יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

תנו לי תנו לי

אחרי בוקר מייגע של סידורים שכללו ביקור בדואר, בבנק, במס הכנסה ובסופר (כשבכל אחד מהמקומות נרקבתי פרק זמן מכובד בתור) סוף סוף התיישבתי מול המחשב ואני כרגע מתפנקת עם צ'אי ורדים עם מקל קינמון וכריות נוגט.
יודעים מה היה יכול להיות יותר מפנק? אם הייתי מתכבדת באחד הפריטים הבאים-


דונה קארן ממשיכה בקו הרוקיסטי הלא אופייני לה, הפעם עם שרשרת במחיר מציאה של 1,160 ליש"ט וצמיד ב-795 ליש"ט.
זאנוטי גורם לי לרטט בזכות נעלי העור נחש האלו במחיר סימפטי של 426 ליש"ט.

אני מאוהבת בשרשראות המאסיביות של מארני, את זו תוכלו לקנות ב-321 ליש"ט.

נעלי סאטן נאות לבית מארני ב-343 ליש"ט.

שרשרת פרחונית של מארני (שמים לב למוטיב החוזר) ב-373 ליש"ט.

חגורה מעוטרת של לאנווין ב-443 ליש"ט, אמנם הגרסא של דולצ'ה גבאנה יותר נאה בעיניי- גם זו סימפטית מאוד.

שמלת פסים של סטלה מקרטני ב-620 ליש"ט.
(התמונות נלקחו מ-Net a porter).

ביקרתי היום בקסטרו בין היתר כי קיבלתי מלאומי קארד הנחה של 50 שקלים עבור קנייה מעל 150 ש"ח אז החלטתי לחקור את הנושא. מה אומר לכם? מציאות אין שם. פרט למעיל צמר יפיפיה בעיצוב מיוחד שמתומחר באופן שערורייתי ב-799 ש"ח, כל העיצובים שם מתנדנדים בין הבינוני ומטה.
אמם חיבבתי כמה דגמים פרחוניים שגם התמחור שלהם היה יחסית סביר אבל נו באמת, טירוף הפרחים חייב להיפסק!
אח"כ החלטתי שבא לי להתחדש בצעיפים בצבע אחיד ונחרדתי כשגיליתי שצעיף פשוט וסטנדרטי לחלוטין עולה בטופ טן חמישים שקלים. למה?

9 תגובות:

  1. אם את מדברת על הפריטים הפרחונים האדומים אז בדיוק החלפתי כזאת לפני יומיים,ניסיתי להתרגל,באמת שניסיתי

    השבמחק
  2. איזה צמיד נהדר, איזה כיף שקניתי אתמול תיק קלאץ' שדומה לו (;
    על קסטרו אפשר להגיד שהבגדים שבאמת שווים הוצאה הם המעילים, יקרים אבל נשארים שנים ולא מתבלים כמו כל הפריטים שלהם

    השבמחק
  3. צחית- כן, התכוונתי לפרחים האדומים. מה החלפת? את השמלה או החצאית?
    Lenore-זה נכון, יש לי מעילים מקסטרו שמחזיקים מעמד כבר 7 שנים.
    מה שכן, הם מראש נקנו במחיר שפוי יחסית, מעיל הצמר שלי עלה 400 ש"ח.

    השבמחק
  4. די כבר חגרום לי להזיל ריר!
    אם חשקה נפשך בצעיפים חלקים "פשמינה" שכאלה... קינג ג'ורג 4 ב-50 שקלים חדשים. יש בהמון צבעים ואני מוצאת אותם מאוד פרקטיים גם כשל וגם כצעיף ענק (-:

    השבמחק
  5. את השמלה,קיבלתי מאמא של ליאור ליום הולדת ולא ממש אהבתי את הגזרה ואיך שהיא יושבת,התלבטתי הרבה אבל בסוף החלטתי שאם יש התלבטות אז אין התלבטות ועדיף להחליף,קניתי גרביונים וסריג די פשוט עם צווארון נשפך כזה במקום

    השבמחק
  6. הממ..טעם טוב יש לאמא שלו.

    השבמחק
  7. האמת שכן,רק חבל שגזרה כזאת יושבת עליי מוזר (ריצ'רץ מקדימה)

    השבמחק
  8. צעיף ב-50 ש"ח עוד נחשב שיצאת בזול. אני ראיתי בזארה ובמנגו צעיפים שעלו 200 ש"ח, שזה כבר בכלל שערורייה.

    השבמחק
  9. 200 ש"ח זה באמת מופרך, הייתי מוכנה להוציא חמישים שקלים על צעיף בהנחה והוא היה מיוחד, אני מדברת איתך כאן על צעיף סטנדרטי לחלוטין.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top