יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

אנשים טובים באמצע הדרך

כשיעל ממשרד מירב מגן ליילי הזמינה אותי לביקור בבוטיק 'ליליגרייס', הספיק לי מבט אחד בקומוניקט כדי לדעת שהחנות הזו תפורה עבורי ולכן נעניתי בשמחה.
קבענו להיפגש היום, בחנות הממוקמת בדיזינגוף 176 ולכן לרגל האירוע לבשתי שמלה פרחונית, קלילה ומתנפנפת.
רק כשכבר חיכיתי לאוטובוס והסתנוורתי מהשמש גיליתי למרבה תדהמתי שהשמלה הקלילה והמתנפנפת הזו היא גם שקופה לחלוטין ובאותו רגע עשיתי פרסה חזרה הביתה כדי להימנע מתקרית רוני דואני- גרסת התחתונים האדומים.
זרקתי על עצמי משהו אחר וברגע האחרון הספקתי לאוטובוס. התנחמתי בעובדה שאילו לא היה קורה לי משהו מוזר- לא הייתי עצמי.
אם כבר אירועים מוזרים, מכירים את הקבצן חסר הגפיים שיושב בחנייה ברכבת סבידור מרכז? אז זהו..שהוא קרא בשמי! שוב ושוב ושוב..הייתי מזועזעת, איך הוא יודע איך קוראים לי? אפילו עשיתי דאבל צ'ק לכיוון המעיל כדי לוודא שאני לא נושאת תג שם בטעות.
הוא המשיך לקרוא בשמי ואז זרק אליי הערה סקסיסטית, בשלב הזה כבר ממש פערתי עיניים שלא היו מביישות גם את כריסטינה ריצ'י ומיהרתי לעלות על המונית (ותגידו לי שאתם לא מפרשים את זה כנסיון שלי להחמיא לעצמי...כי נו באמת). אז איש יקר, אם אתה מכיר אותי מהקריאה בבלוג שלי- ד"ש!

מכאן היום הלך והשתפר, הכרתי את יעל ופגשתי גם את בעלות הבוטיק המקסימות- דנה וחן שפינקו אותי בשלושה פריטים לבחירתי מתוך המבחר בחנות.
הבוטיק הזה היה ממש לטעמי גם מבחינת הסחורה שדנה וחן מייבאות מהונג קונג ומהודו וגם במישור הכלכלי מאחר וכל הפריטים בחנות מתומחרים באופן נוח לכל כיס, אפילו לכיס שלי.
בעידן שבו מייבאים פריטים מסין ומתמחרים אותם במאות שקלים בלי בושה והקהל קונה למרות הכל- מרענן לראות שתי בחורות צעירות ששומרות על אתיקה ויושר מקצועי ולכן אני מורידה בפניהן את הכובע.

(התעקשתי לצלם את יעל כי היא היתה לבושה נהדר)

מה בחרתי? תגלו בימים הקרובים!

בחזור כשירדתי מהאוטובוס, עשיתי סיבובון קצר בשוק שמתקיים ממש מול הבית שלי והתחדשתי בשמלה מנומרת שעלתה כמה פרוטות, לא לפני שהמוכרת הרצתה לי באריכות על כך שהשנה הקרובה היא שנת הנמר, לכן עליי לשמור את השמלה הזו לסילבסטר ולמקם פסל נמרי על השולחן..אוקיי ליידי- your wish is my command, סילבסטר איט איז.

וזו ההתחדשות האחרונה שלי- לק בסיס של נייל טאק ולק מספר 651 Bermuda shorts של אסי. לוהט!

כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מהבוטיק, צירפתי כמה תמונות של פריטים שניתן למצוא בחנות. בתיאבון-


טווח מחירים:

חולצות 69-179 ₪

טוניקות, חצאיות ושמלות 129-329 ₪

מכנסיים 199 ₪

מטפחות וצעיפים 39-139 ₪

תכשיטים 29-249


6 תגובות:

  1. וואו הפריטים בחנות מהממים!
    תוכלי לכתוב את טווח המחירים? אני חושבת שאקפוץ לשם למלא את מלאי הצעיפים שלי
    וממש אהבתי את הלק,הוא הופיע אצלי בבלוג בפוסט עם הציורי השראה :)

    השבמחק
  2. אני אעדכן את הפוסט ברגע שישלח לי הקומוניקט.
    שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  3. למה את ונעלולה מקבלות הזמנות לקבל מתנות כל הזמן ואני מקבלת מיחצנים רק תמונות של קולקציות מכוערות של חברות שמעניינות לי את הדודה?

    יש לי לק מאד דומה של אסי ואני אתן לך טיפ (למקרה שכמוני, לא היית מוכנה לזה) - אם סתם מורחים אותו הוא נראה מאט, גועלי ולא קשור לצבע באריזה. צריך למרוח שתי שכבות ואז לק שקוף. רק אז יש סיכוי שהוא יהיה דומה לצבע שנדמה לך שהוא.

    השבמחק
  4. תתחדשי. סקרנית לראות מה קנית. נראה אחלה בוטיק.

    השבמחק
  5. תתחדשי!
    ואין על יעל! היא מותק אמיתית והיא תמיד לבושה מהמם :.)

    השבמחק
  6. שרונה- אנחנו מקבלות קומוניקטים חסרי תועלת על בסיס יומי. אני ושרון שכללנו את עצמנו למפלצת דו ראשית- כשאחת מקבלת הזמנה, השניה נדחפת ולהיפך.
    הורסות אנחנו.
    ושתי- מחר תהיה הפרמיירה של חלק מהבגדים שקיבלתי בהנחה והפריחה בגב לא תהרוג אותי קודם.
    שלומית- מסכימה עם כל מילה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top