונים, טייצים וצעיפים במחירים שנעים בין 20-35 ש"ח.


Sellitho: גרביונים, גרביונים, גרביונים. המחירים נעים בין 20-45 שקלים והדוגמאות מיוחדות ממש. מדי פעם תיתקלו גם בצעיפים ובחותלות.



Fashion4fetish:
עוד חנות עם גרביונים זולים וצבעוניים (בין הרבה טראש)


nailexpression- חנות מלאה בדקאלים עם דוגמאות מיוחדות במחירים נמוכים עבור מטפחות הציפורניים שביניכן.


Oh my god fashion no1: חנות עם הרבה גרביונים צבעוניים במחירים פרקטיים.

HK union: חנות של צעיפים וחגורות במחירים עממיים.



Iroiro09: חנות עם מבחר קטן אך חביב של תיקים, ווסטים וצעיפים.


Jolinfashionjewel: חנות עם מבחר התכשיטים המתוק והזול ביותר שתמצאו, משלוח מהיר- מומלצת בחום.


Psyche304: חנות עם מבחר עצום של קשתות מיוחדות במחירים שנעים בין 20-50 ש"ח (כולל משלוח).


Smallbaldman: חנות של לקים זולים בצבעים כיפיים.


Bebechacha: חנות עם אקססוריז זולים יחסית של מארק ג'ייקובס. עושה רושם שמדובר בפריטים אותנטיים (כל הפריטים מגובים בהוכחות).


Replacewholesale: מבחר קטן אך מעניין של גרביונים לא שגרתיים.


Rossa0208: מבחר מענג של נעליים ותיקים במחירים שנעים בין 120-250 ש"ח כולל משלוח.

maryismisspiggy: מרי המקסימה מציעה מבחר קטן אך מתוק של נעליים ושרשראות ומבטיחה משלוח חינם לפריט השני.


kaoon: חנות שמציעה תיקים חמודים ווסטים דמויי פרווה.


Bigonbeautysupply: לקים יפים של אסי במחירים זולים.


Wardib: מבחר גדול של לקים זולים מבית אסי, אופי וצ'יינה גלייז.

זהו, נגמר.
מקווה שנהניתם מזה כמוני.

12 תגובות:

  1. איזה יופי (:

    אבל שאלה, המשלוח הוא לארה"ב, אז איך זה עוזר לנו בעצם? :\

    השבמחק
  2. תודה רבה!
    לא סתם אוהבת אותך, מתה עלייך, גרביונים זה בדיוק הדבר שאני צריכה ממנו בכמויות כרגע :.)
    מקווה שהם עושים משלוחים גם לוינה...

    השבמחק
  3. וואו, איזו רשימה מרשימה. כל הכבוד לך על ההשקעה.

    השבמחק
  4. את הגרביון השחור לבן כבר קניתי ואני מאוהבת בו קשות , נראה לי שאני הולכת להזמין לי עוד כמה :) תודה רבה ! עשית עבודת קודש

    השבמחק
  5. לירי- כל החנויות שאספתי עושות משלוח לישראל במחירים סבירים.
    ולכל השאר- תודה רבה, שמחה שאהבתן :)

    השבמחק
  6. מדהימה שכמוך!!!!!

    בדיוק בזמן הנכון....

    תודה רבה!!!

    השבמחק
  7. אני יודעת שהתגובה קצת באיחור אבל...
    מאוד אהבתי הרבה מהדברים בפוסט
    אבל יש לי שני חששות שמונעים ממני להתחיל לרכוש דברים אונליין:
    האם יש להם שם גרביונים (ולא רק גרביונים) במגוון מידות
    למשל לבחורות במידות 40-42 ולא רק למקלוניות שבינינו?
    והאת מפרסמת המון נעליים שנראות מקסימות.. אך האם הן באמת לבישות? (או יותר נכון נעילות;)

    השבמחק
  8. לגבי הגרביונים- הם לא one size ומופיעים בדר"כ במידות אז שווה ליצור קשר עם מוכר החנות ולברר איתו מהו טווח המידות כדי להיות בטוחים. את יכולה לפנות למוכר על ידי כפתור ה-contact seller שנמצא בצד שמאל של דף המוצר.
    בנוגע לנעליים- עפ"י הנסיון שלי הן נעילות בהחלט.

    השבמחק
  9. מה דעתך על הגרביונים האלה? זה נשלח מישראל...
    http://www.etsy.com/shop/post?section_id=6050115

    וגם נראה לי שתאהבי את זה: http://www.etsy.com/shop/LittleWhiteDresser

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top