יום שני, 23 בנובמבר 2009

אפשר?

פריטים חדשים נחתו הבוקר באתר המופתי נט א- פורטר ועשו לי חלושס רציני (יתכן שזה גם נובע משאריות הפיצה הדוחות שאכלתי).

שעון פפיון מתוק של מארק ג'ייקובס ב-113.04 ליש"ט.


עגילי דיסקו של Ericson Beamon ב-310.65 ליש"ט.

שרשרת שש שורות של Giles&Brother ב-178.26 ליש"ט.

טבעת שפתיים של Solange Azagury- Partridge (אל תשאלו) ב-978.26 ליש"ט. קצת יקר בשביל זוג שפתיים, לא?

טבעת פרנזים 18 קראט זהב משובצת יהלום של אותה סולאנג' במחיר צנוע של 4939 ליש"ט.

שמלה א-סימטרית מתוקה של Acne ב-443 ליש"ט.

ג'קט עור של Theory ב-391.30 ליש"ט.

תיק יפיפה מבית סטלה מקרטני בעלות של 526 ליש"ט.

תיק עור מתוכשט מבית דונה קארן במחיר מציאה של 1408 ליש"ט.

מטריה מתוקה מבית ברברי בעלות של 110 ליש"ט.

הדובדבן שבקצפת- הלובוטין החדשות, נראות טעימות לחלוטין ב-549 ליש"ט.

4 תגובות:

  1. אני אקח את השעון, תודה.

    השבמחק
  2. הטבעת עם השפתיים רצינית ביותר! תוך כמה זמן את חושבת נמצא בטופ טן העתק פלסטיק שלה?
    את הלובוטין כבר יצא לי לראות ולא 'תעלפתי :( הזיקנה, הזיקנה...

    השבמחק
  3. הז'קט, השרשראות והתיק השחור מדהימים!
    אני רוצה להזמין :(

    השבמחק
  4. שרונה- נכון? פפיונים הם הדרך ללבי.
    נעלולה- אני חושבת שאנחנו מסתכלים על טווח של חצי שנה עד שנה.
    אוליביה- אפשר להמשיך לרצות, מה שנקרא :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top