יום שני, 30 בנובמבר 2009

תנו לי, תנו לי!

בערב בן זוגי הוציא את פרדי לטיול ודואי החליט להתלוות אליהם. בחזור מהטיול, ברגע של היסח דעת, כלב בוקסר עצום "השתחרר" מהילדים האידיוטים שהחזיקו בו והתחיל לרדוף אחרי דואי במורד הרחוב.
פרדי היה כל כך נסער מהמרדף (הוא מאוד קשור לדואי) שגם הוא התחיל לבכות ולצעוק למרות שהוא לא היה נתון בסכנה.
בן זוגי התחיל לצעוק על הילדים שנבהלו וברחו מהמקום ורק את דואי כבר אי אפשר היה למצוא.
כשהוא חזר וסיפר לי על מה שקרה, יצאנו שנינו לחפש אחריו ונתקלנו שוב בקבוצת הילדים העילגים, הפעם מטיילים גם עם אמם שבקושי ידעה מילה בעברית.
מה אספר לכם? מסתבר שאנחנו הפושעים, שמסתובבים עם כלב ללא רצועה ועוד מעיזים להוציא הגה מהפה כשהוא נרדף על ידי כלב עצום.
כאילו שרצועה היא אמצעי רתיעה עבור כלב כזה ואילולא היתה כזו- הוא לא היה מעז לדלוק אחריו.
מה שמפחיד הוא, שאילולא דואי היה שם, הכלב העצום שלהם בוודאי היה מסמן לו למטרה את פרדי הקטן ואז אני באמת לא יודעת איך זה יכל להיגמר.
למעשה, אני גם לא יודעת איך הפרשיה הזו הסתיימה כי לא ראיתי את דואי מאז.
מה שאירוני הוא שתמיד אכלתי את עצמי על כך שאפשרתי לו להיקשר אלינו בצורה הזו ואילו עכשיו כל מה שאני רוצה זה לראות אותו שוב ולדעת שהוא בסדר.
הויכוח אתמול עלה במהירות לטונים לא סימפטיים (בגללי בעיקר וחוסר האיפוק שלי כשאני נסערת) ובשלב די מוקדם חתכתי משם וניסיתי להמשיך לחפש את דואי. בן זוגי לעומת זאת התעקש להישאר ולנסות לדבר איתם באופן רציונלי..מה הטעם? מדובר בחבורת ילדים בני 13-14 שמעשנים לי בפרצוף ולא מסוגלים להחזיק כמו שצריך כלב כל כך מסוכן ועוד מעזים לסובב את הסיפור נגדנו, כאילו שאנחנו הרעים בסיפור הזה.
לא יכולתי להירדם רוב הלילה, כל הזמן קיוויתי לשמוע אותו נובח מחוץ לבית.
אם יהיה חדש- אעדכן בהקדם.

אולי כדי להתנחם קצת, אני משכנעת את עצמי שאילו היה לי את הממון המתאים, אלו היו ההתחדשויות האחרונות שלי-

נעליים מעוטרות בשלשלאות לבית רוברטו קוואלי ב-630 ליש"ט.

שמלת סוודר של Moschino ב-600 ליש"ט.

שמלת-מעיל עשוי טפאטה של אוסקר דה לה רנטה ב-1291 ליש"ט.

צמיד סברובסקי של Dannijo ב-417 ליש"ט.

שרשרת ספייקים תואמת ב-523 ליש"ט.

שרשרת גורמט של אוסקר דה לה רנטה ב-456 ליש"ט.

נעליים מבריקות מבית לובוטין ב-547 ליש"ט.

צמיד ניטים של ברברי ב-326 ליש"ט.

חצאית של Lela Rose ב-478 ליש"ט.

שרשרת שעון של קארה רוס ב-170 ליש"ט.

נעליים קלאסיות של לאנווין ב-389 ליש"ט.

פלטופרמות של DKNY ב-170 ליש"ט.

ווסט פייאטים של מת'יו וויליאמסון ב-856 ליש"ט.

נעלי ז'מש שחורות עם עקב מתוכשט לבית פדרו גרסיה ב-513 ליש"ט.

שמלת שיפון א-סימטרית לבית רייצ'ל גילברט ב-452 ליש"ט.

נעליים מדהימות של אוסקר דה לה רנטה (שמככב היום) ב-465 ליש"ט.

שמלת ג'ינס מעוטרת של אנה סוי ב-456 ליש"ט.

שמלת לורקס של Roland Mouret ב-1685 ליש"ט.

שעון מתוק עם ציור של נמר מבית Paul&Joe ב-417 ליש"ט.

שורט של מיסוני ב-514 ליש"ט.

שמלת משבצות של מארק ג'ייקובס ב-408 ליש"ט.

אחרון חביב, מעיל טרנץ' עשוי ניילון של אנה סוי ב-439 ליש"ט.

(התמונות נלקחו מהאתר הרשמי של Net a Porter)

9 תגובות:

  1. בובי...
    אני כולי תקווה שדואי ישוב במהרה...הוא בוודאי נבהל מאד, כמו שקורה להרבה כלבים כשהם מותקפים. הם בד"כ נוהגים (אחרי שהבהלה שוככת) לחזור הביתה...חכו לשעות הערב...מחזיקה לכם אצבעות. ואגב-פרט חשוב מאד, בוקסר הוא ממש-ממש לא כלב מסוכן, או כזה שיכול לגרום נזק משמעותי (בגלל המנשך ההפוך שלו...). זה שהילדים הערסים הללו מגדלים אותו-בוודאי הופך אותו לתוקפן יותר, אבל תזהרי שלא ליפול למלכודת האשמת הכלב ולא ה"בעלים"....:-/

    השבמחק
  2. חלילה, ברור לי שהילדים אשמים.
    גם כלבים שנחשבים מסוכנים בפוטנציאל יכולים להיות מחונכים להפליא..תראי את מה שיובל עושה.
    אני לא בטוחה לגמרי שזה בוקסר, זו ההשערה שלי על סמך הפנים שלו..הוא גדול בהרבה מהבוקסר הממוצע אגב.
    אני מקווה שהוא רק נבהל ולא נפצע חלילה.

    השבמחק
  3. בובה.
    כל כך הצטערתי לקרוא, בדיוק אתמול ראיתי כלב שנורא דומה לו ברחוב סמוך וחשבתי לע - "איזה אושר, אולי גם דואי של לובה ימצא בית".
    אני מקווה שהוא יחזור אלייך במהרה. אבל מבחינת החוק היבש - את מחוייבת לקשור כלב ברצועה. ככה שגם אם דואי יחזור (ואני מקווה מאוד שיחזור) תקשרי אותו ותצאי איתו.
    הילדים פשוט התנהגו בחוסר אחריות - ויש כאלה שגם נהנים מזה, אל תקחי ללב.
    תפרסמי מודעות עם תמונות שלו ותתלי, לכי לוטרינר הקרוב ותבדקי.
    אני מקווה שהוא ישוב...

    השבמחק
  4. אני יודעת בובה, אבל לכי תסבירי לחוק היבש שיש לך כלב שהוא שלך/לא שלך ואת לא יודעת מה לעשות איתו...
    :(

    השבמחק
  5. אני כל כך מבינה אותך... זה ממש בעיה.
    אני מקווה שהוא חזר... ואם לא אז שיחזור

    השבמחק
  6. אמרתי לך....;-)
    אין אפס-חום ואהבה חזקים יותר מפחד וכאב...ידעתי שהוא ישוב....

    השבמחק
  7. נכנסתי לפני השינה לבדוק שהוא שוב!!!
    איך שאני שמחה!!!

    בחיי, נראה לי שאין שמחה ממני חוצ ממך (-:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top